Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Krangling..

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 09:46   #61
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krangling..

Kysse offentlig gjør jeg og!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:33   #62
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kysse offentlig gjør jeg og!

Ja, det gjør vi å..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:44   #63
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kysse offentlig gjør jeg og!

Nei vet du hva!!! Ungdommens moral i dag......








__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:48   #64
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nei vet du hva!!! Ungdommens moral i dag......











Men den råkliningen offentlig er jeg kanskje litt forbi..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:52   #65
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.



Men den råkliningen offentlig er jeg kanskje litt forbi..

tror ikke noe på deg.. Du bare ror deg unna nå!! Tenker meg du er en sånn som kliner i hytt og vær, med alle du ser!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 12:56   #66
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

tror ikke noe på deg.. Du bare ror deg unna nå!! Tenker meg du er en sånn som kliner i hytt og vær, med alle du ser!!

Kom plutselig på at jeg måtte presisere at det er MIN MANN jeg kysser på

Men vi råkliner litt enda og vi..
Ærlig talt, jeg er jo ikke 30 en gang.. og nesten nygift

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:00   #67
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krangling..

Her er status den at to hissigpropper har giftet seg, og fått to hissige avkom
Vet ikke om jeg kan si vi krangler, men vi diskuterer mye. Og noen ganger veldig engasjert. Også med barna tilstedet. Men da snakker jeg om diskusjon rundt nyheter, og slike utenfor hjemmet relaterte ting. Slik var det hjemme også, og jeg opplevde ikke det som negativt.

Vi har heldigvis ikke de store konfliktene om forhold, økonomi og hjemmesituasjon. Men vi diskuterer jo det også, på et akseptabelt nivå. Vi er blitt enig om at alle konflikter bør løses så snart de oppstår, og det tror jeg ikke gjør noe om barna er vitne til. Bedre det enn at konflikter vokser, og en krangel tar meningsløs form og bare blir skittkasting Det er jo jobbing i et forhold og man kan være uenig. Jeg tror ikke barna er tjent med at vi skaper et glansbilde av hvor enkelt det er å leve sammen til enhver tid. Balansegangen blir at man også viser at man er glade i hverandre, og det er vi også flinke til.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:01   #68
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krangling..

Uffameg så ubehagelig for vennene dine da. Utrolig leit at noen klarer å ødelegge en hyttetur på den måten. Da jeg var sammen med pappaen til snupp så kranglet vi utrolig sjelden foran andre. Det er utrolig uhøflig og tankeløst. Man bør ta problemene med seg et annet sted.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:01   #69
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kom plutselig på at jeg måtte presisere at det er MIN MANN jeg kysser på

Men vi råkliner litt enda og vi..
Ærlig talt, jeg er jo ikke 30 en gang.. og nesten nygift

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:06   #70
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.



stilig ja..
Men jeg vil også bare føye til at skikkelig KRANGLING og diskutering er to vidt forskjellige ting. hvertfall for meg.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:08   #71
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.



stilig ja..
Men jeg vil også bare føye til at skikkelig KRANGLING og diskutering er to vidt forskjellige ting. hvertfall for meg.

Råklining og offentlig råklining er også to vidt forskjellige ting!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:47   #72
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Krangling..

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Råklining og offentlig råklining er også to vidt forskjellige ting!!

Eh ja, men det var ikke det jeg snakket om.

jeg syns folk kan få lov å RÅkline hjemme. Men kline litt kan man få lov å gjøre offentlig. Bare ikke sånn suge seg fast i tungene på hverandre. Det er litt ekkelt å se på bussen eller hvor det nå enn måtte være.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no