Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vitenskap behandles som et (valgt) synspunkt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-17, 12:43   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Sint!

Vitenskap behandles som et (valgt) synspunkt

Jeg kunne postet i Science March-tråden, men jeg synes dette trenger en egen tråd.

Hva er i veien med folk? Er de så dumme at de ikke vet hvor dumme de er? Det kan være fristende å mene at enkelte folk og organisasjoner med en dagsorden bevisst misforstår hva bevis og teori er.

I Florida åpnes det for at hvem som helst kan kreve bøker de ikke liker fjernet fra pensum, riktignok etter en "unbiased and qualified hearing officer". Jeg vet at dette skjer/er i ferd med å skje flere steder i USA, og hva med i Europa? Har denne antimennekelige og antivitenskapelige bevegelsen fått gjennomslag her også. Kan de få det? Hva gjør vi for å motarbeide disse folka?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no