Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-16, 18:01   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

"Den harde kjerne" har blitt omtalt, analysert og definert i ørten år nå. Definisjonen har vært de som kom først/de som er krass/ de som kjenner hverandre/de som sier det de mener/de som kaller en spade for en spade osv i det uendelige.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 18:15   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

"Den harde kjerne" har blitt omtalt, analysert og definert i ørten år nå. Definisjonen har vært de som kom først/de som er krass/ de som kjenner hverandre/de som sier det de mener/de som kaller en spade for en spade osv i det uendelige.

Det vil si temmelig udefinerbart.

Jeg tror oppfatning om hard kjerne (som jeg neppe tror eksisterer som en enhet) kommer av at det er mange allianser på kryss og tvers (privat kjennskap, lukkede underfora og lukkede blogger) og at det kan oppfattes som en kjerne.

Edderkoppnett kanskje?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 18:18   #43
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Eg har ei forestilling om ei "kjerne", men eg opplever ikkje at det betyr at det ikkje er rom for nye. Eg synest snarare at denne "kjerna" framstår som både åpne og inkluderande folk som det går an å både diskutere og fjase med.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 18:26   #44
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg føler litt at jeg vaser litt i utkanten, og synes det er helt fint. Jeg har aldri følt meg "ikke-velkommen", og hvem den harde kjerne er har jeg ingen formening om. Og enda mer forvirret blir jeg etter denne tråden, for Stompa har liksom vært i den for meg, tror jeg. Og Anne C. *ler*

Så jeg vet ikke jeg? Men hey, jeg tenker knapt over hvem som er moderator også, så jeg er kanskje ikke den som faktisk bør uttale meg.

Men at man fort kan gi litt tyn til nye, det tror jeg. Også bare baller det på seg, dessverre.

Jeg husker ikke hvordan det var da jeg kom susende inn her, (husker vel knapt når det var), men jeg kan iallefall ikke huske at jeg fikk noe spesielt tyn. Men nå kom jo jeg fra et forum der man i en periode virkelig grillet nye.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 18:34   #45
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Nå har jeg lest playdate-tråden, og skjønner selvsagt at det ikke er noe særlig å bli stilt til veggs på den måten HI blir. Men jeg syns ikke nykommere blir tatt dårlig i mot bare fordi de er nye, og jeg syns heller ikke at den harde kjernen er så veldig hard. Brukere kommer og går, og det blir ikke noen ellevill juble hver gang et nytt medlem melder seg på, men etter å ha vært her jevnt og trutt i ti år, så er jeg i grunnen imponert over hvor fint det går. Her er lite hets og stygge utfall, men det forekommer det og, men ikke uten at de som kommer med spydige utfall/hersketeknikker/reinspikka dumskap møter motbør.

I det konkrete tilfellet som gjorde at ea ble inspirert til å starte denne tråden syns jeg HI fikk greie tilbakemeldinger til å begynne med, og etter hvert som tråden utartet klarte likevel folk stort sett å være greie med hverandre. Jeg er enig med nokon i at det må være greit å si fra til nye, så vel som gamle brukere, at nå er du litt på viddene her.

Og så syns jeg Pøbelsara fikk mer pes enn HI, egentlig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 19:07   #46
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Eg må bare seie at Playdate-tråden blir eit eksempel som det blir veldig feil å generalisere utifrå, i mi bok. Internett er såpass stort at dersom denne eine nye brukeren ikkje føler seg velkommen fordi det blir påpeika gong på gong at det er heilt greit å vere skeptisk og problemet bare blir meir og meir uløyseleg, er ikkje FP riktig forum for denne personen. Det er jo nettopp det at forumet ikkje flommer over av dulle- og dilleinnlegg som gjer at FP skil seg frå røkla av lyserosa kozemose-fora. Og eg liker det.

