Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hamstrer dere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 10:35   #21
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hamstrer dere

Nei. Dårlig organisert lager er dårlig økonomi. Vi har heldigvis ikke plass heller.

Vi handler en gang i uka, utfra liste som skrives i løpet av uka. Den som tar den nest siste, skriver matvaren opp på lista, så det kommer nytt i hus før det er helt tomt.

Jeg har likevel alt jeg trenger i hus for å bake kake eller brød, eller snu litt på middagsplanen.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 10:36   #22
Christina
Pauset
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 204
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hamstrer dere

Hamstrer LITT hvis det er kjempetilbud - men ikke ellers.

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 10:42   #23
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hamstrer dere



Hamstrer sånn passe, bare av ting vi spiser ofte eller bruker mye av, og da aller helst på tilbud. Kaster svært sjelden mat, det er i tilfelle ferskvarer som har havnet bakerst i kjøleskapet, eller frukt/grønnsaker som vi ikke rakk å spise før den ble ødelagt.

Har det jeg trenger for noen uker av toalettartikler, hermetikk, tørrvarer, frysevarer, juice og andre drikkevarer osv. Brød baker vi selv. Vi månedshandler og supplerer bare frukt, grønnsaker og melk, samt lørdagsgodis (det er umulig å hamstre her i huset dessverre). Det fungerer utmerket og sparer oss mange penger!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 10:44   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hamstrer dere

Jeg må kjøpe to av alt, spesielt nyheter i produktlinjene av en eller annen grunn, men bortsett fra det så er jeg ingen hamstrer.

Jeg har dog et lager av toalettpapir og tørkerull i kjelleren, samt aluminiumsfolie og plastfolie. Og nok vin og sprit til å åpne en egen liten filial av Vinmonopolet, men det regnes kanskje ikke?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 10:46   #25
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hamstrer dere

Vi hamstrer vin av gode årganger. Ut over det hamstrer vi ikke på annen måte enn at vi ukehandler og til nød kjøper inn et lager med karbonadedeig når det er på tilbud.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 11:02   #26
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hamstrer dere

Jeg hamstrer aldri, men det hender mannen min gjør det.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 12:04   #27
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hamstrer dere

Ingen storhamstrer i allefall. Kjøper ofte inn mengder med bleier om det er tilbud, samme med dopapir og kjøkkenpapir.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 12:46   #28
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hamstrer dere

Jeg har alltid tannkrem, håndsåpe, dopapir og tørkepapir stående i et skap på vaskerommet, for det er så dumt hvis vi plutselig går tomme for sånt. Ellers hamstrer jeg ikke.

  Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:12   #29
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hamstrer dere

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nei. Dårlig organisert lager er dårlig økonomi. Vi har heldigvis ikke plass heller.

Vi handler en gang i uka, utfra liste som skrives i løpet av uka. Den som tar den nest siste, skriver matvaren opp på lista, så det kommer nytt i hus før det er helt tomt.

Jeg har likevel alt jeg trenger i hus for å bake kake eller brød, eller snu litt på middagsplanen.

Me too!!!!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 18:19   #30
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Hamstrer dere

Opprinnelig lagt inn av Christina, her.

Hamstrer LITT hvis det er kjempetilbud - men ikke ellers.

Må signere her.

Har selvfølgelig litt mer tørrvarer enn jeg trenger fordi mann aldri vet når mann trenger slike ting.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 00:12   #31
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hamstrer dere

Jeg er delvis en hamstrer. Kjøper alltid masse på tilbud, og handler gjerne inn endel ekstra tørrvarer rundt lønningsdag.
Har blitt litt flinkerer til å sjekke om vi virkelig trenger det da.
Hamstrere alltid når vi er i Sverige.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no