Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-18, 11:29   #41
Frøken Frøken
Fersk fisk
 
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
Innlegg: 85
Frøken Frøken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg merker at jeg har blitt skikkelig Netflixifisert; Det er vanskelig å måtte vente en hel uke på neste episode, når man har blitt vandt til å kunne se "bare en episode til".
Går jo ikke an å spare opp heller, for da kan jeg ikke snakke med noen i lunsjen på jobb.

Jeg tror også de to jentene er døtrene, som har rømt fra sekten. Kanskje mora dukker opp også?

__________________
-------------------------------------------
2004 & 2011
Frøken Frøken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 11:38   #42
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 4

Det er jo litt typisk for Broen at det er mange tilfeldige sammentreff ute og går med de involverte. At jentene skulle bli reddet av iraneren, og tilfeldigvis gi han en stjålet telefon som hadde peilet seg inn på drapsofferet. Det kunne jo selvfølgelig hende at de har plantet den, men det tviler jeg på.
Og sekten spiller tydeligvis en rolle i drapssaken. Da er det jo også litt tilfeldig at taxisjåføren som kjørte drapsofferet også er den voldelige mannen/faren til de nye beboerne.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 12:19   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Ja, men de er jo også veldig kjent for å legge ut red herrings, så mye er direkte feilspor.

Jeg husker INGENTING fra forrige sesong!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 16:26   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Ja, alltid mange feilspor! Det er aldri slik vi tror.

Saga har panikkangst?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 17:28   #45
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Saga har panikkangst?

Jeg tolket det sånn ja.
Er det flashback hun har? Husker jo ikke hva som har skjedd før.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 17:33   #46
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Broen sesong 4

Hva så hun egentlig inne på det hotellrommet før hun fikk panikkangst?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 17:50   #47
Frøken Frøken
Fersk fisk
 
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
Innlegg: 85
Frøken Frøken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Hva så hun egentlig inne på det hotellrommet før hun fikk panikkangst?

Det var noe med moren, var det ikke?

__________________
-------------------------------------------
2004 & 2011
Frøken Frøken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 18:07   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Må sjå ukens episode kjenner eg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 22:06   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Frøken Frøken, her.

Det var noe med moren, var det ikke?

Eller var det fra sen scenen hvor hun prøvde å redde en fyr fra henging eller hva det var som skjedde. Synes jeg så en ung gutt. Husker noe fra en låve?? Jeg husker skremmende lite fra de første sesongene ..

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-18, 22:40   #50
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Eller var det fra sen scenen hvor hun prøvde å redde en fyr fra henging eller hva det var som skjedde. Synes jeg så en ung gutt. Husker noe fra en låve?? Jeg husker skremmende lite fra de første sesongene ..

Var det ikke den scenen da Emil tok livet av seg i fengselet med en binders som han tok fra Sagas papirer? Hun klandrer seg selv for det siden hun var uoppmerksom?

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-18, 15:41   #51
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg tror Saga er gravid.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-18, 16:01   #52
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Husker ikke Emil i fengselet.

Edit: når jeg googler ham så ser jeg det er han som var i det Flashbacket. Og det var han som var noe kunstner eller jobbet med de kunstbildene som en eller annen (han??) drepte etter? Det er det jeg mener med den låven jeg skrev over.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-18, 17:13   #53
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg tror Saga er gravid.

Jeg har tenkt tanken jeg også, men det passer ikke helt med karakteren og jeg håper inderlig det ikke ender klisjéfylt med at Saga og Henrik og barnet lever lykkelig sammen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-18, 21:50   #54
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Hun har definitivt dårlig samvittighet for Emil, ja. Hun har opplevd mye nå, fengselsoppholdet må ha vært grusomt for henne. I tillegg til Emil tenker hun sikkert mye på søsteren, noe toget tydet på, og det at hun forsvant litt på hotellrommet kan kanskje være fordi hun ble overfalt på et hotellrom av fyrer med dyremasker i første sesong?

(Lars Ranthe er for meg eksmannen til Dicte, forresten. Og da jeg gikk inn på imdb for å sjekke hva han heter han i støttegruppa til Henrik, som sitter i rullestol, så fikk jeg vite litt mer enn jeg ville. )

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 00:48   #55
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg tror Saga er gravid.

Der fikk du rett gitt :tommelopp:

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 07:46   #56
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 4

Hvordan skjønte du at Saga er gravid? Var det noen tegn?
Jentene er tydeligvis ikke Henriks, men kanskje de kan lede til dem?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 10:37   #57
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hvordan skjønte du at Saga er gravid? Var det noen tegn?
Jentene er tydeligvis ikke Henriks, men kanskje de kan lede til dem?

Jentene kan framleis vere Henrik sine. Hukommelsen er jo samansett og det med minner og hukommelse er åpenbart eit tema i Saga sin tråd.

Eg tenker kanskje at vi ikkje får svar på familien til Henrik, men at han kan forsone seg med det gjennom kontakten med jentene.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 10:42   #58
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg tror også de kan være Henrik sine fremdeles. Det er jo åtte år siden de forsvant så de kan ikke ha vært så gamle, men samtidig ville det vært litt rart at de ikke kjente igjen huset sitt, rommet sitt og faren sin. Evt kan det være at de ikke er hans, men at han adopterer dem og får en ny mening med livet.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 12:38   #59
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Følte det bare på meg, kombinert med at hun ble dårlig. Jeg tenkte ikke på traumer, men at det var symptom på svangerskap.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-18, 13:03   #60
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Frøken Frøken, her.

Jeg merker at jeg har blitt skikkelig Netflixifisert; Det er vanskelig å måtte vente en hel uke på neste episode, når man har blitt vandt til å kunne se "bare en episode til".
Går jo ikke an å spare opp heller, for da kan jeg ikke snakke med noen i lunsjen på jobb.

Jeg tror også de to jentene er døtrene, som har rømt fra sekten. Kanskje mora dukker opp også?

Jeg hater at jeg ikke kan binge serien, men må vente en hel uke før neste episode kommer.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no