Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-14, 13:07   #81
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg så på den og, men ville ha en litt mer "delikat" farge, om man kan kalle det det.

Aller mest hadde jeg lyst på denne:



... Men den ble så vanvittig dyr, så da ble det den andre. Som også viser seg å være mer slitesterk.

Skal vise når jeg har fått montert alt, ikke minst kjøpt sofaene. Ringte IKEA forå høre om jeg kunne kjøpe sofa uten trekk. Da ville 3+2 koste 3300 kr. Trekkene fra Bemz med frakt, mva og alt kom på rett oppunder 4500kr.

Helt grei pris på sofaen det!! Tror det blir stilig med det stoffet du har valgt med tuftede puter! Gleder meg til å se.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 13:31   #82
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?

Så fiiiiin!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no