Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 11:37   #241
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Haha, fantastisk! Godt å høre at det ble orden i sakene. Jeg ser for meg familien ATV på tur: 1 sykkel, 2 sykkel, 3 sykkel, 4 sykkel, 5 sykkel og 6 sykkerl.

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Burde man kanskje egentlig bli venner med en politimann? Sånn for sikkerhets skyld?

Er ikke det moralen i visa her?

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 11:49   #242
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Haha det var bare dødsvittig å lese om!!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 12:18   #243
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Dette bare beviser at det finnes rettferdighet her i verden

Og at han tippet et lass med søppel i tillegg da, med politi som vitne

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 12:20   #244
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Hadde vært veldig bra om en av de foreldrene var her inne.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 12:35   #245
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Kostelig, ler så jeg griner. Dette må jo bli en klassiker

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 14:55   #246
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Noe av det mest kostelige jeg har lest her inne noengang!!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 15:31   #247
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hadde vært veldig bra om en av de foreldrene var her inne.

Det tenkte jeg også.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 15:57   #248
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.413
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Åhhh hvilken deilig avslutting!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 16:34   #249
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!


Det som egentlig hadde vært typisk var jo at "Petter" kom og drakk kaffen sin i fred og ro uten en eneste ATV å se. Men så skjer dette som nesten er for godt til å være sant. Fantastiks!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 16:35   #250
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Skjønte Petter hvorfor han var invitert på kaffe? Du må fortelle hva som blir konsekvensen for naboene og om dere får noen reaksjoner!! *Vil ikke gi slipp*

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 16:36   #251
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Står det noe i lokalavisen om saken idag?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 18:08   #252
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Står det noe i lokalavisen om saken idag?

En sånn sak ville ikke gå ubemerket hen tipper jeg hvis det er ei lita bygd. Er spent på naboens reaksjon også jeg, og de noen gang snakker til dere igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 18:38   #253
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Bedre kunne det vel ikkje gå? :hurra:

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 20:23   #254
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Står det noe i lokalavisen om saken idag?

Jeg har ikke lest annet enn nettutgaven i dag og der sto det iallefall ikke noe. Kanskje det ble litt for seint til å få det med i går kveld.

Jeg har vært borte mesteparten av dagen i dag, men vi har foreløpig verken sett eller hørt noe til naboene. DET tror jeg er første gang siden de flytta hit i fjor sommer. Ingen kjøring verken på ATV'er, mopeder eller antikke traktorer.

Ikke var det bombe i postkassa heller. Ikke så mye som en liten kubæsj en gang... men det kommer vel når de får pusten tilbake.

Jeg ser noen spør om Petter var informert på forhånd. Mannen min har nok klaget over naboene noen ganger tidligere, men det var ikke snakk om det i denne forbindelsen. Han ble invitert på kaffe for at han og mannen min skulle diskutere treningsopplegg framover. Vi var rimelig sikre på at han kom til å oppleve uvettig/ulovlig kjøring, men at det skulle bli SÅ bra, hadde vi ikke drømt om en gang.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 20:33   #255
olena
Superaktiv
 
olena sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 357
olena er litt kulolena er litt kul
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Fantastisk historie. Ler så jeg griner her jeg sitter.
Det er bare en rå måte å få stoppet det på.
Og helt seriøst; så fortjent for de naboene uten folkeskikk og vett på å ta vare på barna sine

__________________
Olena - mamma fineste skolegutten (2007)
Og bonusbarna 1997, 2000,2011, 2013, 2015
olena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 20:40   #256
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Fantastisk!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 20:45   #257
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.614
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Fantastisk!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 21:16   #258
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Herlighet for en historie!! Fantastisk!

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 21:30   #259
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Herlig!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 21:54   #260
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Naboer til besvær - jeg blir snart gal!

Fantastisk!!! Jeg skulle gjerne surret rundt sammen med de andre FP fluene, men beskrivelsen av hendelsen er god nok for krampelatter!
Utrolig bra løsning på problemet, og så så raskt etter at du luftet frustrasjonen her. Herlig!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
gøy på landet, klassiker, vi som elsker petter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no