Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-22, 13:38   #61
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg leate da at Forsang (mannen til Vanessa) og Ronningen var investorer i dette?

Jeg har lest at
Daglig leder er Jens Lie-Hagen
Styreleder: Jonas Forsang Moxnes
Styremeldemmer: Magnus Smidesang Rønningen og Karim Sayed

(kilden er dog ei på FB med en screenshot. Eiere står det ikke noe om akkurat der. )

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 20-09-22 kl 13:57.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 13:39   #62
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, de sitter i styret og har garantert bladd opp pengene. Men det er altså de tre damene som står som 50% eiere. Og selvsagt er ikke de lurt, de er voksne damer alle tre.

Nei, tror neppe de er lurt. Det er sikkert en god investering også for dem.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 13:40   #63
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har lest at
Daglig leder er Jens Lie-Hagen
Styreleder: Jonas Forsang Moxness
Styremeldemmer: Magnus Smidesang Rønningen og Karim Sayed

(kilden er dog ei på FB med en screenshot. Eiere står det ikke noe om akkurat der. )

Eigar er pt Nytt Foretak AS som spesialiserer seg på å vere oppstart for svært mange bedrifter før det blir vidaresolgt til dei som skal eige. Proff.no oppdaterast vel ikkje akkurat så ofte så det vil kunne ta lang tid før vi vanlige folk kan sjå den virkelig eigarstrukturen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 13:57   #64
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Ja, jeg søkte på Proff.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 14:18   #65
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja, vi har alle forskjellige preferanser. Du og jeg foretrekker å være litt dratt fremfor å se ut som vi har fylt på noe.

Altså, jeg synes kvinner (og menn) blir vakrere når år setter spor. Ansikt får (mer) karakter. Skjønnhet kommer også i stor grad innenfra. Mennesker blir vakre ut fra hvem de er og hvordan de oppfører seg.

Helseaspektet knyttet til utseende kan diskuteres. Det er jo mye mentalt helse i å føle seg vel, men det å føle seg vel er jo mye knyttet til hvordan verden sier at vi bør se ut. Jeg har måttet gå noen runder med meg selv der, mht hvordan jeg ser på meg selv og min egen kropp, versus hvordan jeg ser på andre. Jeg er jo så uendelig mye mer kritisk til egen kropp og vekt enn til andre. Jeg synes jo ikke ekstra kilo er stygt på andre mennesker, tvert i mot, jeg synes jevnt over at formfulle mennesker er estetisk vakre, med pupper og alt. Og så hater jeg mine egne. Og menn! Hvem bryr seg om de har vaskeball der noen mener det skulle vært vaskebrett, og om håret ramler av. Det er da for pokker hvem de er og hvordan de behandler deg og andre rundt seg, som definerer dem som mennesker. Motivet for å redusere magemålet (både for menn og kvinner) må jo være helseaspektet - magefett er ikke sunt fett - ikke det estetiske.

Jeg blir sliten av å se hvordan noen mennesker rundt meg bruker ufattelig mye tid og penger på å se ut som et glansbilde uten ekstra kilo og rynker. For hvem? Og det frustrerer meg at jeg påvirkes.

Jeg slanker meg nå. For meg selv. Fordi jeg oppdaget at formen ble ræv og at det var tungt å være meg når jeg veier for mye. Kondisjonen blir dårligere. Når jeg nærmer meg overgangsalderen legger mer fett seg rundt magen. Puppene mine vokser som ugress, og rygg/nakke takler det ikke. Og det er dyrt å bytte ut garderoben. En snart 50 år gammel kropp blir nok slaskete når kiloene renner av. Men so be it. Jeg har funnet meg en kjæreste som er enig i at skjønnhet kommer innenfra.

Kvinnehelse har ikke noe å gjøre med at vi skal se ut som vi er 25 når vi er 40. Og 40 når vi er passert 50. Tvert i mot vil jeg påstå.

Og jeg innser at du har rett Tallulah, når du sier at det er viktig å stå opp og gi beskjed om dette. Selv om det gir gratisreklame til klinikken. Det nytter neppe å tie idioter i hel.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 14:23   #66
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eigar er pt Nytt Foretak AS som spesialiserer seg på å vere oppstart for svært mange bedrifter før det blir vidaresolgt til dei som skal eige. Proff.no oppdaterast vel ikkje akkurat så ofte så det vil kunne ta lang tid før vi vanlige folk kan sjå den virkelig eigarstrukturen.

Det er et konglomerat av selskaper og eiere og jammen ikke lett å finne ut hvem som eier hva og gjennom hva. Men er disse frontfigurene eiere? Jeg klarer ikke å se at feks Tjelta har aksjer i noe som helst annet enn sitt eget selskap, eller at det selskapet er forbundet videre til Rudjord og Skabø (men disse har økonomiske kaniner sammen i eget selskap).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 15:01   #67
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.137
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Proff.no oppdateres vel etter at årsregnskap er sendt inn, eller noe sånt? Mao til neste år. Stor treghet i systemet.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 15:08   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.780
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Mulig det er mer oppdatert i Brønnøysundregisteret?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 15:10   #69
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Proff.no oppdateres vel etter at årsregnskap er sendt inn, eller noe sånt? Mao til neste år. Stor treghet i systemet.

