Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal et av albumene til Coldplay

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-23, 10:44   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal et av albumene til Coldplay

Jeg har gammel bil med CD-spiller, og mobilen vil som regel ikke koble seg til radioen. Jeg spiller derfor ofte CD i bilen. Nå vil jeg høre på Coldplay. Hvilket album bør jeg kjøpe meg?

Det bør sies at jeg kommet sent til denne festen med Coldplay og har ikke noe forhold til de annet enn at jeg liker alle sangene de har hatt på topplister.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 10:53   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Jeg har alltid vært glad i Parachutes. Det var det albumet de slo gjennom med.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 11:12   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Jeg synes A rush of blood to the head er det aller beste albumet, men her er jeg nok også ganske farget av at det var det var da jeg ble «kjent med dem».

Ellers er jeg også veldig glad i Mylo Xyloto.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 11:49   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Jeg liker Viva la Vida or Death and All His Friends, Kaleidoscope, og A head full of dreams.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 22:21   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Jeg har sjekket litt, og det er jo helt umulig å velge

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 00:09   #6
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har sjekket litt, og det er jo helt umulig å velge

Det er faktisk noe jeg også ser på som en umulig oppgave. Jeg så Coldplay live i Milano for noen uker siden, og der spilte de låter fra hele karrieren sin. Jeg og barna snakket om at det som er så spesielt med Coldplay er at musikken deres er tidløs og at de har en uendelig rekke med sjukt gode låter som bare funker år etter år etter år. Det var veldig spesielt å være på en konsert med et band der alle låter som ble spilt, utgitt gjennom nesten 25 år, var sanger som samtlige 60000 tilhørere i alderen 0-80 kunne hvert eneste ord av teksten til. Og de sang. Alle låtene. Høyt. I 2 sannfulle timer. Magisk!!

Konklusjon: Kjøp alle, du. Da har du musikk for resten av livet.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 07:35   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Jeg så Coldplay live i Milano for noen uker siden, og der spilte de låter fra hele karrieren sin.

Der var jeg og! Det var så bra at vi gikk rett ut og kjøpte billetter til Gøteborg uken etter også…

Hvis formålet er å preppe til konserten finnes det masse setlists-spillelister på Spotify. Selv brukte jeg mye live-albumet fra en eldre konsert i Buenos Aires.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 08:38   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Per nå har jeg ikke noen billetter til noen konsert. Hadde jeg kunnet høre på Spotify i bilen hadde jeg ikke behøvd å kjøpe CD. Det er stort sett bare i bilen jeg hører på musikk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 08:45   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Sorry feilpost

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 10:05   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Du har ikke mulighet til å koble til mobilen med lydkabel? Det bruker jeg i min mors bil som har en gammel radio/cd-spiller uten DAB.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 28-07-23 kl 10:17.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-23, 10:16   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et av albumene til Coldplay

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Det er faktisk noe jeg også ser på som en umulig oppgave. Jeg så Coldplay live i Milano for noen uker siden, og der spilte de låter fra hele karrieren sin. Jeg og barna snakket om at det som er så spesielt med Coldplay er at musikken deres er tidløs og at de har en uendelig rekke med sjukt gode låter som bare funker år etter år etter år. Det var veldig spesielt å være på en konsert med et band der alle låter som ble spilt, utgitt gjennom nesten 25 år, var sanger som samtlige 60000 tilhørere i alderen 0-80 kunne hvert eneste ord av teksten til. Og de sang. Alle låtene. Høyt. I 2 sannfulle timer. Magisk!!

Konklusjon: Kjøp alle, du. Da har du musikk for resten av livet.

Signerer fullhjertet.

Mannen og jeg så denne turneen på Wembley i august i fjor. Det var helt magisk, og vi kjøpte billetter til både Manchester og København nå i sommer slik at ungene også kunne være med. (Manchester ble solgt igjen på grunn av fare for kræsj med eksamen.) Og hele stadion sang under hele konserten. De har virkelig utrolig mye bra låter som holder seg godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no