Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Spinoff - ler du høyt når du er aleine?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Ler du høyt når du er aleine?
Selvsagt, ting er jo like morsomme selv om det ikke er noen andre der? 146 93,59%
Le når det ikke er noen andre tilstede? Nei, selvsagt ikke, jeg er jo ikke gal! 8 5,13%
Klementin! 2 1,28%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-10, 00:20   #61
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff - ler du høyt når du er aleine?

Ja, ofte! Da jeg var liten måtte foreldrene mine komme inn og roe meg om kvelden, jeg lo så høyt av Pippibøkene jeg leste på sengen at jeg fikk vondt i magen. Jeg ler ofte på kontoret hvis jeg leser noe morsomt på nettet, og veldig ofte hjemme av bok, TV eller nett. Eller hvis jeg bare kommer til å tenke på noe. Det har hendt at jeg hjemme alene har ledd så voldsomt av noe at jeg har falt ut av sofaen.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 00:24   #62
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Spinoff - ler du høyt når du er aleine?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Ja, ofte! Da jeg var liten måtte foreldrene mine komme inn og roe meg om kvelden, jeg lo så høyt av Pippibøkene jeg leste på sengen at jeg fikk vondt i magen. Jeg ler ofte på kontoret hvis jeg leser noe morsomt på nettet, og veldig ofte hjemme av bok, TV eller nett. Eller hvis jeg bare kommer til å tenke på noe. Det har hendt at jeg hjemme alene har ledd så voldsomt av noe at jeg har falt ut av sofaen.

Haha. Jeg ler ganske sjelden høyt, egentlig, men jeg lo høyt for meg selv av at du faktisk har ledd deg ut av sofaen. Ellers er det ingen forskjell om det er andre til stede eller ei. Som det allerede er nevnt, så ler jeg jo av noe jeg synes er morsomt, og det avhenger jo ikke av å være sammen med noen.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 00:33   #63
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff - ler du høyt når du er aleine?

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Haha. Jeg ler ganske sjelden høyt, egentlig, men jeg lo høyt for meg selv av at du faktisk har ledd deg ut av sofaen. Ellers er det ingen forskjell om det er andre til stede eller ei. Som det allerede er nevnt, så ler jeg jo av noe jeg synes er morsomt, og det avhenger jo ikke av å være sammen med noen.

Det er Bård og Harald sin skyld!! Det må å ramle ut av sofaen altså. Særlig en vits fra nittitallet om Norge og Polen, jeg husker ikke vitsen lenger, men ler meg fremdeles fillete bare ved tanken.

Jeg ler dessuten ganske ofte høyt av (og for) meg selv dersom jeg synes jeg selv har skrevet noe morsomt på Internett.


Sist redigert av Turban Smukk : 08-12-10 kl 00:47.
Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 09:50   #64
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff - ler du høyt når du er aleine?

Ler ofte for meg selv jeg. Både av ting jeg ser/leser og ting jeg bare tenker på.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 12:27   #65
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff - ler du høyt når du er aleine?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

... Ler du høyt når du leser noe morsomt eller ser noe morsomt på tv når du er aleine? ...

Jepp, selvfølgelig. Er det gøy så er det gøy

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Ja. Men jeg prøver å la være når jeg sitter i kontorlandskap.

Det går ikke, jeg lar heller være å lese/høre morsomme ting i kontorlandskap. Å ta med Pratchett ut på røykeplassen, derimot, det skaper oppmerksomhet rundt min person

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Er det ikke mistenkelig mange Pratchett-folk blant dem som bekjenner at de ler høyt av bøker? Kanskje det er sånn at dere som ikke ler, bare ikke har lest Pratchett ennå?

Nå var ikke det helt sant, men jeg vil tro litt på deg.

Lå på en strand i Hellas og lo så jeg grein av Populærmusikk fra Vittula. Tenåringsungene rømte

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 22:58   #66
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff - ler du høyt når du er aleine?

Det hender. Men da må det jammen være noe morsomt.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no