Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Mette-Marit eller Ari?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Du må ha en av disse som din venn, hvem velger du?
Mette-Marit 48 53,93%
Ari 41 46,07%
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-06, 17:45   #61
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Definitivt Mette Marit. Ari er bare heslig.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 19:05   #62
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Ari var på Liertoppen og signerte boka si i dag -
jeg så ham ikke selv, men jeg så- og overhørte et par damer som hadde møtt ham...

"Åh... han TOK på meg - og pratet med meg!" :strålestråle:

Så der hadde han i hvertfall fans!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 19:07   #63
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Jeg orker rett og slett ikke Ari, så det må bli Mette minus.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 22:11   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Mette-Marit.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 01:52   #65
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Mette- Marit må jo være så ordentlig. Boooooring, eller . Holder forsatt en knapp på Ari, så kan vi finne på masse tull og tøys sammen

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 02:07   #66
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Jeg ville valgt Mette Marit. Bl.a. fordi Ari hadde irritert livet av meg med måten han snakker på.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Istedenfor anemisk, kjedelig og politisk korrekt.

Og fordi jeg velger å tro at hun er pittelitt mer spennende som venninne enn i media. Hun har vel ikke noe særlig annet valg enn å være politisk korrekt utad?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 21:40   #67
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Jeg tror Ari har mer å fare med, dermed blir det ham.
Ja, uten tvil Ari.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 10:00   #68
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mette Marit eller Ari?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Huff, dette kjenner jeg at jeg ikke greier å forholde meg til - for et dilemma!

En umulig oppgave.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 18:15   #69
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Jeg får kvalmefornemmelse bare jeg ser Ari, så da er valget enkelt.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 18:38   #70
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Tror jeg går for MM, jeg. Hvis Ari har et like svevende språk til daglig som når jeg hører han på radio/tv, hadde jeg blitt sprø etter 5min.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 18:49   #71
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Synes ærlig talt ikke valget var så vanskelig jeg.. Mette Marit! Knakenes ålright jente det!!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:36   #72
Mini
Fersking
 
Mini sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27
Mini har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Nei, vil ikke velge... nekter!

__________________
Mini og Vesla.
Mini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:56   #73
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mette-Marit eller Ari?

Ari er jeg sikker på man kunne gjort mye gøy med .:åpenforalt:

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no