Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Schau og "Dødssyndene" på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-07, 21:00   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

I tillegg til at Kristoffer Schau er veldig tiltrekkende, så synes jeg serien har underholdningsverdi. Avstøpningssekvensen var veldig artig.

Kommer definitivt til å følge med.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:02   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Så ateister er de som har skjønt alt, mener du?

Denne uttalelsen sier mye om deg og hva slags holdninger du har til mennesker med annen tro enn deg. Trist !

Hva med muslimer? Er de tullinger de og?

Eh. Nei. Jeg skrev KRISTENTULLINGER. Jeg sa absolutt ingenting om at alle kristne ER tullinger.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:03   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:03   #24
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.387
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg syns det er lavmåls form for underholdning. Det er en destruktiv og ekstrem adferd han bedriver. Jeg lurer egentlig på hva som foregår i hodet på en mann som Schau med tanke på de stuntene han har gjort. Han syns det er helt greit å ødelegge kroppen sin, og gjør det til allmenn underholdning. Det har vi sett i flere sammenhenger. Første gang var da han bodde i et butikkvindu på Karl Johan i Oslo.

Helt enig.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:03   #25
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Eh. Nei. Jeg skrev KRISTENTULLINGER. Jeg sa absolutt ingenting om at alle kristne ER tullinger.

Javel det er jo bra, men jeg er visst en av dem skjønner jeg....... ja ja deg om det...Om du mener jeg er verdiløs så sier det mest om deg.


Sist redigert av Jessica : 03-11-07 kl 21:08.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:04   #26
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.387
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

I tillegg til at Kristoffer Schau er veldig tiltrekkende

Eh - du er ironisk nå, ikke sant?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:04   #27
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg så første programmet og kommer mest sannsynlig til å se resten av serien også. Har litt sansen for Schau til tross for at han kan være ganske motbydelig til tider. Det er jo seg selv han evt skader - ikke andre (slik jeg har oppfattet det i media).

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:04   #28
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Så vidt jeg har fått med meg har han ikke noen gang i konfrontasjon benektet at dette opptaket kunne betegnes som prostitusjon.

Å finne en med thailandsk utseende i Thailand til å spille en slik scene for å bli berømt på norsk TV uten noen form for betaling synes jeg høres rart ut.

Mener du at det er lett å finne menn i Thailand som gjør slikt uten betaling?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener. Jeg regner da med at produksjonsselskapet som lager denne serien betalte denne mannen for å medvirke i dette opptaket? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Deltakere og skuespillere blir jo betalt for å være med i filmer / underholdningsprogram (som regel).

Nå har ikke jeg sett denne scenen så jeg vet ikke hva den går ut på annet en at Schau ligger i en seng og later til å være nok en vestlig gris i Østen som kjøper seg sex fra unge gutter.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:05   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg synes alt Kristopher Schau har foretatt seg har vært ekkelt, fullstendig umorsomt og helt uinteressant så jeg har selvfølgelig ikke sett på dette nye tullet heller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:05   #30
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Eh - du er ironisk nå, ikke sant?


Nei? Skulle jeg være det? JEG synes han er tiltrekkende.
Han er høy, har glimt i øyet, er morsom på en sånn måte jeg har sans for.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:06   #31
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Eh - du er ironisk nå, ikke sant?

Jeg synes han er dødssexy, helt sant. På en litt sånn ekkel "dirty" måte - ansiktet hans synes jeg er direkte vakkert

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:07   #32
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg synes han er dødssexy, helt sant. På en litt sånn ekkel "dirty" måte - ansiktet hans synes jeg er direkte vakkert


Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:08   #33
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.387
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Nei? Skulle jeg være det? JEG synes han er tiltrekkende.
Han er høy, har glimt i øyet, er morsom på en sånn måte jeg har sans for.

Jo, jeg trodde virkelig du var ironisk. Hjelper ikke at en fyr er høy når han er gjennomført kvalm. Og morsom? Hjelpe meg.

Men godt man er forskjellige

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:08   #34
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg synes Kristopher er hått!!
Programmet var utrolig artig og jeg gleder meg til de neste episodene.

Han var så søt i drag, herlehet, han måtte vel vært 2,10 med høye hæler?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:09   #35
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Eh. Nei. Jeg skrev KRISTENTULLINGER. Jeg sa absolutt ingenting om at alle kristne ER tullinger.

Skjønner ikke hvorfor det er morsommere at kristentullingene (uklar gruppe for meg, men dog) får vondt i hodet enn at andre tullinger får det?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:12   #36
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Jeg har ikke sett den berømte slikkescenen jeg, men så vidt jeg har fått med meg dreide det seg om på lårene.


Sist redigert av Hasselnøtt : 03-11-07 kl 21:59.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:13   #37
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Skjønner ikke hvorfor det er morsommere at kristentullingene (uklar gruppe for meg, men dog) får vondt i hodet enn at andre tullinger får det?

Da må du nesten først definere andre tullinger som får vondt i hodet av Schau og så kan jeg si om det er morsomt at de får vondt i hodet også eller ikke.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:13   #38
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er jo interessant å lese om norske kvinner som finner en mann som putter tissen sin inni fisker og som forfaller i utstillingsvindu tiltrekkende.

Rause og inkluderende er vi, helt uten fordommer.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:13   #39
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er jo interessant å lese om norske kvinner som finner en mann som putter tissen sin inni fisker og som forfaller i utstillingsvindu tiltrekkende.


Selv om ikke handlingene hans er tiltrekkende, så kan jo han være tiltrekkende?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:13   #40
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Eg er ganske på linje med Hattifnatten kjenner eg, og det verka som om til og med Skau sjølv var flau over programmet (då han vart intervjua på Senkveld i går).

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no