Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 17:15   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Jeg trodde guttungen tullet med meg, men ser i VG at det visstnok skal skje noe "sensasjonelt" i dag(?) Går dette på tv? VG skal visst sende det direkte, men jeg greier ikke å finne ut av når.

Jeg har vært bortreist og ikke fått med meg så mye nyheter i det siste, så jeg vet ikke hva dette er, men det høres sykt ut.

Noen som vet?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 17:24   #2
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Det har blitt utsatt noen ganger, men ser ut som neste forsøk skal være 17.45.

http://www.dagbladet.no/2012/10/14/n...hopp/23865468/

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 17:25   #3
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Står 16.45 i teksten, men når jeg trykket på live-sendingen står det at det skal skje 17.45.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 17:29   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Om 31 minutter, i følge Red Bulls sider.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 17:54   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Sitter og ser på via dagbladet.no nå, er ikke lenge til han er oppe. Greit de har lagt inn en 20 sek forsinkelse på sendingen tror jeg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 18:04   #6
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

"Ikke lenge til" er vel litt relativt. Går fort over en time til. Ungene sper på med Star Wars mens vi venter. Greit å holde på sjangeren.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 18:12   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Jo, hehe. Jeg så det nå. Jeg titter på mens jeg steller vesla og så at han skulle opp til 36.000 m høyde, jeg trodde at han snart hadde nådd det. Det var derimot 36.000 ft han nådde da, det er jo ikke helt det samme.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 11:43   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Gærne Felix!

De bildene da han akte seg ut på den bittelille plattformen - og så hoppet!!!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 12:06   #9
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gærne Felix!

De bildene da han akte seg ut på den bittelille plattformen - og så hoppet!!!

Ja, da holdt jeg pusten. Hva har han tenkt akkurat da - for ikke å snakke om hva han tenkte inni kapselen sin i de to timene det tok å heise ham opp ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 12:08   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Jeg og ungene satt som lys foran pc-skjermen sist han skulle hoppe, så ble det avlyst! SKUFFA! I går fikk jeg selvsagt sms fra brodern om at han skulle hoppe NÅ, og da var vi på tivoli og fikk ikke se det.
Men det kan vel sees på vg-nett eller noe nå? Så kan vi se det i ettermiddag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 12:12   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Vi fulgte fra start, og jeg er helt tussete. For en fyr, for en opplevelse, for en rekord!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 12:21   #12
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vi fulgte fra start, og jeg er helt tussete. For en fyr, for en opplevelse, for en rekord!

Jah!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 12:25   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Vi satt hjemme og fulgte med hele veien.

Tror det var over 8 mill etterhvert som fulgte livestreamingen på youtube. Gøy!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 12:46   #14
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdensrekordstunt i fallskjerm av en østerriker. I dag?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg og ungene satt som lys foran pc-skjermen sist han skulle hoppe, så ble det avlyst! SKUFFA! I går fikk jeg selvsagt sms fra brodern om at han skulle hoppe NÅ, og da var vi på tivoli og fikk ikke se det.
Men det kan vel sees på vg-nett eller noe nå? Så kan vi se det i ettermiddag.

Jeg så det på VG Nett i går kveld siden jeg var på møte da han hoppet. Ligger sikkert ute enda.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no