Synest og Pøblis får unødvendig mykje pes, både i den andre tråden og i denne spinoffen, som indirekte handler om hennar respons i den andre tråden.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 19:31   #47
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.738
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Husker godt at jeg syns det var litt ubehagelig og få kommentarer på hvordan jeg hadde skrevet "Hej på är" og ikke "Hej på er" i min egen "presentasjons-tråd".
Tok det dog kun som lærdom, og at det var helt greit å lære rett svensk grammatikk.

Føler meg heller ikke som en del av den harde kjerne, men det er likevel et forum som passer meg.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 19:32   #48
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 917
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg er vel relativt ny, selv om jeg har hengt her noen år. Det går litt i perioder hvor aktiv jeg er. Selv synes jeg at jeg har blitt tatt godt i mot. I de trådene jeg har startet har jeg fått mange gode innspill og erfaringer. Foreldreportalen er et kunnskapsmekka, og jeg søker ofte opp gamle innlegg også. Som alle andre steder er det en mer aktiv kjerne, men jeg føler at de er inkluderende ved at de er flinke til å kommentere i tråder til nye medlemmer. Etter min mening må man også engasjere seg i andre tråder og brukere for å bli inkludert.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 19:35   #49
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.738
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Dette tenker jeg hver gang jeg poster innlegg på FP: "Formuler deg rett og husk korrekt grammatikk".

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 19:51   #50
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.050
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Det skal mye til å føle seg varm i trøyen her inne og jeg føler meg til tider "utenfor" (om det faktisk er mulig på et forum). Jeg er ikke smart, skarp, skriver ikke godt, evner ikke å få på papiret alle de lure tankene mine og da blir man en sånn der raring som bare vaker rundt. Det krever litt å være med i den harde kjerne her, men jeg trives likevel. Jeg får storsett alltid kloke svar om jeg spør om noe.

Jeg savner å diskutere på et forum, jeg gjør det, men her inne er jeg bare ikke smart nok.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 19:51   #51
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis folk føler at de må konsentere seg ekstra om hvordan de formuler seg og staver ordene sine når de skriver på FP, så syns jeg faktisk det er helt ok. Jeg kan ikke huske sist jeg så kritikk av skrivefeil på forumet (og syns det er bra), men jeg husker godt sist jeg satt på hendene mine for ikke å be en ny bruker om å unngå å skrive dialekt i sine innlegg.

Jeg syns ikke vi trenger å være et forum som passer for absolutt alle, men jeg syns man kan bestrebe seg på å behandle folk med respekt.

Jeg er enig med deg i at det er helt ok at man forsøker å skrive etter beste evne. Og det er godt at de fleste ikke skriver dialekt. Og jeg er glad for at språk ikke lenger kritiseres åpent i særlig grad. Likevel opplever jeg vel at etablerte brukere kan tillate seg mer unøyaktigheter, halvdårlige formuleringer og uklare problemstillinger uten å bli ignorert eller tilsynelatende vrangtolket.

I tillegg får man etterhvert en viss kulturforståelse. Enkelte tema ser ut til å utløse en velkjent kaskade av argumentasjon som for mange av oss er underholdende, men som likevel kan virke som å få hurtigtoget mot seg for en nykommer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:19   #52
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.


Jeg savner å diskutere på et forum, jeg gjør det, men her inne er jeg bare ikke smart nok.

Utdannelsesnivået er HØYT her. Jeg er relativt godt utdannet i mitt felt, men kommer til kort hele tiden her. Men det ser jeg ikke på som noen negativ ting. Jeg føler at det er alltid noen man kan få hjelp av her, fordi det er så mange godt utdannede folk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:25   #53
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Kunnskaps- og/eller utdanningsnivået er høyt her, ja. Det gir brukere som er gode til, og vant til, å argumentere for sine ståsted, og ikke minst begrunne svarene sine. Det ser jeg på som en klar fordel (sammenlignet med andre fora, hvor dette ikke er tilfelle), og samtidig så er det utfordrende. Man må tenke seg om her, og det er ingenting i veien med det. Jeg har lært mye på FP, og om man bare kan tåle å bli litt ydmyket av å være den som vet minst om noe, så kan man veldig ofte lære veldig mye. Det er bare å gripe sjansen. Jeg får ofte skryt for formuleringsevne ellers i livet, og jeg er sikker på at FP er med på å finpusse den.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:25   #54
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg synes vel av og til at folk kunne vært hakket rausere i svarene til nye brukere.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:28   #55
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.482
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Det er ganske festlig at så mange ikke føler seg varme i trøya eller som en del av en aktiv kjerne, for det er dager da til og med jeg, som kom med Mayflower og er en av de aller første medlemmene på FP. ikke føler meg helt varm i trøya.

