Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Sunne ting i smoothie

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-14, 20:18   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sunne ting i smoothie

Vi lager ofte smoothies fordi ungene liker det, og de drikker en hel haug ting de ellers ikke spiser. Jeg klarer alltid å lure sunne ting i den, og de vet om det, men de synes det smaker veldig godt, selv om jeg ikke får i dem f.eks. spinat sånn til vanlig. Men jeg trenger tips til flere sunne ting å ha i. I dag drakk de følgende:

Appelsinjuice og vann, et beger skyr, frosne jordbær, bringebær, norske blåbær og spinat, frossen mango og banan, fersk banan, mye havregryn, en neve valnøtter, litt agavesirup, tørka aprikoser og svisker, ett egg og en eggeplomme, Vita hjertegod olje.

De drakk enorme mengder, jeg håper ikke det kommer opp igjen.

Jeg har ofte brokkoli i, det gir en god og syrlig smak som minner litt om grønt eple.

Andre tips?


Sist redigert av Hyacinth : 06-03-14 kl 20:41.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:19   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Blandet du alt det i en?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:19   #3
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Avocado!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:22   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Blandet du alt det i en?

Ja, det gjorde jeg, og det smakte veldig godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:23   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Avocado!

Ah, så klart! Det er genialt! De liker ellers ikke avocado, og det er jo kjempesunt! Vi har det ikke så ofte, jeg synes holdbarheten er lik null, omtrent, og noen er jo brune idet man skjærer den opp...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:27   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.999
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Chiafrø og flytende lecithin bruker jeg å blande inn. Men blir smoothien for sunn, lukter ungene mine lunta, og uansett hva jeg gjør, foretrekker de kjøpesmoothie.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:28   #7
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Gresskarkjerner, solsikkefrø og sesamfrø.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:30   #8
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Jeg bruker vanligvis Cocosa i, det gir både god smak (om man liker kokos) og fine fettsyrer. Ellers bruker jeg mye av det samme som deg (men bør bli flinkere til å bruke spinat etc. i). Bruker gjerne tjukkmjølk, jeg synes det gir veldig god smak. Evt. kokosmelk.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:31   #9
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.263
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Jeg pleier å ha i litt frø, feks solsikkefrø, pinjekjerner, gresskarkjerner, sesamfrø eller mandler. Linfrø er vanskelig for de blir bitre om de knuses.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:39   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Takk for tips! Jeg har en del frø, men jeg har tenkt at de ikke ville knuses skikkelig.

Cocosa har jeg også, men jeg glemmer det ofte. Ungene merker cocosa-smaken med en gang (lager nydelig hjemmelaget kakaopålegg med cocosa), og de liker ikke kokossmak. Jeg synes det er deilig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:46   #11
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Jeg kjøpte to-pak spisemodne avokado, de var fine.
I dag etterlyste den mest kresne av ungene smoothie, siden vi
har hatt det to kvelder på rad (med avokado).
Tror de hadde kjent nøtter o.l. de er veldig var på konsistens,
bringebær og bjørnebær utgår pga alle frøene (orker ikke å sile).
Håper på å få noen tips her selv.
Smaker man spinaten?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:55   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg kjøpte to-pak spisemodne avokado, de var fine.
I dag etterlyste den mest kresne av ungene smoothie, siden vi
har hatt det to kvelder på rad (med avokado).
Tror de hadde kjent nøtter o.l. de er veldig var på konsistens,
bringebær og bjørnebær utgår pga alle frøene (orker ikke å sile).
Håper på å få noen tips her selv.
Smaker man spinaten?

Verken jeg eller ungene smaker spinaten. Men hvis man ikke mikser lenge nok, vil man se bittesmå grønne partikler. Jeg synes ikke det gjør noe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 20:58   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Verken jeg eller ungene smaker spinaten. Men hvis man ikke mikser lenge nok, vil man se bittesmå grønne partikler. Jeg synes ikke det gjør noe.

