Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klesstil - hva liker du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 14:40   #41
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Forresten Gina Tricot åpner her i byen i morgen kl 12!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:50   #42
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

I dag har eg t.d. på meg ein nydeleg lårlang strikka tunika som er kjøpt der. Eg har mykje større problem med å velgje enn å finne noko der.

Den var fin!

Jeg elsker tunikaer.

Jeg har et eneste plagg fra Zara som jeg fant i Berlin; en sid kortarmet stripete (turkisish/grønish) topp med hette. Den er knallkul.

Jeg har mye fra Puma, Roxy/Quicksilver og en del fra H&M. Det er ikke så nøye alltid hvor jeg kjøper ting, man kan fort gjøre et kupp om man bryter litt med handle-vanene. (Jeg har et kjempefint gullskjørt jeg har fått mange komplimenter for - det er fra Cubus. )


__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 17-10-07 kl 21:28.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:12   #43
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Eg likar også Gina, men finn ingenting på Zara. Eg er nok litt for tjøbbi.

AnneM, den tskjorta her oppe var veldig Mariann Thomassenish!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:36   #44
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Forresten Gina Tricot åpner her i byen i morgen kl 12!

Gleder meg ja!
Også er det 30% på klærene på Cubus på torget og 15 % på parfymene!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:40   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Hvor åpner Gina T?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:09   #46
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Trondheim Torg.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:25   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Innser at jeg er altfor sjelden i byen. Må dra innom en tur til uka da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:31   #48
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hvor åpner Gina T?

Trondheim Torg (mener jeg så en annonse i Adressa i går eller i dag)

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:39   #49
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Jeg er også litt spent på Gina Tricot, de åpner nemlig snart her i byen også.

Når det gjelder klesstil så vet jeg ikke om jeg har noen spesiell stil. Liker veldig godt tunikamoten som er nå. Går like gjerne i jeans som i skjørt, og bruker mye singlet og topper under en sid cardigantype.
Handler for det meste på Vero Moda, B-young o.l, men liker også godt mye av det de har på Mexx og Esprit.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 16:50   #50
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Denne jakken..



Kjøpte denne da. Eller min er mer a-form. Men ellers samme type.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 17:13   #51
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Liker enkle topper gensere, men er kresen på kvaliteten. Foretrekker Petit Bateau, C&C California eller American Apparel. Utenpå det har eg veldig ofte ein cardigan.

Går nesten kun i dongeribukser, favorittbuksene er Seven for all Mankind.

Er kanskje litt kjedelig

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 17:20   #52
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Hvor er jeansene fra, Pastill?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 17:28   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Jeg er for stor til å finne klær som jeg egentlig vil ha. Men ekte, brukte 70-tallsklær er det kuleste jeg vet.

Ellers ser jeg at jeg gjerne skulle vært fjortis for en stund nå. Alle de der sorte, rock/punk-klærne, rotete hår og "gi faen-holdning" , virker svært forlokkende.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 17:54   #54
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor er jeansene fra, Pastill?

Levis.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:30   #55
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Levis.

Navn og nr., takk! Gubben er i USA.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 20:21   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Navn og nr., takk! Gubben er i USA.

Dette er typen som heter Engineer jeans. De er unisex og sagger MYE (advarsel). Mine er str 33/34 . Tilsvarer vel 42/44 og en høyde på 175 cm omtrent.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 20:32   #57
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Forresten Gina Tricot åpner her i byen i morgen kl 12!


Torget, var det?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 22:13   #58
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Torget, var det?

Jupp!

Og de åpnet forresten kl 9 idag. Hadde jeg visst det, hadde jeg stukket en tur da - istedet for kl 12 - da det var FULLT som f***.

Men masse kult.

OG de har åpnet accesorize også!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 22:29   #59
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Dette er typen som heter Engineer jeans. De er unisex og sagger MYE (advarsel). Mine er str 33/34 . Tilsvarer vel 42/44 og en høyde på 175 cm omtrent.

Saggings er ikke noe for meg, takk for advarsel.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 22:49   #60
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klesstil - hva liker du?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er for stor til å finne klær som jeg egentlig vil ha. Men ekte, brukte 70-tallsklær er det kuleste jeg vet.

Ellers ser jeg at jeg gjerne skulle vært fjortis for en stund nå. Alle de der sorte, rock/punk-klærne, rotete hår og "gi faen-holdning" , virker svært forlokkende.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no