Jeg tenker at flere undervurderer sin egen rolle på FP, på godt og vondt. Man tror man ikke er så synlig og at man ikke påvirker så veldig og så gjør man det, både når man skriver noe morsomt og når man kanskje er litt unødvendig streng mot noen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:31   #56
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kunnskaps- og/eller utdanningsnivået er høyt her, ja. Det gir brukere som er gode til, og vant til, å argumentere for sine ståsted, og ikke minst begrunne svarene sine. Det ser jeg på som en klar fordel (sammenlignet med andre fora, hvor dette ikke er tilfelle), og samtidig så er det utfordrende. Man må tenke seg om her, og det er ingenting i veien med det. Jeg har lært mye på FP, og om man bare kan tåle å bli litt ydmyket av å være den som vet minst om noe, så kan man veldig ofte lære veldig mye. Det er bare å gripe sjansen. Jeg får ofte skryt for formuleringsevne ellers i livet, og jeg er sikker på at FP er med på å finpusse den.

Jeg synes Niobe har så god formuleringsevne at jeg bare låner hele svaret hennes.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:38   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg tror det er veldig, veldig få her som blir savnet hvis man bare fader ut og ikke smeller med døren. Det hender stadig vekk at noen (inkl meg selv) kommenterer at de ikke har vært her på en stund, og hvis ikke det er noen av mine aller nærmeste, blir det litt oi, det er sant, lenge siden jeg leste noe (og det var mange som ikke oppdaget da jeg var borte, heller).

Jeg har ikke lest playdatetråden, men har vært på begge sider av FP-toget. Det kommer hardt og fort når det ruller, og kan nok være overveldende for dem som ikke har opplevd det før. Jeg tror generelt vi kan bli flinkere til å tenke over om en (rettmessig) kritikk har blitt gitt nok ganger før vi henger oss på med nok en variant. Både mot nye og gamle.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:46   #58
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.


Føler meg heller ikke som en del av den harde kjerne, men det er likevel et forum som passer meg.

All den tid du skriver ca. 100 innlegg i året i snitt, er jo ikke det så veldig rart da.

Og de fleste av de andre som har kommentert at ikke er en del av "kjernen" eller føler seg utenfor, er folk som jeg syns jeg kjenner ganske godt og definitiv anser for "fast inventar" på FP. Jeg tror mange overvurderer hvor aktiv man må være for å bli lagt merke til på FP. (Jeg har lagt merke til deg også, Fjols, selv med bare 700 innlegg.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:48   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg har nok en tendens til å undervurdere meg selv både her og der. Har jeg hørt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 20:53   #60
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Nå måtte jeg jo mimre litt. Her er min første tråd på FP! Om det kontroversielle temaet haremsbukser. http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=30673 (Trange skinnbukser ble in igjen, Bluen!)
Jeg husker det var litt vanskelig å bli tatt seriøst mens jeg tastet samtidig som jeg ammet, og derfor ikke alltid fikk til stor forbokstav (jeg har ganske lange fingre, men ikke lange nok, tydeligvis). Jeg kjente jo endel av brukerne fra før, så det gjorde det sikkert lettere. Men jeg ventet lenge med å melde meg inn, først og fremst fordi jeg ville være sikker på at dette var et blivendes sted etter et langt forumnomadeliv.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no