Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva slags farge er dette?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-13, 23:49   #1
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva slags farge er dette?

http://www.finn.no/finn/realestate/h...1508404986.jpg

Noen som tror de vet hva slags farge de har brukt på kontrastveggen her?

Æsj, dette er jeg tydeligvis ikke flink til. Men jeg mente ene veggen i spisestuen. Bilde 002 og 003.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 23:55   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Marrakech kanskje? Evt muskatnøtt ?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 00:40   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Ser nesten ut som ncs 3000-n, evt 3500, den ser i hvertfall veldig ren grå ut.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 06-08-13 kl 00:46.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 00:43   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Marrakesh, Mohair.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 00:50   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Jeg må få kalibrert skjermen min for marrakech og mohair ser brune ut, mens fondveggen ser grå ut.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 00:56   #6
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Jeg synes også at den veggen ser mer grå enn brun ut. Ligner på den som heter Diskret her:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 01:04   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Se nede, midt på bildet, der lyset skinner på veggen. Der skifter den farge tydelig, og da er det nok en av de greige fargene og ikke ren grå.
Og teppet er gyllent.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 14:13   #8
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?



Hvilken farge tror du det er da, gullet?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:14   #9
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Jeg tror det er en greige farge ja, ikke grå. Ligner på det vi har i vår stue (natural dream), selv om jeg ikke tror det er den samme.

Hva med de fargene som heter dyp gråbrun her:

http://www.ifi.no/veggfarger-i-tiden

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:19   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

kan forøvrig være varm lin. Jeg synes ikke fargen ser så veldig ren grå ut. Kanskje industriell grå? (eller Varm LIn - den ser brun ut på fargekart, men ganske grå ut på vegg)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:40   #11
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Jeg ser på den fargen som heter dyp gråbrun, indie. Men så står det at den kan minne om pelsen på elgen. Men elgen er da temmelig mørk brun i fargen.

Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne den rette fargen bare ut fra fargekart.
Da var det lettere i begynnelsen av 90-tallet når det var moderne med ferdigmalt tapet. Da visste man iallefall hvilken farge man fikk.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 15:49   #12
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags farge er dette?

Det kan være den fargen som vi har altså, natural dream, for det ligner så mye. Kan være fra en annen produsent men med lignende kode ogs. Ser den er avbildet i lenken jeg la inn (under lun beige), men der ligner den ikke i hele tatt. Den er ikke beige, men en mye mørkere blanding av brun og grå, som skifter veldig farge med lyset, akkurat som det kan se ut som om fargen på bildet ditt gjør.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no