Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-09, 21:59   #61
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er nok litt dårlig på dialekter for jeg synes han er genial til å etterligne nesten alle dialekter.

Samme her, jeg synes han snakker perfekt bergensk, trøndersk og østlandsk!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:00   #62
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Han snakker veldig dårlig sogning ihvertfall.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:10   #63
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Jeg har aldri sett Nils Gunnar Lie i God Morgen Norge, derfor "kjenner jeg meg ikke igjen" i alle de der "Heiiii heiii", "flott det", "Ungdommen" osv. Men humrer jo litt likevel da.

Jeg smelter av alle med smilehull, så Valen går rett hjem uansett.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:11   #64
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Synes han er kjedelig. Litt oppskrytt fordi utførelsen ofte ikke er mer enn middels god, kjedelig fordi han finner et letttvint poeng og så bruker en halvtime på å gjenta det til det hadde blitt langtekkelig selv om det hadde vært dobbelt så morsomt i utgangspunktet.

Jeg kjenner ikke Anniken Huidfeldt noe særlig, men det gjør tydeligvis ikke han heller. Og skulle jeg parodiert henne ville selv jeg hatt mer treffende ting enn å dra frem feminist=mannehater -greia som selv fedrene til dagens stupfulle FpU-ere skjønte at egentlig ikke var spesielt relevant før den siste BH'en hadde sluttet å brenne engang på 60-tallet.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:19   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Samme her, jeg synes han snakker perfekt bergensk, trøndersk og østlandsk!


Og Stavangersk.



__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 22:23   #66
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er nok litt dårlig på dialekter for jeg synes han er genial til å etterligne nesten alle dialekter.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 23:06   #67
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Er det mulig å ikke like Valen? Valen rocker more or less.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 09:41   #68
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anniken Huitfeldt, mannehater og pepperkakebaker

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Og Stavangersk.



Og haugesundsk!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no