Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Oppfordring] Bruk refleks!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 08:33   #41
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Takk for tips! De skal jeg jammen kjøpe inn. Bruker dere voksne dem også?

Vi har huset fullt av slike, og de brukes både av barn og voksne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 08:41   #42
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

De ledlysene var lure - jeg aner innkjøp av en drøss med slike i en framtid ikke langt unna.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 08:39   #43
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Jammen var det mørkt på vei til jobben i dag, så nå blir det en runde med å sjekke reflekser, LED-lys og sykkellykter i ettermiddag.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 08:55   #44
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Takk for påminnelsen, noen!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 09:36   #45
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Joda, jeg har begynt å ta på refleksene når jeg er ute og går i skumring og mørke.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 13:49   #46
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

I dag var det guffent, ja! Ringte hjem til ungene da jeg var på vei til jobb, og sa at de måtte få på refleksvester, og være sikre på at de hadde lys på sykkelen. Der vi bor var alle gatelyktene ute av drift i dag tidlig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 14:21   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Neon oppdaterte linker til nettsteder med godt refleksutvalg? Med en del varianter - det har jo kommet veldig mange nye produkter. De led-lysene til Candy var lure!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 14:40   #48
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Leste at Kari Traa hadde designet reflekser i år, lurer på om det kan ha vært til Trygg Trafikk?

https://www.tryggtrafikk.no/presseme...arets-refleks/

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 14:42   #49
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Vet ikke om jeg har nevt det før, men jeg har kjøpt headphones med refleks på ledningen til tenåringen. Det er jo ikke verdens største refleks, men siden hun aldir "husker" (har nok mest vondt i viljen) å ta på andre reflekser er det hvertfall noe.

Har kjøpt på Clas Ohlson til en hundrelapp eller deromkring.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 15:03   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Mine brukte ledlys i fjor. Skal hamstre inn flere i år og gå gjennom skuffen hjemme og se hva vi har og hva som må skiftes ut.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 21:07   #51
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

I år har jeg handlet inn reflekser på Coop Xtra. Mange fine der, både til barn og voksne. Til og med sånne pyntereflekser til veska som var veldig fine.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-17, 08:37   #52
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Ja, jeg har sett de på Coop Extra. Kanskje jeg skal kjøpe inn litt slike. Gikk gjennom det vi hadde i går og det var sørgelig lite. Har en drøss slap-on eller hva det nå heter, men de er det jeg som bruker. Barna trenger noe på jakkene sine.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-17, 09:17   #53
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Jeg liker best sånne gammeldagse med hyssing man kan feste i lomma. Det er så greit at de er tilgjengelige alltid, siden de ligger i lomma på dagtid, og jeg mener å ha lest at optimal reflekshøyde er rundt knærne, for det er der bilene lyser?

Noen som har sett et godt utvalg av sånne?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-17, 21:51   #54
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

I år har jeg handlet inn reflekser på Coop Xtra. Mange fine der, både til barn og voksne. Til og med sånne pyntereflekser til veska som var veldig fine.

Kjøpte de jeg også og har hengt på barnas jakker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 21:18   #55
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Måtte bråbremse for en som gikk med mørke klær, hette og antakelig øreproppene kjørt godt inni øregangene. Nesten usynlig i duskregn og sola på vei bak horisonten. Gikk tur med bikkja etterpå, og der kom fullstendig svartkledd syklist uten lys eller refleks.

Det er noen der ute med dødsønske, altså. Kjør forsiktig. Bruk refleks.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-17, 21:27   #56
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Oppfordring] Bruk refleks!

Ungene har vest på kroppen og på sekken (vel trekk på sekken med refleks på) når de går til skolen nå om dagen ja, og det er tett før jeg trer på meg en vest for å kjøre til jobb også, vi parkerer nemlig lengst unna inngangen. Trolig nøyer jeg meg med slap on på armer og ben, det er tross alt snakk om en godt opplyst parkeringsplass, lav fart, somregel max en bil om jeg er uheldig og oftest er jeg der alene.

Men jepp, tid for refleks uten tvil. Mine unger er så små at de godtar vest så eg betilte vester helt gratis på gjensidige til dem.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no