Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #17

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-24, 11:49   #241
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.515
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Det hender jeg lurer på om snittalderen på jobb er 40-50 eller om det er 14.

Jeg har hatt en del tåpelige småtyverier fra kontoret mitt de siste årene. Mobilladeren min, (min private, som var på min pult..), frimerker, mynter, dill og dall.

Jeg har bedt om at alle som leverer bilag som skal opp til meg, legger det i hyllen merket med mitt navn nede. Det er ingen som har noen grunn til å drive på mitt kontor etter ordinær stengetid. Men det er spesielt en person som gjør et nummer ut av å skulle innom da jeg har gått hjem, jeg har til og med tatt vedkommende på fersken med å drive i mine skuffer. Det er ingen konfidenielle ting som ikke er låst inn, men det er heller ingen ting som andre enn meg og sjefen har noe med. Det hender også at det kommer post hit som blir åpnet - og "ingen" har gjort det. Jeg jobber i kontor og admin, resten på bygget driver med salg. Hvor vanskelig er det å la andres ting være i fred?

Jøss. Det tror jeg at jeg hadde tatt opp med leder altså.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 12:00   #242
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.902
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hvem er det som har skjelt de ut her inne?

Sanna Sarromaa vil selvsagt bytte ut politikerne pga kaoset i går. Man må jo bare le.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 12:03   #243
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.592
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Godeste Frank Sve var også ute på radioen og snakka litt om at man selvsagt måtte ha dimensjonert vinterberedskapen for slikt.

(Det er mye roligere her lokalt i det minste da, når han flytta på seg)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 12:09   #244
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.498
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Sånn for å følge opp litt på snø/kjøre-rantingene - drittlei av idioter som leier bil uten å ha peiling på å kjøre på snø: Her oppe kan stort sett vi som er fastboende kjøre helt fint i ganske hårete snøvær, så her går frustrasjonen mer på leieselskaper som får turister oppover, leverer ut nøkkel og bil på flyplassen og så lar folk som knapt har vært borti snø i hele sitt liv kjøre avgårde. Der vi har hus, er det supre forhold for nordlyskikking, og dermed også yndet plass for turister. Men for å komme dit må du kjøre over et langt fjellområde, og på smale svingete veier. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi har måttet hjelpe folk opp fra grøfter og snøskavler. De har virkelig ingen ide om hva det innebærer å kjøre på snøføre. Her om dagen var det ett nytt innlegg om idiotiske turister som parkerer midt på veien i 80-sonen for å filme reinsdyr:

Sitat:

Øyeblikket

Berge forteller om de livsviktige sekundene da hun fikk øye på bilene.

– Jeg ser fire biler midt i veien. To i mitt kjørefelt, og to som står i midten. De filmet en rein som passerte. Jeg bremset alt jeg hadde, men klarte ikke å stoppe, sier hun, og fortsetter:

– Så jeg fløytet, og blinket med lysene, men de gjorde ingenting. Og jeg hadde ingen plass. Skavlene var for høye. Jeg kjørte vel i rundt 50 til 60 km/t da sjåføren i den ene bilen lirket seg vekk, og jeg kjørte rundt, sier hun.

Berge kjørte et lite stykke videre før hun stoppet.

– Jeg var «lynings». Jeg var fly forbanna. Jeg var så redd, og skalv så mye, at jeg ikke klarte å gasse engang, sier hun.

Deretter rygget hun tilbake for å snakke til mennene som kjørte leiebilene.

– Jeg sa noen dumme ord på dårlig engelsk til dem, og fikk tilbake «Calm down». Da måtte jeg bare kjøre, fordi jeg var så sint.

