Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Nylige erfaringer fra Montenegro?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-23, 09:57   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nylige erfaringer fra Montenegro?

Vi har bestilt 14 dager i Montenegro i juli og er spente på andres erfaringer her. Vi skal lande i Dubrovnik og bo i Igalo. Hvordan er prisnivået nå? Shoppingmuligheter? Spennende utflukter?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-23, 04:42   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nylige erfaringer fra Montenegro?

Var der i 2018. Det er kanskje utdatert? Vi bodde et par netter i Hercig Novi og flere netter i Kotor. Elsket Kotor!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-23, 12:45   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nylige erfaringer fra Montenegro?

Jeg har bare utdaterte erfaringer fra 2006 fra Budva. Men det er nydelig der og jeg reiser gjerne tilbake. Mye italienskinspirert mat, lite shoppingmuligheter.

Igalo/Herceg Novi er ved Kotorbukta, og der er det mange fine turmål rundt.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-02-23, 18:26   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nylige erfaringer fra Montenegro?

Det jeg har hørt fra et par år siden, var at det var plagsomt mye nyrike russere der. Det er sikkert mindre av et problem nå.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-23, 11:07   #5
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nylige erfaringer fra Montenegro?

Jeg gleder meg veldig. Vi liker å snorkle og ha det rolig og bare sole oss osv. Jeg håper transfer med taxi fra Dubrovnik går kjapt og greit...

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-23, 11:46   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nylige erfaringer fra Montenegro?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg gleder meg veldig. Vi liker å snorkle og ha det rolig og bare sole oss osv. Jeg håper transfer med taxi fra Dubrovnik går kjapt og greit...

Det var litt kø på grenseovergangen, men ikke plagsomt. Vi leide bil i Dubrovnik og hadde med oss hele ferien.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-23, 18:24   #7
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nylige erfaringer fra Montenegro?

Noen som har vært i Montenegro denne sommeren som har noen tips og erfaringer å dele?

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-23, 19:25   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nylige erfaringer fra Montenegro?

Ikke fersk jeg heller, men fra 2019. Nydelig land. Vi bodde dobre voda. Kotor er fint, men mye cruiseskip. - vi leide bil et par dager - kjørte opp til lake skadar. Ellers er det fint å gå tur i Montenegro - men vi prøvde ikke det. Det vi gjorde mest av var å bade - jeg ble helt hekta!

Biltrafikken var helt vill. Mange ulykker og mye kø.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg EE7FB61B-F7AE-4905-BBB6-D2E57230FA34.jpg (19,5 KB, 18 visninger)
Filtype: jpg 63D8A40A-7757-44E3-AEC9-A3ACCEE9C16D.jpg (19,7 KB, 15 visninger)
__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no