Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skikk og bruk på fly?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 10:30   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Skikk og bruk på fly?

Har vært på ferie nå og folk slutter ikke å overraske. Jeg må derfor spørre her om hva dere mener er vanlig på fly og hvordan dere gjør det.

Tar dere hensyn til folk som har med seg baby? Hvorfor/hvorfor ikke?

Skal du ha sete ditt bakover uansett?

Spør du den bak før du legger sete bakover?

Slipper du folk frem i midtgangen eller gjør du deg ferdig med ditt først?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:35   #2
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Tar dere hensyn til folk som har med seg baby? Hvorfor/hvorfor ikke? Selvsagt! Reisen er mer slitsom for dem enn for meg (hvis jeg ikke selv reiser med baby da).

Skal du ha sete ditt bakover uansett? Jeg tar det sjelden bakover. Hvis jeg bare reiser til f.eks. Stavanger er turen så kort at jeg ikke ser poeng i det. Hvis jeg reiser lengre reiser som til USA, som jeg bare har gjort en gang, tar jeg det bakover når jeg trenger det. Da tar flyreisen så lang tid at alle er inneforstått med at man må få lov til å legge setet bak for å sove.

Spør du den bak før du legger sete bakover? Det er som sagt egentlig ikke en problemstilling for meg, siden jeg omtrent aldri gjør det.

Slipper du folk frem i midtgangen eller gjør du deg ferdig med ditt først? Både og. Jeg slipper de fleste fram, men noen ganger må jeg selv slippe til slik at jeg rekker å bli ferdig med mitt også.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:35   #3
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Har vært på ferie nå og folk slutter ikke å overraske. Jeg må derfor spørre her om hva dere mener er vanlig på fly og hvordan dere gjør det.

Tar dere hensyn til folk som har med seg baby? Hvorfor/hvorfor ikke?

Skal du ha sete ditt bakover uansett?

Spør du den bak før du legger sete bakover?

Slipper du folk frem i midtgangen eller gjør du deg ferdig med ditt først?

Ja jeg tar hensyn til folk med babyer fordi at det kan være stressende å reise med små barn, så jeg kikker ikke stygt eller himler med øynene om barn gråter, slipper de foran meg i do kø og tuller gjerne med de små.
Regelen ved fly er jo at man kan ha setet bakover utenom landing, letting og spising, og folk som nekter en å ta bak setet synes jeg er egoistiske, det ødelag hele flyturen min.
Spør ikke om å legge setet bakover, for etter min mening er det ikke den som sitter bak som bestemmer det(men jeg legger det aldri helt bak) og jeg blir aldri irritert over folk som legger setet bak foran meg.
Slipper alltid folk forbi meg i midtgang.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:36   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

- Jeg tar hensyn til folk med baby

- Jeg titter sjelden bakover før jeg legger bak setet, men gjør det relativt rolig. Butter det i mot så stopper jeg.

- Jeg trekker inn i seteraden om mulig, mens jeg stuer. Det er ikke for å ta hensyn, men for å få flyet fort av gårde.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:38   #5
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Høres ut som du har opplevd det samme som meg. Vi satt på tre trange seter med våre to barn i 4 timer, foran oss satt et herlig ektepar fra østfold med ryggen demonstrativt nede hele turen!! Det var ikke mulig og spørre dem pent heller. (Barna er 8 mnd og 3 år).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:40   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Tar dere hensyn til folk som har med seg baby? Hvorfor/hvorfor ikke?
På hvilken måte, tenker du? Jeg prøver å ta hensyn til folk rundt meg; folk med baby trenger andre typer hensyn enn folk som reiser alene, og i den grad det er relevant, så tar jeg hensyn. Men jeg har generelt lite å gjøre med medpassasjerene, så "aktivt hensyn" tar jeg vel sjelden.

Skal du ha sete ditt bakover uansett?
Nei, det har jeg sjelden. Bare på lange turer (f.eks. til USA), og da må jeg nesten ha det bakover "uansett", ja.

Spør du den bak før du legger sete bakover?
Nei, og det har jeg vel aldri opplevd at andre har gjort heller. Men det er som sagt sjelden jeg legger setet bakover.

Slipper du folk frem i midtgangen eller gjør du deg ferdig med ditt først?
Det kommer an på hvorfor jeg er i midtgangen, og hvor travelt de ser ut til å ha det. Jeg er ikke der så mye, og hvis jeg er der, er det gjerne en grunn til det. Men jeg slipper frem kabinpersonale, folk med små barn, folk som er dårlige til bens og sånt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:42   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

På grunn av dårlig rygg er jeg avhengig av å kunne variere ryggposisjonen, selv på korte turer. Jeg spør ikke, men tar setet forsiktig bak. Har aldri opplevd at noen har klaget eller at noen har spurt meg om det er ok at de tar setet bakover.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:43   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Jeg har virkelig ikke tenkt på det slik at jeg tar av andres plass hvis jeg legger setet mitt bakover. Det er en del av min plass. Så kan man selvsagt velge å være supergrei med noen med lange bein eller små barn, men jeg syns ikke det er noe man kan forvente. Hadde noen spurt "overbærende pent" om det, så hadde jeg blitt litt grinete, tror jeg. Hadde de spurt som om de faktisk spurte meg om en tjeneste, så hadde jeg syns det var greit. Jeg har setet bakover fordi jeg som oftest bruker også korte flyturer til å ta igjen etterlengtet søvn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:46   #9
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Ja ei dame som ikke var verken lang eller kraftig nektet meg å ha setet bakover, for det ble så trangt, så flyturen min var rett å slett grusom, jeg verket i rygg og nakke som også gikk over til sterk hodepine.
Og manne ble ganske irritert over det, men når en mann skudde til setet til Tott så det spratt opp, snakket han til mannen og den mannen oppførte seg eksemplarisk resten av flyturen.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:48   #10
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Det tar veldig mye plass bakover når setet legges ned på Norwegians fly, spesielt med en baby på fanget. :erfart:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:48   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har virkelig ikke tenkt på det slik at jeg tar av andres plass hvis jeg legger setet mitt bakover. Det er en del av min plass. Så kan man selvsagt velge å være supergrei med noen med lange bein eller små barn, men jeg syns ikke det er noe man kan forvente.

