Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 17:35   #1
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Og rundt meg her danser en rosa kanin og en løve. En stor godtebolle står klar, men foreløpig er det bare mine som har forsynt seg der. Nå er jeg spent på å se hvor mange som dukker opp.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:20   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Jeg har akkurat spandert tyggis, potetgull og kjærlighet på storebror og fire kamerater (alle monsteraktige) som for første gang dro avsted alene i stupmørket. Fikk raskt telefon fra moren min om at de var ankommet henne, og der hadde de søkt ly for snøstormen i god og varm kjellerstue.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:22   #3
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Storesøster hadde gledet seg sånn til å gå ut i dag, men så ble hun så dårlig stakkars, at det ikke blir noe tur ut på henne i dag.
Jeg har så lyst til å gi etter å la henne få gå ut en liten tur, men vet at hun vil være tusen ganger verre når hun kommer tilbake.
Har sagt til henne at siden hun ikke får gå ut, så skal hun få det snopet som er til overs når kvelden er over og det var greit.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:31   #4
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Vi har hatt et renn av små Sabeltenner og andre skummelheter. Egg på soveromsvinduet har vi visst også fått. Totalt ufortjent.

Jentungen synes i alle fall det var spennende med alt det skumle besøket, så får hu' mor heller glemme at hun ikke er så begeistret for Halloween. Den har visst kommet for å bli.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:36   #5
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Mine er også ute på tokt.

Dørklokka kimer uten stopp her. Jeg hadde mye godter på lager, men er snart i den situasjonen at jeg slukker lys og låser døren ...

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:40   #6
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

:boikotter:
Mine to har ikke fått det med seg, og vi bor slik til at ingen ringer på.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:42   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Jeg har et skjelett ute og går for øyeblikket. Mini på 16 måneder ler seg i hel hver gang et monster dukker opp utenfor døren

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:46   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Christian var ute en liten tur han også, det er jo rene snøstormen sånn som det snør og blåser. Det har vært noen på døra men merker at det ikke er så mange som det pleier å være. Det er sikkert været.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:52   #9
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Jeg håper virkelig at det ikke kommer noen her. :vrangogsær:

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:05   #10
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Har to som er ute og går.
Mellomste var nettopp her sammen med nabogutten som han går sammen med.

Nå måtte jeg jammen endre, for plutselig kom det et lite rush her.
Edlstemann kom hjem nå, han synes det ble for surt og kaldt ute.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:06   #11
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Jeg har slukket lyset, jeg....Har ikke Ihne denne uka, og er egentlig av den mening at slike ting kunne vi godt vært foruten... Men når Ihne blir litt større, deltar hun nok, hun og, og da får mamma nok leve med å dele ut snop til små engler og monstre....


(Men når det er sagt, så støtte jeg på noen aldeles bedårende små monstre da jeg kom hjem i sted...Og bak dem kom en alv og en liten jenteversjon av Harry Potter.... )

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:06   #12
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Her er det Halloween for alle penga!

Men i år er de to største i hvert sitt party, og lillegutt går sammen med bestevennen og moren hans, så her sitter jeg og mannen og deler ut knask helt alene.

Jenta vår på 10 er i vanlig Halloween party, med leker godteri osv, men gutten vår på 9 ble bedt i anti halloween party til en i klassen.
Streng beskjed om ikke å kle seg ut, synes det var litt rart. Han og kompisene hans bestemte seg for å gå Halloween når det var ferdig.Så jeg vet ikke helt om de fikk oppnådd det de ville, de fleste går jo etterpå.

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:07   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Da er flaggermusa vel hjemme. Heksepappaen fulgte henne hjem og djevelmammaen har plukket opp sitt avkom. De var godt fornøyde med fangsten alle tre.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:08   #14
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Jeg er så anti Halloween som mulig, men har likevel gitt etter for presset og sendt snuppa ut på sin første kansk eller knep-runde sammen med storebroren. Og hun var nå bra søt, da.

:løper og åpner opp:

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:12   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.


Dørklokka kimer uten stopp her. Jeg hadde mye godter på lager, men er snart i den situasjonen at jeg slukker lys og låser døren ...


Det har jeg gjort. Tatt ned ringeklokka og skrudd av utelys. :sær:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:14   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Mannen min er forresten en tur på jobben nå og henter et skjelett som jeg skal bruke i undervisningen i morgen. Et sånt stort på hjul. Jeg tror jeg skal sette det på trappa i kveld, evt i døråpningen og åpne når det ringer på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:14   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Jeg utstår ikke Halloween. Og i dag er jeg overlykkelig for at dørklokka vår ikke virker.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:26   #18
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg utstår ikke Halloween. Og i dag er jeg overlykkelig for at dørklokka vår ikke virker.

Vi har ikke ringeklokke, vi

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:31   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

I dag blåser det og regner noe helt forferdelig, så jeg er i ferd med å spise opp alt godteriet selv. Vi hadde to små her i går som kom en dag for tidlig. De var så søte atte.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:34   #20
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Mannen min er forresten en tur på jobben nå og henter et skjelett som jeg skal bruke i undervisningen i morgen. Et sånt stort på hjul. Jeg tror jeg skal sette det på trappa i kveld, evt i døråpningen og åpne når det ringer på.

Det synes jeg du skal.

Jeg har svelget kameler i hele dag, og nå i kveld har jeg vært ute med skumletigeren og Grusomme forkjøla Gabriel + tre stykker fra HE sin klasse. Surt og kaldt var det, men litt trivelig like vel. Det ble ikke så lange turen, og nå sitter ungene oppe i stua i pysjen og med munnen full av karamell.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no