Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Orderudsaken - hva tenker du om den?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-18, 01:22   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Him - jeg leste nok i aviser den gangen. Jeg bodde da også på Romerike hvor Orderud gård ligger og lokalavisen var breddfull med stoff om saken.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 01:27   #22
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Raskt oppsummert:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-orderud-saken

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 01:32   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Artiklene fra lokalavisen har gått ut pga dato.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 08:16   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Husker saken veldig dårlig, det vil si jeg husker saken, men ikke bevisførselen.

Det eneste jeg konkret husker er: At en sokk var et vesentlig bevis og at jeg reagerte på at de brukte innholdet i dagboken til VO om at "hun hatet svigerforeldrene og skulle ønske de var døde" som beviser. Husker ikke annet enn at jeg da tenkte at det å skrive noe i en dagbok kontra det å planlegge et mord må da være to forskjellige ting.

Så litt tynt (det jeg husker) ... Synes dog ikke media er så mye bedre i dag. Jeg greier ikke helt å relatere det som legges frem i dag til bevisene i rettssaken. Var det et vitalt bevis hvilket våpen som ble brukt? Hvis ja, så må jo nye beviser på at det var et annet våpen være relevant.

Ser Polyanna sier at de satt og planla drapene, jeg kjenner jeg er usikker. Det jeg mener å huske er at dette gjaldt de fire som var tiltalt, slik at det som ble diskutert var ord mot ord mellom de tiltalte? K og L hevdet at drapet ble bestilt, mens P og V mente at det hadde blitt sagt at det hadde vært en lettelse om de døde. Og det var her dagboken ble lest opp som en forsterker av vitneutsagnene til K og L?


Jeg husker det også sånn.

Her er en ganske interessant analyse:
http://www.uio.no/studier/emner/jus/...rsikt-i%29.pdf

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 12:02   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Dommen ligger her:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/.../her-er-dommen

Det var gode beviser for at det var søsterens eks som eide våpnene som ble brukt, og både han og søsteren forklarte at de hadde gitt våpnene til Orderud-paret som del av en planlegging i kårboligen. Det var vel også et kulehull i veggen på kårboligen, hvis jeg husker riktig. Orderud var midt i en intens og veldig bitter arvestrid med søster og foreldre. De var de eneste som hadde noe fornuftig motiv.

Skal man tro at de var uskyldige i planlegging, så må man tro at søstra og eksen har skaffet til veie våpen helt av seg selv, og fått dem brukt til drapene på gården, uten at de har noe som helst motiv for hverken drapene eller for å ljuge om det i etterkant.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 12:05   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Skal man tro at de var uskyldige i planlegging, så må man tro at søstra og eksen har skaffet til veie våpen helt av seg selv, og fått dem brukt til drapene på gården, uten at de har noe som helst motiv for hverken drapene eller for å ljuge om det i etterkant.


Eventuelt at motivet deres var ukjent.



Enig i at det høres spesielt ut, men denne saken er virkelig rar.

Søstera og eksen var tydelig ustabile. Det jeg synes er merkelig er at de to andre, som fremstod mer beregnende kunne tro de kom seg unna med vinning etter noe sånt. Det virker så merkelig det også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 12:08   #27
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Mafia-sporet var da virkelig oppe i den opprinnelige saken. Ellers er jeg enig i at det virker litt pussig at de som hadde drapsmotiv og drapsplanlegging hadde så flaks med at noen kom dem i forkjøpet.

Rent privat tenker jeg også det bare er en av de fire som er smart nok til å kunne lage en skikkelig plan, men det er bare basert på fordommer

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 12:09   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg husker det også sånn.

Her er en ganske interessant analyse:
http://www.uio.no/studier/emner/jus/...rsikt-i%29.pdf

Det er bare en oppgave, er det ikke?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 12:25   #29
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Jeg synes det er interessant at Tore Sandberg har vært innvolvert i to saker hvor det viser seg at det har vært feil person som har vært dømt.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Raskt oppsummert:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-orderud-saken

Takk!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dommen ligger her:
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/.../her-er-dommen

Skal titte på den (når jeg får tid)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna

Det var gode beviser for at det var søsterens eks som eide våpnene som ble brukt, og både han og søsteren forklarte at de hadde gitt våpnene til Orderud-paret som del av en planlegging i kårboligen.

Det jo våpenet som er en del av grunnen til de ønsker å ta opp saken.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 13:03   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er bare en oppgave, er det ikke?




