Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 22:15   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Ja, det lurer jeg på!
Idag brukte jeg halvannen time til jobb, masse innstilte tog og masse forvirring. Mannen leverte ungene og var senere ute enn meg, snudde på hælen på stasjonen og tok bilen inn.
På vei hjem trodde jeg det skulle ha ordnet seg, onkelen måtte ta med våre unger fra barnehagen og jeg måtte vente på mannen og bilen, var hjemme kl 18.
Så det blir sikkert en fin morgen med NSB...og de henstiller til alternative måter, ja, her går det ihvertfall ikke busser og nå som det er ventet snø kan man jo bare glemme å ta bilen, må vel sitte to timer i kø inn og ut.
Blæææ, NSB. Veldig lite imponerende hvordan de håndterer dette. Godt informasjonsjefen innrømmer det.
Jaja, nå fikk jeg ut litt gruff

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:17   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Vi har ikke snø.

Kommer vel kanskje en halv millimeter snø i januar/februar, som varer i en uke, før det regner bort og fryser til is, slik at alle de gamle damene i Stavanger og Sandnes ramler og brekker lårhalsen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:25   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Åhh, jeg er glad jeg ikke har sånn vei til arbeid.
Det er bare en ting å si: pyton!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:26   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Ønsker alle de involverte lykke til i morgen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:29   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Åhh, jeg er glad jeg ikke har sånn vei til arbeid.
Det er bare en ting å si: pyton!

Ja, veien er vel ikke så ille vanligvis, 25 min med toget inn til oslo sentrum.
Men når NSB klikker, da blir det kaos
Og det regner og det regner, så man kan håper det ikke blir snø imorgen, for da er ihvertfall bilen en mulighet, selv om rushtrafikken ikke er spesielt snill til vanlig heller...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:29   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Ønsker alle de involverte lykke til i morgen.

Tusen takk!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:33   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Lykken er å bo så nær jobb at man kan gå på et kvarter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:39   #8
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Ja, lykke til! Det er skremmende å tenke på hvor store ringvirkninger slikt tull kan skape...

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:40   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Lykken er å bo så nær jobb at man kan gå på et kvarter.

Ja, det må være lykke selv om det er et bevisst valg for oss at vi bor utenfor sentrum. Men må være deilig å ikke være avhengig av kollektiv.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 22:42   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Jeg håper det går bra i morgen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 00:11   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Jeg blir hjemme imorgen, jeg. Det løser en hel del.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 00:36   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Jeg klarer fint å lage mitt eget togkaos jeg, når NSB ikke gjør det. Toget tur/retur Trondheim-Hamar i helga, og da jeg reiste sørover kom jeg i skade for å bestille på Rørosbanen, ei rute som bruker over en time lengre tid, i tillegg til at det ikke er matservering, ingen lekerom, ingenting (reiste med datra på 16 mnd). Hadde heldigvis med niste til jenta, og da toget stod noen minutter på Røros stasjon fikk jeg løpt inn i kiosken og kjøpt meg noe så jeg overlevde turen.

På tilbaketuren hadde jeg faktisk bestilt billett på riktig tog, problemet var bare at jeg ikke rakk det ... Fikk heldig vis plass på toget som gikk en time senere. Men jeg trenger som sagt ikke hjelp for å lage togkaos. Glad jeg ikke er avhengig av tog for å komme meg på jobb

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:39   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg klarer fint å lage mitt eget togkaos jeg, når NSB ikke gjør det. Toget tur/retur Trondheim-Hamar i helga, og da jeg reiste sørover kom jeg i skade for å bestille på Rørosbanen, ei rute som bruker over en time lengre tid, i tillegg til at det ikke er matservering, ingen lekerom, ingenting (reiste med datra på 16 mnd). Hadde heldigvis med niste til jenta, og da toget stod noen minutter på Røros stasjon fikk jeg løpt inn i kiosken og kjøpt meg noe så jeg overlevde turen.

På tilbaketuren hadde jeg faktisk bestilt billett på riktig tog, problemet var bare at jeg ikke rakk det ... Fikk heldig vis plass på toget som gikk en time senere. Men jeg trenger som sagt ikke hjelp for å lage togkaos. Glad jeg ikke er avhengig av tog for å komme meg på jobb

Hahaha, litt morsom historie!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:47   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det flere som gleder seg til togkaos i morgen tidlig?

Ja, jeg slapp unna, tok bilen inn til aker brygge.
Kom sent, men godt…
Krysser fingrene for at det blir normale tilstander framover, spesielt når snøen kommer

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no