Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 10:06   #41
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har, men ikke til meg selv. Har kjøpt bøtte, hagekrakk og hageredskaper til min 85 år gamle oldemor med byens fineste plen og mest velstelte bed .

Forresten, det var ikke fra nytt og nyttig, nei, det var fra den der "enklere liv"-butikken, eller hva den nå heter.

Så nei, jeg har ikke handlet på nytt og nyttig, og kommer neppe til å gjøre det heller.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 10:14   #42
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Jeg har ikke, men svigermor handler hele tiden. Så vi har et silikonbakepapir eller noe sånt liggende.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 10:59   #43
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?


Jeg har handlet der en gang. Jeg kjøpte blant annet denne. Jeg sier bare ett ord... RUST!

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 11:07   #44
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Nei, jeg har ikke handlet noe derfra, men som Lilleleo kan jeg fint le meg fillete av å lese katalogen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 11:09   #45
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.



Deilige varme pølser i brød i en fei – uten søl med gryter og vann.

Sett med 12 stk. stol-beskyttere sørger for at stolene holder seg pene.

Åkkei, den pølsevarmeren der så bare ekkel ut, og stol-beskyttere trenger jeg ikke (men du dæskens så amerikansk!).
Jeg pleier å sitte på stolen og søle rødvin jeg, og da tar jo jeg unna for sølet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 11:18   #46
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Har aldri kjøpt derfra og katalogene går rett i søpla på vei inn fra postkassa. Jeg burde kanskje beholde katalogene for underholdningens skyld?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 12:07   #47
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg må le litt av de som tror de ender opp i Mariebuksa med rare pyntegjenstander i hagen om man handler noen småting herifra jeg da! Da har man neimen ikke stor tro på egen dømmekraft.

Du får finne det ut for oss du, Maimor! Skal spørre deg igjen om et års tid, så får vi se om du går i drømmefigurbelte, skjerf med hette og termostøvletter.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 13:19   #48
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.


Eh...Svettelapper?

Skvettlapp - svettlapp....

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 13:20   #49
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Jeg kjøpte ei justerbar skohylle der i høst. Praktisk og grei. Ok produkt.

Men jeg kjøpte det kanskje mest fordi jeg håpet på å "vinne" en tur til utlandet. Skal det bli noe reising så trenger jeg slike puff.

Men jeg har ikke fått noen tur.
Er det bare damer som vinner??

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 14:02   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Kvalifiserer denne til pøntehubro, tro?

Det ser jo ut som snørr!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Eller med vaktugle med sensor.

Hva? Mener du at du ikke vil ha vaktugle i oppkjørselen altså?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 17:53   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Den er faktisk i helt OK kvalitet. Har hatt mine i hvertfall 5-6 år og de er hyppig i bruk. Jeg holdt på å fly i taket når mannen hadde kledd en av dem i folie og brukt på grillen ute, men den tålte det helt fint også gitt.

Hm. Kanskje jeg skal vurdere den?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:07   #52
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hm. Kanskje jeg skal vurdere den?

Nei, det må du for all del ikke gjøre. Jeg vil ikke ha skylda for at du snart sitter i din Mariebukse, og bluse med svettelapper, på plastrekket til stolen din og tisser på Amadeus-tisseflasken.

Fraskriver meg herved alt ansvar for evt. shopping-gale kvinnfolk.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:08   #53
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Nei, det må du for all del ikke gjøre. Jeg vil ikke ha skylda for at du snart sitter i din Mariebukse, og bluse med svettelapper, på plastrekket til stolen din og tisser på Amadeus-tisseflasken.

Fraskriver meg herved alt ansvar for evt. shopping-gale kvinnfolk.

Det kan fort bi slik. Vi har nemlig Nytt og nyttig her i byen og de fleste som bor her har Mariebukser.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:19   #54
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det kan fort bi slik. Vi har nemlig Nytt og nyttig her i byen og de fleste som bor her har Mariebukser.


Hvilken by er dette? :kjører omveier for å se det:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 19:02   #55
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Altså...er det ikke like kjapt å gå på do og gjøre det man skal??

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 19:25   #56
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.


Hvilken by er dette? :kjører omveier for å se det:

Du har hemmelig prikk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 21:47   #57
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?



Jeg har aldri hørt om Nytt og Nyttig - er jeg den rareste her da?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 10:20   #58
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ikke hvis man sitter i bilen. Det er nemlig det som er det geniale med Amadeus. Den er enkel i bruk også i bilen (står det i produktomtalen). Neste gang du sitter i bilkø og må tisse trenger du ikke tenke på å finne et sted å stoppe. Du kan bare fiske fram amadeus og vips så har du løst problemet. Unødig tid til tissepause har du også unngått

Åh sånn ja. Ja den hadde sikkert gjort seg godt i vesken tenker jeg. Følger det med lokk tro?? Eller skal den bare tømmes ut av bilvinduet?

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no