Undervisningsmateriell, ikke en del av saken.



Som analyse er den interessant for meg som ikke er jurist.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 13:08   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Orderud var midt i en intens og veldig bitter arvestrid med søster og foreldre. De var de eneste som hadde noe fornuftig motiv.

Kan ikke helt skjønne hvilket motiv de hadde? Hvis du ser i dommen så sier den: "Faren anførte at sønnen hadde vært i kårboligen før jul i 1995 med et utkast til avtale om overdragelse, men at han ikke ville godta betingelsene. Nes herredsrett kom i dom av 9. september 1998, under sterk tvil, til at kjøpekontrakten var gyldig."

Og både våpenoverleveringen og drapene ble gjort etter at kjøpskontrakten var kjent gyldig.

Hvorfor er det utenkelig at K og L sørget for våpen og informasjon til de som ønsket å skade Anne Orderud Paust og da de ble tatt i dette, prøvde å legge skylden over på V og P? At en teori kan være at de ønsket å renvaske seg selv uten å legge skylden på andre som kunne være farlige.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 14:16   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Dommen var ikke rettskraftig, mener jeg, og det var fortsatt helt i det blå hvordan den kom til å ende. Særlig siden det var midt i en omreguleringsprosess som kunne ende med en betydelig verdiøkning av gården, og at det var viktig for de gamle at søstra skulle "ha sitt". Det står det også i det dokumentet Guava lenket til.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 16:30   #33
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

[quote=Blondie;4708276]Jeg synes saken er like underlig nå som den gang. Merkelig pressekonferanse, med hentydninger til det ene og andre. Jeg håper jo på en måte ikke de dømte er uskyldige, det ville jo vært fælt om de har sittet fengslet så lenge på feil grunnlag. Og Sandberg ... Vel, han oser jo ikke av troverdighet. [/QUOT

Veldig enig at det er en underlig sak, og er nysgjerrig på fortsettelsen her - men på hvilken måte mener du at han ikke oser av troverdighet?

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 21:26   #34
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Ble ikke alle fire tatt i å lyve? Og skjulte f.eks ikke alle fire ganske lenge det at det gikk av et skudd i kårboligen da de var samlet der før drapet?
Og er det ikke ganske enkelt slik at hvis du ikke har noe å skjule, da skjuler du heller ikke noe?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 21:37   #35
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Lurer på om vi noen gang får vite sannheten i denne saken. Jeg jobbet sammen med han som skaffet våpen til kristin k. og hadde veldig lyst til snakke med ham om dette, men lot temaet ligge

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-06-18, 11:53   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Vanskelig sak. Jeg tror aldri den blir oppklart.


Sist redigert av Joika : 27-06-18 kl 13:44.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-18, 20:06   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Ser denne dokumentaren nå. Lurer på om noen av de innvolverte i denne saken prater sant? Det er utrolig mange rare forklaringer, og mye som ikke henger på greip.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-18, 21:15   #38
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Hørte dere at Kristin sa noe slikt som "Lars fortalte da at VI kunne bruke slike dresser". Hun skjønte at hun sa feil og korrigerte seg. Da hørtes det ut som om det var planlagt at hun skulle være med på drapet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-18, 22:06   #39
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Det jeg ikke helt får taket på er Anne Paust og hennes ektemanns kontakt med mafiaen i Kosovo. Mannen til Anne døde av kreft 14 dager før Orderud drapene, familie av ektemannen hevder han kan ha blitt forgiftet.
Kristin Kirkemo hadde også kontakter innen mafiaen i Kosovo. Anne og mannen ble forfulgt av mafiaen ble det hevdet. Hun jobbet i forsvarsdepartementet og det ble funnet sprengstoff under bilen hennes, leiligheten til ekteparet ble forsøkt påtent. Har disse forbindelsene blitt 100% sjekket ut?

Her er en artikkel fra NRK i 2009
https://www.nrk.no/dokumentar/sporen...lkan-1.6581867

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-18, 22:30   #40
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Orderudsaken - hva tenker du om den?

Den dokumentaren er ganske heftig. Kristin fremstår ikke som en rasjonell og overveid type, foråsiresånn. «Jeg tar jo ikke selvmord på meg selv, liksom.» Det er jo så mange ting som leder til Kristin og Lars. Dynamitten under bilen. 180-oppringningene fra huset til den tredje søsteren, våpenet ... Det kan jo ikke være tvil om at de stod bak.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no