Her har jeg en skikkelig kresenper, og grønt er faaaarlig!
Skal teste det og si at det er grønt eple eller no.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 21:00   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Her har jeg en skikkelig kresenper, og grønt er faaaarlig!
Skal teste det og si at det er grønt eple eller no.

Hehe, det er bare å prøve!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 22:28   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Begge mine spiser avokado rent som om det var godteri, heldigvis, så jeg pleier ikke å ha det i smoothien (vi spiser 2-3 avokadoer per dag), men jeg har alltid enten grønnkål (det er vanvittig sunt) eller spinat oppi, har jeg ikke det i hus blir det frossen brokkoli, som jeg alltid har. Kjøper økologisk frossen på Rimi eller Ica.
Pleier å ha litt lecithin-pulver i (iHerb), det er bra for nervesystemet, hjernen og alt mulig. Og så har jeg fått tips om å ha i silketofu for proteiner, det smaker ingenting så det skal jeg prøve.

Jeg pleier forresten ofte å kjøpe masse økofrukt- og grønt på tilbud og/eller når det er sesong, rense det og fryse ned i poser. Da har jeg alltid masse digg frukt og bær og sånt tilgjengelig til smoothie. Fersk ananas er spesielt godt i smoothies.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 06-03-14 kl 22:52.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 22:40   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

ingefær og gulrot. Dvs, jeg pleier vel oftest å ha det i juice, men ingefær funker hvertfall i smoothie også.
Grønnkål (kan fort smake litt vel sunt), spinat (smaker ingenting), selleri (men vær forsiktig for det blir fort blærg), rødbete (kanskje best i juice? ikke for mye, da smaker det jord), agurk, avocado, kiwi

Yoghurt, skyr, mandelmelk eller kokosmelk. Mandler.
Jeg putter bananer som begynner å bli litt brune i fryseboksen, skjærer dem opp først. Da er de fine å bruke til smoothie siden.
grønn te og honning kan man også bruke, jeg er ikke spesielt glad i noen av delene

Smoothie av ananas og kokosmelk er forresten kjempegodt! Blir litt sånn pina colada uten … colada

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 22:42   #17
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ah, så klart! Det er genialt! De liker ellers ikke avocado, og det er jo kjempesunt! Vi har det ikke så ofte, jeg synes holdbarheten er lik null, omtrent, og noen er jo brune idet man skjærer den opp...





Her kjører vi samme blanding alltid, og alt er vel stort sett nevnt allerede, så jeg har ingen tips å komme med, men henger i tråden for inspirasjon

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 22:51   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ah, så klart! Det er genialt! De liker ellers ikke avocado, og det er jo kjempesunt! Vi har det ikke så ofte, jeg synes holdbarheten er lik null, omtrent, og noen er jo brune idet man skjærer den opp...

Ha litt sitron i smoothien så blir den ikke veldig fort brun hvertfall

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 11:33   #19
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.024
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ah, så klart! Det er genialt! De liker ellers ikke avocado, og det er jo kjempesunt! Vi har det ikke så ofte, jeg synes holdbarheten er lik null, omtrent, og noen er jo brune idet man skjærer den opp...

Håper det er greit med en liten avsporing.

Det er fordi de fleste, og sannsynligvis deg også, kjøper den feil. Man skal kjøpe skikkelig fast avocado, og vente noen dager på at den skal modnes. Da får du kjempegod avocado. Deler den man i to, beholder steinen i den ene halvdelen, og legger den i en beger i kjøleskapet, holder den seg fint i flere dager. Blir det litt brunskjær, er det bare en liten flink som man skjærer bort. Og forresten skal man spise avokadoen i salat f.eks. skal man salte den for å få god smak.

Bortsatt fra avocadoene som selges som spiseklare, er myke avocadoer som regel råtne. Man kan være heldig, men jeg holder meg unna.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-14, 11:37   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne ting i smoothie

Helt greit å spore av (var det en avsporing? ). Jeg vet egentlig det du sier, det med salt og alt, men jeg har ikke så god erfaring med å kjøpe harde avocadoer heller. De er aldri modne når jeg trenger dem.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no