(Bak abb: https://www.itromso.no/nyheter/i/BWO...aa-naer-doeden )

Og kommentarer om at man alltid skal være i stand til å stanse osv kan man bare droppe - mørke, svingete veier med bakketopper, smalt og snøforhold, men likevel fullt forsvarlig å kjøre i fartsgrensen så lenge folk ikke parkerer idiotisk. Selv kom jeg gjennom en sving i 80-sonen for noen år siden, oppdaget en bil med nødblink på rett i/rundt svingen - takket være ABS klarte jeg å styre forbi den. Stanset, rygget tilbake for å spørre om jeg kunne hjelpe, og da viser det seg at sjåføren ville ha seg en røyk, men ikke røyke i leiebilen, og det var så fin utsikt akkurat der. Helt utrolig at det ikke har gått liv så langt.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 12:09   #245
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg gruffer litt over at folk utenfor stor-Oslo ikke skjønner hvilke logistikkutfordringer som er i et så tett befolket område som Oslo/omegn.

Dette! Gjerne storkjeftede finnmarkinger som ler av de dumme søringene, men uten å forstå hva de snakker om.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 12:33   #246
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.478
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Sånn for å følge opp litt på snø/kjøre-rantingene - drittlei av idioter som leier bil uten å ha peiling på å kjøre på snø: Her oppe kan stort sett vi som er fastboende kjøre helt fint i ganske hårete snøvær, så her går frustrasjonen mer på leieselskaper som får turister oppover, leverer ut nøkkel og bil på flyplassen og så lar folk som knapt har vært borti snø i hele sitt liv kjøre avgårde. Der vi har hus, er det supre forhold for nordlyskikking, og dermed også yndet plass for turister. Men for å komme dit må du kjøre over et langt fjellområde, og på smale svingete veier. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi har måttet hjelpe folk opp fra grøfter og snøskavler. De har virkelig ingen ide om hva det innebærer å kjøre på snøføre. Her om dagen var det ett nytt innlegg om idiotiske turister som parkerer midt på veien i 80-sonen for å filme reinsdyr:



Folk, ass.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 13:03   #247
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Haha. Det vet jeg ikke.
Med «dere» så mente jeg alle som bor i Oslo (i dette tilfellet, jeg tror dessverre de får mye kjeft alle steder)

(Min utheving).

Den lokale FB-gruppen her er en ganske bilorientert og tidvis gubbedominert sak, men selv der, er det slik som dette det ser ut:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Skjermbilde 2024-01-18 130701.pdf.jpg (68,4 KB, 257 visninger)
__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 13:08   #248
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.450
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Jeg var i München da det kom 44 cm snø på et døgn der nede. Jeg lovpriser folkene i Oslo og hvordan de har håndtert snøen sammenlignet med hvordan det var der. Jeg tror ikke at busser og trikker begynte å gå igjen der nede før en uke etter snøfallet. At det ble kaos i går, er veldig forståelig, men i dag er jo det meste normalt igjen.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 13:09   #249
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.515
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Min utheving).

Den lokale FB-gruppen her er en ganske bilorientert og tidvis gubbedominert sak, men selv der, er det slik som dette det ser ut:

Ja, for nå tror vi selvsagt at Floksa mener bokstavelig at hver og en av alle Oslos drøyt 700 000 innbyggere går rundt og skjeller ut brøytemannskap.

Men altså, jeg tviler ikke på at brøytemannskap får kjeft, det gjør de her også. Det er mange idioter der ute (jeg skjønte hva du mente Floksa ). Heldigvis er de fleste hyggelige og oppfører seg ordentlig, og er svært så takknemlig for at noen står opp midt på natta for å brøyte for oss. Både i Oslo og alle andre steder.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-01-24 kl 13:24.
My er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 13:16   #250
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Min utheving).

Den lokale FB-gruppen her er en ganske bilorientert og tidvis gubbedominert sak, men selv der, er det slik som dette det ser ut:


Jeg er klar over at ikke alle kjefter altså. Men jeg er forbauset over hvor mye kjeft de får. Det gir liksom ingen mening, uten ville man jo blitt stående fast.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 13:20   #251
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.515
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.


Jeg er klar over at ikke alle kjefter altså. Men jeg er forbauset over hvor mye kjeft de får. Det gir liksom ingen mening, uten ville man jo blitt stående fast.

