Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klesstil - hva liker du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 15:26   #1
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Klesstil - hva liker du?

Dette er tråden for å vise frem hva du liker av klær, og gjerne fortelle hvor du handler mest klær også.

Jeg handler mye på H&M, spesielt topper, tunikaer og kjoler. Jeans handles som regel på en butikk som heter Retro her i byen.

Legger inn litt bilder også jeg.




Enkel jobbluse. Er egentlig ikke noe blusemenneske.


Denne bruker jeg til kjole.


Denne genseren er fin alene, med en grå bluse jeg har fra HM under eller med polo under. Fin til bukser og skjørt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg antrekkhm.jpg (31,7 KB, 103 visninger)
Filtype: jpg blusehm.jpg (24,2 KB, 70 visninger)
Filtype: jpg genserhm.jpg (10,9 KB, 70 visninger)
Filtype: jpg genserhm2.jpg (25,1 KB, 53 visninger)
Filtype: jpg Hübschundkjole.jpg (13,5 KB, 43 visninger)
Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 15:27   #2
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Litt flere bilder.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjoleginatricot.jpg (20,8 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg kjolehm.jpg (12,3 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg kjolehm2.jpg (6,6 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg strikketkjoleginatricot.jpg (18,7 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg topphm.jpg (35,6 KB, 12 visninger)
Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 15:28   #3
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Her en Hippie uten hodet. Med klær på.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hippie.jpg (89,7 KB, 101 visninger)
Filtype: jpg hippie2.jpg (70,7 KB, 93 visninger)
Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 15:29   #4
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Jeg gleder meg veldig til Gina Tricot kommer til byen, og håper også at Zara snart kan komme!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:03   #5
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Du har kjempefin klesstil, ganske lik min ( ) faktisk. Du har en flott kropp som kler det aller meste.


Sist redigert av Fruktflua : 15-10-07 kl 16:09.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:05   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Tja... Jeg er en skikkelig skjørtedame. Liker ikke klær som er altfor klassiske og "rene" i snittet - det bør være noen detaljer som "rå" sømmer, broderier, blomster eller bånd, men alt med måte. Blir det for mye, blir det grusomt. Kanskje det kan beskrives som litt "shabby chic"? Det blir mest knekorte, utskrådde skjørt med gode, halvhøye sko til. Gummisåler og runde tupper er et must. Overdelene bør være kroppsnære, og jakkene korte og innsvingte. Jeg er pinlig glad i å matche og har ubeskrivelig mange plagg og smykker i grønt og turkis. Olabukse og svart bukse kan jeg bruke iblant, men aldri joggesko og hettejakke. Ikke bluser heller.

Sko handler jeg på Lille Vinkel, Logo (Camper-butikken) og Design Forum. Klær handler jeg stort sett overalt, bortsett fra de aller dyreste butikkene. H&M, Noa Noa, Neste Stopp, Lindex, In Wear... Her er noen smakebiter (resirkulert fra andre tråder her inne):



__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:45   #7
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Jeg er veldig kamelon når det gjelder klesstil. Mens jeg i fjor sommer likte sterke farger, har jeg vært ganske dus i fargene i år.

Jeg liker godt stilen du viser Elinblu, men den er ikke helt meg i år. I år er jeg ganske shabby chic.



Vedlagte bilder
Filtype: jpg klesstil.jpg (20,5 KB, 69 visninger)
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:57   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Skinnjakke ala pilot. Litt saggete olabukser og trang topp og stort skjerf i halsen.
Går mest i sneakers av den litt mer nette varianten.
Veldig typisk meg.

Skal jeg pynte meg så er det på med sigarettfasong-jeans, en topp og trekvart-lang-arm-jakken. Pumps og matchende veske.

Blir to forskjellige personer i disse antrekkene....nesten.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:01   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skinnjakke ala pilot. Litt saggete olabukser og trang topp og stort skjerf i halsen.
Går mest i sneakers av den litt mer nette varianten.
Veldig typisk meg.



Forøvrig har eg ikkje heilt denne stilen, men nesten. Pastill er mitt trendikon.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:20   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Jeg liker mørke olabukser, bikerboots, cowboyskjorter, store beltespenner. Litt sånn ala dette:



Og snodige retrokjoler fra femti- seksti- og søttitallet som jeg finner på fretex og andre bruktsjapper. Gjerne i artige farger og med store prikker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:35   #11
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skinnjakke ala pilot. Litt saggete olabukser og trang topp og stort skjerf i halsen.
Går mest i sneakers av den litt mer nette varianten.
Veldig typisk meg.

Det er også veldig typisk meg.
Jeg har et par Levi's jeans, som er litt saggete. Fantastiske jeans. :løøøv:

Klarer meg ikke uten sneakers og converseskoene mine.

På jobb + ut på byen blir det støvletter eller pumps.
Når det gjelder sko ellers så kjøpte jeg disse støvlettene nettopp - fin til trange jeans og skjørt.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:59   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.



Forøvrig har eg ikkje heilt denne stilen, men nesten. Pastill er mitt trendikon.



*smigret*

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 00:06   #13
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Jeg liker klærne fra Design Forum og Gundrun Sjöden

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 00:08   #14
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Det er også veldig typisk meg.
Jeg har et par Levi's jeans, som er litt saggete. Fantastiske jeans. :løøøv:

Klarer meg ikke uten sneakers og converseskoene mine.

På jobb + ut på byen blir det støvletter eller pumps.
Når det gjelder sko ellers så kjøpte jeg disse støvlettene nettopp - fin til trange jeans og skjørt.

De var kule. Er morsomt med ting med snev av åttitall.. så lenge det ikke blir for mye. Disse og svarte plastikøreringer.. hehe. Enkelt olaskjørt og enkel hvit tskjorte feks.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 04:33   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Jeg er en kjoledame som nesten alltid går i kjole og høye skinnstøvletter. Eller trange olabukser. Strikkejakker, kåpe, olajakke eller myke strikkede gensere.





__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 07:18   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

PÅ jobb går jeg kledd som Pastill, som regel. Eller med trangere bukser, singlet og cardigan.

Når jeg skal pynte meg bruker jeg smale jeans eller skjørt og en topp og høye støvletter utenpå buksen. Jeg har i det siste kjøpt noen strikkekjoler på HM og Vero Moda, som jeg liker å med sammen med støvletter.

Skal finne noen bilder når jeg får bedre tid.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 10:09   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Jeg liker en pen, men litt tøff stil

Sjelden jeg går i olabukser,mye kjoler og skjørt.

Stilen min er nok veldig slik Madam Mim beskriver, og jeg liker godt OM.
OM er langt fra bare rysjer og lapper.

Hettegenser og den stilen går jeg aldri i, ikke engang hjemme.
Joggesko bruker jeg kun når jeg går tur

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 18:16   #18
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Ikke så fan av hettegenser jeg heller.. faktisk. Det blir litt for mye rett og slett...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 18:33   #19
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Er veldig kjedelig i klesveien. Går alltid med ensfargede gensere, som oftest svarte, lilla eller grønne, og mørke cordbukser. Jeg har ofte på meg en svart cardigan eller en kort, innsvingt jakke. Handler alltid på HM, og tar ofte turen innom Fretx, men det er dessverre vanskelig å finne noe i min størrelse der. Bruker 34-36/S.

Det er pussig, for jeg har faktisk mange fine skjorter og topper i sterke farger som jeg ikke får til å bruke. Har til og med kjøpt smykker og armbånd som matcher, men alt får henge i fred. Er nok innerst inne en liten grå mus som ikke liker å vekke oppsikt, dessverre.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 18:40   #20
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?










Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no