Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når fukten når deg over anklene...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-08, 22:00   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når fukten når deg over anklene...

Vi sliter noe med fukt på badet og toalettet. Av denne grunn har vi fått slike ekle sølvfisk som piler over gulvet med jevne mellomrom. Jeg kan ikke fordra disse beista, og ser fram til den dagen da badet/toalettet skal totalrenoveres en gang i ikke så fjern framtid.

Jeg tror disse sølvfiskene må gå litt mer inn på meg enn jeg vil inrømme for meg sjøl. I natt drømte jeg noe så vilt. Jeg var på badet og oppdaget at jeg ble våt på beina. Da sto det vann til opp over anklene mine, og rundt føttene svømte en gjeng med digre gullfisk.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no