Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-19, 23:10   #41
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Skjønner. Jag liker leggvarmere (de fra nøstebarn går helt opp til skrittet) bedre enn ullbukser, for de kan man dra ned om det blir for varmt.

Har sett på de leggvarmere. Hvordan tåler de vask?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-19, 23:24   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Jeg vasker dem ikke så ofte. Men de tåler helt vanlig ullvask i maskin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-19, 23:42   #43
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vasker dem ikke så ofte. Men de tåler helt vanlig ullvask i maskin.

Godt de tåler ullvaskeprogram i maskinen. Husker med skrekk at jeg sto og vasket babyklærne derfra for hånd i sin tid.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-19, 00:25   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Det gjorde aldri jeg. Har aldri vasket ull for hånd. Tar alt på ullvask i maskinen jeg. Også babytøy fra Nøstebarn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-19, 00:27   #45
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Korte kjoler kan også kombineres med tights eller jeggings vinterstid, bare omdefiner det til tunika.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-19, 09:36   #46
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det gjorde aldri jeg. Har aldri vasket ull for hånd. Tar alt på ullvask i maskinen jeg. Også babytøy fra Nøstebarn.

Vel, det gjorde jeg også, men Nøstebarnklærne tålte det ikke. Maskinen vår hadde kanskje ikke godt nok ullprogram?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Korte kjoler kan også kombineres med tights eller jeggings vinterstid, bare omdefiner det til tunika.

Det er sant, og det er egentlig bare på den måten jeg har fått til å bruke kjoler tidligere.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-19, 17:09   #47
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Kjøpe et langt bobleskjørt du kan ta på utsiden, som du bare "glider" eller knepper av når du kommer frem?


https://www.ellos.no/skhoop/overtrek...irt/1523493-01

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-19, 18:30   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Ok, hovmod står for fall. I dag var det seriøst kaldt. Skulle gjerne hatt ullstrømpebukser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 10:24   #49
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Har sett på de leggvarmere. Hvordan tåler de vask?

Nøstebarnull skal ikke egentlig vaskes. Den skal bare luftes.

Jeg vasker ulltøy ganske sjelden og lufter isteden, men innimellom går det i vaskemaskinen på ullprogram. Jeg gidder ikke håndvaske.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 10:39   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Mine leggvarmere fra Nøstebarn har tålt vaskemaskin helt fint. Jeg gidder heller ikke håndvaske. Stort sett er det bart og tørt når det er kaldt nok til at jeg trenger å bruke dem, så det er ikke ofte jeg vasker dem uansett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 10:56   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nøstebarnull skal ikke egentlig vaskes. Den skal bare luftes.

Joda, den både skal og kan vaskes om det trengs. Men, som med all annen (ubehandlet) ull, så anbefales det å vaske den så lite som mulig. Nøstebarnull er ikke en form for magisk ull som må behandes på helt egne måter. Her er Nøstebarns ullvasketips: https://nostebarn.no/informasjon/vaske-ull/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 11:15   #52
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men altså, om du vurderer ullribbebukse nå som det tross alt er plussgrader ute, hvordan skal du holde ut når det blir minus 10?

Jeg er en frossenpinn og bruker 40 denier vanlig strømpebukse nå.

Jeg har aldri skjønt det argumentet der. Skal jeg fryse nå slik at jeg skal tåle mer kulde senere? Jeg tåler ikke mer kulde uansett så jeg velger å gå med to lag ull selv om det er plussgrader ute.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 11:20   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg har aldri skjønt det argumentet der. Skal jeg fryse nå slik at jeg skal tåle mer kulde senere? Jeg tåler ikke mer kulde uansett så jeg velger å gå med to lag ull selv om det er plussgrader ute.

Ser den. Jeg undret meg mer over hva man gjør når det blir 10 eller 20 minus når man fryser såpass på 5-10 plussgrader. Bobledress? Ikke at man skal herde seg, liksom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 11:25   #54
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ser den. Jeg undret meg mer over hva man gjør når det blir 10 eller 20 minus når man fryser såpass på 5-10 plussgrader. Bobledress? Ikke at man skal herde seg, liksom.

Ok, da skjønner jeg. Har nemlig fått mange slike spørsmål tidligere og da som i at jeg må herde meg.

Jeg tror ofte overgangen på høsten er verst. Jeg synes ofte 5 grader på høsten er verre enn -10 på vinteren. Men jeg bruker tre lag ull og dunjakke på vinteren og dunjakka er veldig varm.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 11:40   #55
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Ok, da skjønner jeg. Har nemlig fått mange slike spørsmål tidligere og da som i at jeg må herde meg.

Jeg tror ofte overgangen på høsten er verst. Jeg synes ofte 5 grader på høsten er verre enn -10 på vinteren. Men jeg bruker tre lag ull og dunjakke på vinteren og dunjakka er veldig varm.

Det er jeg helt enig i. Minus 1-2 grader er mye kaldere nå enn de er i januar. I dag var jeg «har-ikke-tid-til-å-rote-gjennom-ulltøyet» unna å gå med ullstrømpebukse. Tok fram en varmere jakke, da. Og googler etter ullunderkjole for å se om det kan være et alternativ.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 12:12   #56
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Jeg bruker sjeldent kjole, men jeg har flere halvkorte skjørt. Om vinteren bruker jeg 1-3 ullstrømpebukser hvor den ytterste helst er i samme farge som hovedfargen i overdelen. Jeg handler oftest på Lindex siden de hae butikk rett ved jobben.

Frossenpinne som jeg er, starter jeg med ullbokser og ullsinglet i september. Fuktig, kald luft er ikke noe for meg, da er januar med sin tørre luft mye bedre.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 12:26   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Jeg syns våren er verst. På høsten har jeg gjerne varmet meg litt opp gjennom sommeren, men på våren tar det adskillig varmere vær før jeg bytter til lettere tøy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 01:12   #58
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Ullstrømpebukser fra Pierre Robert, Cubus eller oroblu, de siste er best, men dyrest. Og støvletter eller lange ullstrømper.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 19:08   #59
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Her var det mange gode tips. �� Hvor kjøper dere mamelukker?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 19:16   #60
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Skjørte- og kjolefolk! Hva bruker dere under når det er kaldt ute?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Her var det mange gode tips. �� Hvor kjøper dere mamelukker?

En del av oss strikker den selv; Majas mamelucker.


Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no