Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Endre navn på flybilletter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 16:09   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Endre navn på flybilletter?

Siden datteren min ikke skal være med til USA allikevel, og vi mest trolig ikke får igjen pengene på forsikringen, så vurderer jeg å ta med den ene søsteren min istedet.
Men går det ann å endre flybillettene slik at de står på søsteren min?
Hva må jeg gjøre da? Ringe KLM og høre? Dette er ikke såkalte billigbilletter.

Noen som har greie på dette?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 16:17   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endre navn på flybilletter?

Hvis det ikke er lavprisbilletter, bør du sjekke om det er mulig å kansellere. Vi hadde billetter til USA med KLM for noen år siden, som vi ikke fikk benyttet på grunn av sykdom, og da viste det seg at de kunne kanselleres inntil en uke før avgang. (Det var økonomiklasse og ikke businessklasse.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 16:17   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endre navn på flybilletter?

Og hvis de kan kanselleres, kan man trolig endre navn på dem også, var det jeg skulle si, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 16:23   #4
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endre navn på flybilletter?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og hvis de kan kanselleres, kan man trolig endre navn på dem også, var det jeg skulle si, ja.

Det vil da i prinsippet si at søsteren min kan overta billettene? Det er under 14 dager til vi drar, så jeg håper bare at vi rekker det.

Jeg skal sjekke med KLM i morgen, men det er jo så utrolig vanskelig å komme igjennom på telefonen der.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 16:58   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Endre navn på flybilletter?

Det står helt sikkert noe om det på KLM sine nettsider under vilkår e.l.
Vi tro du kan endre navn, muligens mot et gebyr.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 17:18   #6
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endre navn på flybilletter?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det står helt sikkert noe om det på KLM sine nettsider under vilkår e.l.
Vi tro du kan endre navn, muligens mot et gebyr.

Ja, det står at man må kontakte reiseselskapet som booket billettene, men det gikk konkurs i forrige uke, så da aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.
KLM må jo kunne gjøre noe med dette?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no