Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ville du klagd?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 14:54   #21
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du klagd?

Jepp,hadde definitivt klagd

De få gangene jeg har hatt grunn til å klage på klær,har det aldri vært noe problem fra butikkenes side.Har alltid fått ett nytt plagg igen eller tilgodelapp.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 18:56   #22
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du klagd?

Jeg fikk tilgodelapp uten diskusjon. Poenget er at dette en en butikk for str 42 og oppover. Og VELDIG damete. Ikke et sted jeg handler.. utenom denne ene gangen da jeg tilfeldigvis fikk øye på denne buksa.
Bad pent om å få igjen pengene iom at jeg er student, ikke kjemperik og trenger ny bukse. (Noe hun ikke hadde). Men nei. Hun hadde nemlig ingen penger i kassa si. Tilbød meg å komme igjen senere på dagen, men hun var ikke så positiv til det heller.
Mamma handler der en del da.. så hun "kjøpte" tilgodelappen av meg. Hmf.

Kommer ikke til å handle der mer.. UANSETT. Hun må ha sett at jeg var helt i grenseland str messig i forhold til hennes varer og visst litt skjønn når hun ikke kunne tilby ny vare syntes jeg. Men det løste seg jo med hjelp fra mamma..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:13   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville du klagd?

Hun kunne jo ha satt inn beløpet på konto. Det har jeg fått ved reklamasjon.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no