Slik har jeg også tenkt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:49   #12
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Høres ut som du har opplevd det samme som meg. Vi satt på tre trange seter med våre to barn i 4 timer, foran oss satt et herlig ektepar fra østfold med ryggen demonstrativt nede hele turen!! Det var ikke mulig og spørre dem pent heller. (Barna er 8 mnd og 3 år).

Noe lignende ja. På tur med en 6 uker gammel baby og damen foran mannen min hadde samme syn som blomst. Mannen min lå og sov og damen foran prøvde å dytte sete bakover. Det buttet imot siden mannens bein gikk helt frem i sete foran. Ho brukte makt for å prøve å få det ned og til slutt måtte jeg spørre om hun hadde planer om å brekke beina til mannen. Ho skulle ha sete ned. Det går ikke sier jeg. Det var hennes rett å ha sete ned og hvis mannens bein var for lange så fikk han flytte seg. Du får flytte deg du hvis det plager deg sa jeg, han sover. Da fikk jeg vekke han da for ho kunne ikke flytte seg for ho måtte sitte ved vinduet. Der satt vi altså med en liten baby på verdens trangeste fly.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:51   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Tar dere hensyn til folk som har med seg baby? Hvorfor/hvorfor ikke?
Tja, jeg vet ikke helt hva du mener her. Jeg slipper dem før meg i do-kø, og gir dem selvsagt teppet mitt om det er for få tepper.
Sist vi dro til Lanzarote (5,5 timer på fly) hadde vi en to-åring forran oss. Barnet stod i setet store deler av turen (bakover mot oss), kastet leker, mat o.l bakover og jeg ble rimelig lei av å bli bombandert med div. fra et barn som ikke var mitt. Jeg synes man kan ta hensyn begge veier.
Skal du ha sete ditt bakover uansett?
Ikke uansett, men på tidlige avganger/lange turer tar jeg setet forsiktig bak om det passer meg.

Spør du den bak før du legger sete bakover?
Nei.

Slipper du folk frem i midtgangen eller gjør du deg ferdig med ditt først?
Jeg slipper folk forbi for at flyet skal komme seg raskere avgårde. Jeg klarer fint å stå forran setet og stue i bagasjehyllen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:53   #14
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Hensyn begge veier er en fin ting. Enig med Liven i det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:54   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Med hensyn tenker jeg på ved ombordstigning f.eks. Mange tror visst at de kommer fortere frem til destinasjonen om de trenger seg frem istede for å ta hensyn.

Liven: jeg hadde pratet med foreldrene til den toåringen.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:54   #16
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Noe lignende ja. På tur med en 6 uker gammel baby og damen foran mannen min hadde samme syn som blomst. Mannen min lå og sov og damen foran prøvde å dytte sete bakover. Det buttet imot siden mannens bein gikk helt frem i sete foran. Ho brukte makt for å prøve å få det ned og til slutt måtte jeg spørre om hun hadde planer om å brekke beina til mannen. Ho skulle ha sete ned. Det går ikke sier jeg. Det var hennes rett å ha sete ned og hvis mannens bein var for lange så fikk han flytte seg. Du får flytte deg du hvis det plager deg sa jeg, han sover. Da fikk jeg vekke han da for ho kunne ikke flytte seg for ho måtte sitte ved vinduet. Der satt vi altså med en liten baby på verdens trangeste fly.

Hadde det vært noen bak meg som var store eller hadde baby på fanget, hadde jeg byttet plass med mannen og jeg flyttet setet mitt opp når damen nektet meg, så ikke si at noen har samme holdning som meg før du har spurt med om mine holdninger. Men hun bak meg hadde det ikke trangt i det hele tatt, så det er forskjell på ting da vet du.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:56   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Liven: jeg hadde pratet med foreldrene til den toåringen.

Tro meg: vi forsøkte. Pappan så på Biler på bærbar DVD, mammaen kjeftet på både pappa og barn. Kjekk tur.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:57   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Tro meg: vi forsøkte. Pappan så på Biler på bærbar DVD, mammaen kjeftet på både pappa og barn. Kjekk tur.

Haha! Pappaen koste seg nok.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:59   #19
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Haha! Pappaen koste seg nok.

Det vil jeg tro. Han hadde høretelefoner på og ignorerte både den kjeftende fruen og barnet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 10:59   #20
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly?

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Hadde det vært noen bak meg som var store eller hadde baby på fanget, hadde jeg byttet plass med mannen og jeg flyttet setet mitt opp når damen nektet meg, så ikke si at noen har samme holdning som meg før du har spurt med om mine holdninger. Men hun bak meg hadde det ikke trangt i det hele tatt, så det er forskjell på ting da vet du.

Jeg siktet til utsagnet ditt om at det var regelen og at en var egoistisk om ikke den foran fikk legge ned sete.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Tro meg: vi forsøkte. Pappan så på Biler på bærbar DVD, mammaen kjeftet på både pappa og barn. Kjekk tur.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no