Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Mette-Marit eller Ari?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Du må ha en av disse som din venn, hvem velger du?
Mette-Marit 48 53,93%
Ari 41 46,07%
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-06, 11:43   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Jeg kjenner jeg får utslett ved tanken på å vurdere disse to som potensielle venner.. Tror jeg står over, gitt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 11:51   #22
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Mette Marit.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 11:52   #23
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Hva er galt med mette Marit?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 11:52   #24
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Av pest eller kolera måtte det bli Ari.

  Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 11:59   #25
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

MM - ville skjenket henne med litt rødvin, og så skulle vi kaklet hull i hodet på hverandre om snille og rampete unger

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:00   #26
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hva er galt med mette Marit?

Svært lite - sikkert bare mange som er sjalu for at hun tok prinsen fra dem

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:16   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Ja takk - begge deler.
Jeg ser det ikke er mange som mener der her, men jeg har virkelig sansen for Mette Marit. Jeg tror hun er ei grepa dame.
Ari ville jeg drukket vin med, vi kunne blitt den nye vinen. Han lest høyt til meg fra bøkene sine, jeg kunne latt meg beruse av mannen, vinen og de ztemte s-ene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:32   #28
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Ari virker nå ihvertfall blid.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:43   #29
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Det må bli Ari. Tror det blir morsommere enn MM.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:48   #30
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Svært lite - sikkert bare mange som er sjalu for at hun tok prinsen fra dem

Ja, hun virker da søt og grei.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:54   #31
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Mener dere at dere hadde klart å praten med spyAri uten å rope på elgen?
Jeg blir helt kvalm av den tilgjorte femistemmen hans. Han er rett og slett kleppherslig. :grøss:

Mette Marit og jeg har iallefall noe til felles; kjekke menn og flotte unger.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 12:59   #32
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Ari virker nå ihvertfall blid.

Ari er ikke blid, han bare blotter tennene for å klare å si zzzzzzzzzzz-lyden

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:01   #33
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Myrsnipa sa det jeg hadde tenkt å si,
Ari tåler jeg ikke, han er kvalm.
Mette Marit kunne jeg nok snakket med uten å spy i allefall

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:03   #34
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Ari er ikke blid, han bare blotter tennene for å klare å si zzzzzzzzzzz-lyden

Også tror jeg han slenger på hodet for å få til det feminine stemmeleiet.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:09   #35
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Også trenger han en hårklipp...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:09   #36
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Jeg stemte Mette Marit.

Hun er jeg nysgjerrig på, kunne godt tenke meg å snakke med henne.
Ari får jeg bare hetta av.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:32   #37
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

den dekandente fjongissen Ari

Gud, nå satt jeg lenge og lurte på hva i all verden er fjon-gisse var for noe.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:36   #38
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Ari er ikke blid, han bare blotter tennene for å klare å si zzzzzzzzzzz-lyden

Heheheh ja kanskje det. Men jeg synes MM virker så utrolig furten og snipete at jeg tror det hadde endt med buksevann og bank.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 14:49   #39
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Definitivt Ari. Jeg har fått mer og mer sansen for han. Kjenner noen som har møtt han ved forskjellige anledninger og de har bare gode ord å si.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 14:53   #40
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Ari er nok morsom og spennende å ha som venn, men jeg tror jeg likevel ville foretrukket MM. Morsomt og spennende er ikke alltid nok. Det er faktisk sjelden det, sånn i lengden.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no