Jeg tror noen bare kjefter på alt som står i veien for dem, uansett hva årsaken er. Og noen kjefter fordi brøytebilen tillater seg å bråke, midt på natta. Og vekke folk som skal på jobb neste dag - for å holde veiene åpne så de kommer seg på jobb. Og noen kjefter fordi brøytebilene ikke greier å simultanbrøyte alle veiene samtidig. Det skulle helst vært en brøytebil per gatestubb, slik at alt blir snøfritt samtidig. Nei, mye irrasjonelle folk der ute.

På jobb får vi alltid en del henvendelser fra folk som klager på at huset deres rister når brøytebilen kjører forbi. Uten at det er noe vi kan gjøre noe med.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 13:25   #252
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.160
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Noen kjefter jo på alt og alle alltid.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 13:29   #253
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.515
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Jepp, utrolig sjarmerende.

Jeg har selv blitt stukket i siden med en paraply av en eldre herremann som ikke likte at jeg syklet på fortauet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 14:40   #254
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.772
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Sanna Sarromaa vil selvsagt bytte ut politikerne pga kaoset i går. Man må jo bare le.

Hun kan bare pelle seg tilbake til Finland siden alt er så grusomt her i Norge. Den dama er så uspiselig som det går an å være.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 18-01-24 kl 14:45.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 14:42   #255
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.585
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Min utheving).

Den lokale FB-gruppen her er en ganske bilorientert og tidvis gubbedominert sak, men selv der, er det slik som dette det ser ut:

I FB-gruppen for mitt borettslag var det 1 som sutret over at bussen ikke gikk (delvis fordi folk parkerer midt i veien, slik at bussen ikke kommer forbi) og 3 som sutret over at gjesteparkeringen ikke var måket.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 14:57   #256
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.478
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Frøkna har fått seg service-jobb, og det er ikke måte på hvor mye kjeft voksne mennesker mener det er greit å gi en stakkars attenåring som gjør sitt aller beste. Vaflene steker for sent, eller de gud forby er tom for vaffelrøre, køen er for lang etc. Jeg har heldigvis et ganske robust barn, som klarer å gi pokker i den slags oppførsel, men flere av hennes kollegaer har grått på jobb.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 15:35   #257
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Altså - det er så SLEMT å kjefte på folk. Det kan man spare til noen gjør noe ordentlig slemt av ond vilje - som feks å kjefte på ungdommer i sine første jobber som gjør sin godt de kan.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 15:49   #258
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.016
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Bussen min skulle vært her, men befinner seg et godt stykke unna. Null info. Ser den på live kart.
Jeg befinner meg ikke i kaos område altså.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 18-01-24 kl 18:20.
star er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 15:49   #259
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.772
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Jeg fikk faktisk kjeft av en ansatt på apoteket idag. Fordi jeg ikke hørte at hun ropte klapp nummeret mitt. Og nei, jeg hadde ikke på headsett og hørte på noe annet. Da ble jeg egentlig litt satt ut, og jeg beklaget det og hun fortsatte.
Første gang jeg har opplevd dårlig service på det apoteket (handlet mye der). Og har alltid foretrukket det apoteket på det sentere for jeg liker ikke det andre apoteket der.

Etter å ha jobbet i butikk, og med mye kundebehandling og support blir jeg satt ut av sånt.

Som kunde kunne det ikke falle meg inn å skjelle ut /kjefte på ansatte fordi de gjør jobben sin.
Det er altfor mange teite folk..

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-01-24, 17:16   #260
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.902
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hun kan bare pelle seg tilbake til Finland siden alt er så grusomt her i Norge. Den dama er så uspiselig som det går an å være.

Jeg har gått litt over til å le av henne, unnskyld språket mitt, men hun er jo dum. De aller fleste skjønner at om det ikke skulle bli komplikasjoner av været i går, så måtte hver meter blitt brøytet hver halvtime fra natten og til føyka ga seg i 15-tiden. Og så mange brøytebiler finnes jo ikke.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no