Regnskapstall ja. Resten hentes fra foretaksregisteret og oppdateres nok vesentlig oftere.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 15:30   #70
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Brønnysundregisteret er like oppdater som proff mht hvem som sitter i styret og hvem som er daglig leder osv. Så vidt jeg klarer å Google meg fram til heter selskapet bak klinikken «Klinikk FV36 AS». Det er ingen av damene som sitter i styret eller er daglig leder. Og dette eies igjen 100% av Nytt Foretak AS, som eies 100% av Sonic Titan As, som eies 100% av Kristian Brekke Djuve. Så er det vel aksjeposter (B-aksjer??) som eies av en del andre igjen. Jeg sliter med å forholde meg til sånne eierstrukturen der det er datter av datterselskap osv. Men om de går inn med 40 millioner så er det nok noen med økonomisk pondus på toppen.



Og hjemmesiden sier jo lite og ingenting om verken organisasjonsnummer, hvem som skal jobbe der eller hvem som eier. Eneste navn som oppgis her er til ansvarlig lege. Jadda.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 16:47   #71
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.900
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Pia Tjelta gjør en god jobb som skuespiller, men hva disse tre uttaler, og aller mest Rudjord har jeg ikke klikket på, sett på eller tenkt å bruke ett sekund på. Personlig synes dette er nedsnødde kvinner, podcastene, grøss etter få minutter.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:13   #72
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.501
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Nå har de tre trukket seg fikk jeg varsel om. Sto ikke flere detaljer (NRK).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:17   #73
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Nå har de tre trukket seg fikk jeg varsel om. Sto ikke flere detaljer (NRK).

Så det nettopp. Uansett hvor tåpelig forretningsidéen deres var, er det nesten enda teitere å trekke seg. Hvis de mener at botox etc. er noe som hjelper kvinner, ja, så stå for det da. Også når man får motbør.

De hadde aldri klart seg i en heftig FP-debatt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:22   #74
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Hjelpes.

De kunne jo gjort et forsøk på å komme ut av dette med stoltheten i behold, (more or less), si «åhpokker, vi dreit oss skikkelig ut, dette skal vi lære av», og så gjøre noe bra med det.

Dessuten har jeg hørt at «tilgi meg, jeg var dum»-podcaster/videoer fra disse influencerne gir masse klikk. De hadde sikkert tjent shitloads i annonseinntekter. Som de kunne donert til endometrioseforskning. Men neida! Pingler.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:24   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Ok, dette kan høre kalkulert ut, faktisk. Få oppmerksomhet med teite utsagt, deretter vaske seg ren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:29   #76
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Var ikke dette å bli cancelled, da? Tipper det ble upopulært blant de nyansatte de har fått med, som vel skulle være de hotteste i bransjen, som ikke likte å plutselig bli assosiert med Nomi. Og fort gjort å få dårlig stemning i aksjonærgruppa. Det skulle vel også være delvis bankfinansiert, hvem vet hvor mange som her har prøvd å trykke på nødbremsen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:34   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ok, dette kan høre kalkulert ut, faktisk. Få oppmerksomhet med teite utsagt, deretter vaske seg ren.

Du gir dem mer kred enn meg. Jeg har begrenset tiltro til at de hadde forståelse for hvor usigelig teit jaguar/rentawreck-greien var. Og kombinert med «kvinnehelse»?

Jeg tror de har fått verden utenfor boblen sin i trynet.

… men «uff så dumme vi var»-podcasten kommer garantert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:50   #78
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.137
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Regnskapstall ja. Resten hentes fra foretaksregisteret og oppdateres nok vesentlig oftere.

Ja, men foretaksregisteret har feks ikke åpne data om aksjeeiere.

Så nå har denne legen gitt dem de 20 mill de hadde investert? For det hadde han på bok, liksom? Og de synes ikke lenger sånne sommmeg er rent a wreck, det var bare noe de sa i forigårs for morro skyld? Og de vil ikke investere i Botox likevel, for det er nå blitt schempedust?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:56   #79
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Du gir dem mer kred enn meg. Jeg har begrenset tiltro til at de hadde forståelse for hvor usigelig teit jaguar/rentawreck-greien var. Og kombinert med «kvinnehelse»?

Jeg tror de har fått verden utenfor boblen sin i trynet.

… men «uff så dumme vi var»-podcasten kommer garantert.

Ja, jeg tror det jeg også. Rudjord er jo kjent for en del på kanten bisniss-avgjørelser. Jeg tror at de så hvor pinlig dette ble for deres personlige merkevare også er jo sleskinginvestorene deres vant til å stå i slikt. Og deres personlige merkevare er mer av exit-typen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:56   #80
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Jeg tviler som sagt sterkt at folka bak dette har gjort det uten en bevisst mediestrategi, og nå får de jammen dobbelt opp. Podkasten kommer garantert.

Jajaj. Neinei. Sanitetsforeningen får i alle fall inn litt penger som følge av dette. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no