Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: En helt vanlig olabukse koster 599,- Hva synes dere om prisen?
Altfor dyrt 8 5,26%
Dyrt 44 28,95%
Passe 78 51,32%
Billig 19 12,50%
Vet ikke/Annet 3 1,97%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 19:11   #41
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Sånn passe.
Det er ikke dyrt, men det er heller ikke billig.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 19:50   #42
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Kjøper aldri så dyre bukser, så for meg er det dyrt.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:12   #43
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Helt grei pris. Ikke dyrt, ikke billig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:25   #44
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg husker godt at Lee var skikkelig teit.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var da Dressmann førte Lee...

...Og Bogerud tekstil...

Husker forøvrig jeg arvet en Levi's med orange label - den var jeg glad i, den! Tror ikke den var av den kuleste heller, men det var mitt første "merkeplagg".

Jeg synes egentlig ikke 599,- for en jeans er dyrt, men jeg kjøper veldig sjelden bukser til den prisen selv. Jeg er litt sånn "skal straks ned i vekt, så å bruke så mye penger på en bukse jeg bare skal ha littegrann er noe tøys". Derfor blir det gjerne billigere bukser. Har en HM jeg er veldig fornøyd med nå faktisk - den er 5-6 år gammel, men like fin (pga ikke passet på ca like lang tid...) Men nå når jeg nærmer meg målet må jeg si jeg gleder meg litt til å bruke litt ekstra penger på en litt kul jeans. Det er mitt julegave ønske i år!
Men over 1000,- synes jeg er drøyt for en jeans.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:30   #45
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Opprinnelig lagt inn av Mumriel, her.

for 30 år siden kostet olabukser 198 kroner.

Det var vel litt avhengig av merket, tenker jeg. Jeg husker godt at faren min ble himmelfallen da jeg ville ha 500 kroner for å kjøpe en 501-bukse i –88 eller –89.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:32   #46
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Dessuten tror jeg det er mange flere bukser å velge mellom til 198 kroner i dag enn det var for i alle fall 20 år siden. Klær har blitt veldig mye billigere, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:33   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dessuten tror jeg det er mange flere bukser å velge mellom til 198 kroner i dag enn det var for i alle fall 20 år siden. Klær har blitt veldig mye billigere, synes jeg.

Klær har blitt veldig mye billigere ja.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:47   #48
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Før jeg fikk barn nr 2 kom jeg inn i Bik Bok jeans, de var faktisk gode å gå i og satt pent. Kostet vel 399,- Det var gi-bort-pris i mine jeans øyne.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:50   #49
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Det er en helt grei pris, synes jeg! Men jeg kjøper ofte billigere varianter, da.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 20:50   #50
mami
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
Innlegg: 137
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Synes det er passe

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:26   #51
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg gir gjerne 800kr for en olabukse. Alt under 500kr regner jeg som billig. Alt over 1000kr er dyrt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 22:54   #52
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Passe.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:21   #53
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes det er dyrt, men ikke alldeles hårreisende liksom.


Jepp

  Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:45   #54
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Jeg innser at det er det jeg må ut med for å få en bukse som ser bra ut på meg, men skulle gjerne sett at det var en lapp eller to billigere.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 09:01   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Husker forøvrig jeg arvet en Levi's med orange label - den var jeg glad i, den! Tror ikke den var av den kuleste heller, men det var mitt første "merkeplagg".


Jeg hadde en orange label-Levis for omtrent 10 år siden. Den var dritkul og min favorittbukse. Jeg ga den bort til søsteren min da jeg gikk opp i vekt og ikke passet den lenger, men nå når jeg er blitt tynn igjen, får jeg den ikke tilbake :sutre: Den er ganske kul fremdeles.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 11:40   #56
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

I går kjøpte jeg en olabukse i slitt svart
Kjøpte den på BikBok og den kostet 399,-
Helt smla hele veien og endelig har de begynt å lag ebukser som passer oss litt voksne damer også
HAr den på nå, og jeg liker den veldig godt, så godt at jeg tror jeg må kjøpe en til i en litt annen vask.
Kjempemoro å få tak i en som er så bra og koster så lite

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 15:13   #57
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Er vel passe greit det.

(Selv om jeg sjelden kjøper bukser til over 400. )


Her og

Jeg kjøper aldri bukser til over 1000... synes det er greit med 4-500 egentlig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 15:30   #58
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Jeg synes det er dyrt. Så mye penger bruker jeg ikke på en olabukse til meg selv, nei.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 16:39   #59
Kalinka79
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Drammen
Innlegg: 12
Kalinka79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Jeg synes ikke det er dyrt. Det er vanskelig å finne bukser som passer min fasong - derfor kjøper jeg de som sitter fint, og da er ikke pris så viktig. Har på meg en blue cult bukse nå som jeg kjøpte for 3 1/2 år siden. Den var svinedyr, men har brukt den så utrolig mye, og den funker bra enda. Da er det verdt det. Har kjøpt noen HM-bukser til under 500-lappen. Men de sitter ikke bra, og da blir de liggende i skapet. kjøper heller få og litt dyre enn mange billige som er sånn halvfine på meg.

Kalinka79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 18:25   #60
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er 599,- dyrt for en helt vanlig olabukse?

Da jeg var student syntes jeg det var dyrt, men nå har jeg faktisk brukt så mye på ei bukse, ja. Over det blir for dyrt.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no