Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Fikk en melding fra pappa i sted

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-07, 00:19   #21
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Åh Gud nå lo jeg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:20   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, jeg tror nesten vi trenger et svar på det mysteriet.

Jeg måtte først sende mld for å høre om han var våken, noe han var, og så ringte jeg.
I korte trekk fortalte han dette:

(Meg og mamma har jo vært i begravelse i dag, og kaffebesøket etterpå befant seg hos noen
som bor midt i det aller verste rush-kaoset i hele byen, så vi kom oss ikke avgårde derfra før nesten kl 17.)
Pappa var begynt å bli skikkelig sulten og gikk på butikken for å handle.
Han ville ha biff og fløtegratinerte poteter. Han mente at han hadde sett det ferdig i frysedisken,
og gikk for å finne det. Han fant lasagne, leste at det var lasagne, men mente at det måtte ha
skjedd en feilkobling et sted

Han så på det da han tok av papiret, da han la det i formen og da det kom ut av ovnen.
Han lurte jo litt da og skjønte vel ikke helt greien før mamma kom med sin kommentar
Han sa at de har ledd så de har grene hele kvelden, og kjenner jeg min mor rett, så lo hun mest

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:23   #23
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

LilleLeo, jeg tror du og pappan din er veldig like.

Vel, vi er utvilsomt veldig flinke til å lage episoder som dette

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:26   #24
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Jeg kan jo dra en liten en om mamma også, for pappa spurte meg her her en dag:
"Ehm.. Du Kristine? Har du noengang opplevd at fårepølsen på skiven din har beveget på seg?"

Jeg fniste jo litt og så bort på mamma, som umiddelbart så i taket og prøvde å ikke møte blikket mitt.
Hun hadde spist frokost, og plutselig hadde hun sett en bevegelse i fårepølsen.
Hun skrek og kastet skiven gjennom rommet. Pappa så jo på henne og lurte på hva i alle dager det var.
Hun kunne fortelle at fårepølsen beveget seg, men om det var noe under eller om det var fingen som
gjorde at den beveget seg, det visste hun ikke
Og dette kommer fra en ekstremt lettskremt dame, som alltid har en fing på fårepølsen når hun har det på skiven

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:26   #25
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

LilleLeo, jeg tror du og pappan din er veldig like. Jeg har ennå to historier bak i hodet, når det gjelder deg.
1. Løk med svømmebriller
2. Maling og strøm
Jeg ler litt av dere begge to.

Jeg husker noen pizzaboller, var det også LilleLeo?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:28   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg husker noen pizzaboller, var det også LilleLeo?

Eh.. neeei?









__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:30   #27
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:31   #28
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Dette syns jeg dere skulle utdype nærmere.

Jeg hadde en periode når jeg bodde hjemme, hvor jeg testet ut hva som funket for å ikke grine av løk,
for jeg blir totalt blind av tårer. Så da var det et par ganger jeg brukte dykkermaske med snorkel

Og så var det en annen gang at jeg holdt på å electrocute både meg og Lille som da var et nesten 8 måneder
gammelt foster i magen min da jeg pusset opp rommet hennes.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08

Sist redigert av LilleLeo : 14-04-07 kl 00:35. Årsak: Lagt til link
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:33   #29
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Pappa er en knall-herlig fyr, uten tvil Hvordan han klarte det? Jeg aner ikke. Jeg tror faktisk jeg må ringe for å spørre

Uten å ha lest videre, tipper jeg han tok feil ferdig-pakke. Sånn går det når man ikke lager ting fra scratch. Neida.

Men helten lurte fælt på hvorfor han serverte det istedet for å dra tilbake til butikken?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:38   #30
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Uten å ha lest videre, tipper jeg han tok feil ferdig-pakke. Sånn går det når man ikke lager ting fra scratch. Neida.

Men helten lurte fælt på hvorfor han serverte det istedet for å dra tilbake til butikken?

Han så jo ikke hva det var før biff og hele sulamitten var ferdig,
og han hadde spist alt på trass uansett Mannen var jo sulten må skjønne

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:38   #31
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Han så jo ikke hva det var før biff og hele sulamitten var ferdig,
og han hadde spist alt på trass uansett Mannen var jo sulten må skjønne

Mat er mat.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:39   #32
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Mat er mat.

Jepp, og akkurat der kommer ur-mannen frem i de fleste menn tror jeg

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 08:40   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

For en herlig familie dere høres ut som. :

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 09:13   #34
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

For noen herlige foreldre du har, LilleLeo!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 09:36   #35
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Festlig!

Minner meg om pappa som skulle lage fiskeboller i hvitsaus for å glede oss. - og brukte rugmel da han ikke fant hvetemel !!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 09:49   #36
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Herlig!! Gud så skjønt

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 09:55   #37
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Dere virker for å være en skikkelig herlig familie - med masse humor!!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 10:03   #38
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Herlig!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 10:26   #39
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 10:32   #40
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fikk en melding fra pappa i sted

Den var god.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no