Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 19:42   #21
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Heldigvis ingen som våget seg ut på Halloween runde her i dag, men vi har hatt en 6-7 på døra. De har fått hver sin sjokoladebit og det har våre unger også. Så da er alle fornøyde.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:47   #22
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg håper virkelig at det ikke kommer noen her. :vrangogsær:

Samme her

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:13   #23
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Her har det kun ringt på en gang, så da ble det jo en hel del godteri til storesøster allikevel. Jeg angrer jo litt nå på at jeg sa at hun skulle få det som var til overs, men lovet er lovet. Heldigvis er hun flink til å spare på snop.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:23   #24
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Vi har heldigvis ikke vært hjemme i ettermiddag. :blid:

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:27   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Her var det et jevnt sig av barn mellom kl. 18 og 19 - og så var det ferdig.
Har altfor mye godis til overs, det kom så mange barn i fjor at vi gikk tomme,
så jeg kjøpte litt ekstra i år - og vips ble det skikkelig møkkavær...

Jeg ble litt småsnurt på ene guttungen som kom - han hadde knapt giddi å trekke skjerfet sitt over nesa... og så kom han for å tigge godis...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:36   #26
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Her har vi og naboungene vært en runde på feltet - i regn, vind og til slutt snødriv. Trenger jeg si at det var kaldt?

Mange med lys på i stuer og kjøkken - men svært få som åpna... Men ungene fikk litt godis de og sitter og spiser det nå... ser vesla har sovna på gulvet foran ovnen.. det tok på å være heks.

Til neste år vil jeg prøve å gjøre ennå mer ut av det... Søstra mi passa ungene i helga og da hadde de et pitte lite Halloweenparty her hjemme med pynt og det hele.. kanskje be inn noen til neste år?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:27   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg ble litt småsnurt på ene guttungen som kom - han hadde knapt giddi å trekke skjerfet sitt over nesa... og så kom han for å tigge godis...

Her har alle vært i kostymer med maske eller i det minste tøft sminket. Alle har lagt mye i utseendet. Den eneste som manglet kostyme var helt hvit i fjeset og hadde ei lommelykt under haka, så han ble skummel han også. Fine var de både små og store. De største jentene som var her forelsket seg nok litt i løveungen og kaninen (vi manglet bare Karsten og Petra i grunnen. )

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:38   #28
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Jeg gikk en liten runde med tre små hekser og en liten Rødhette. Vi var i fem hus og de var meget fornøyd både med utkledning og med godteriet.

En liten bit sjokolade til barnetv og resten er lagt til side til lørdag.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:32   #29
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Har sagt til storebror at han får vente til neste år med å gå Halloween. I går var det ikke mere enn 3 som ringte på her . De fikk tyggegummi til å rense tenna med etter alt godteriet.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:34   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Hos oss kom det bare de som bor i samme huset, 6 stykker, 4 av dem med Skrik-maske, en djevel og et grønt monster.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:49   #31
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.839
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

En god ting var det da med Halloweenrunden vår. -Nemlig at flere av foreldrene i klassen til HE fikk pratet litt og ble litt mere kjent. Vi fant ut at vi gjerne kunne blåse litt liv i julebukktradisjonen igjen sammen. Det har nesten ikke vært julebukker ute her i det hele tatt de siste årene. Mine unger har bare fått lov å gå til familien og de nærmeste naboene, men nå skal vi slippe dem litt mere løs i lag. Synes det er koselig å kunne ta vare på gammel tradisjon midt i alle nye "juksetradisjoner".

Ellers sovnet HE i sofaen i går med karamell i munnen og alle klærne på. Det tar på med skole, SFO-fest og så en skikkelig spennende rusletur i mørket. JC bestemte seg for at han ikke kunne legge seg før han hadde spist opp "kveldsmaten" sin. Men til slutt måtte resten av godten settes bort, og så får vi vel heller hente det fram igjen til helga, eller kanskje til barnetv i kveld.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:06   #32
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Siden ztjerna er liten (ennå) og vi ikke markerer Halloween får denne overskriften meg over på helt andre assosiasjoner. Og hver gang jeg ser den tenker jeg på de gangene jeg virkelig har sendt avgårde en flaggermus. Søte små pelsdotter som har forvillet seg inn til et sted der de ikke skulle være. Flaggermusbabyer som måtte fores litt opp før de kunne sendes avgårde. Og tro meg - de flaggermusene jeg snakker om foretrekker helt andre typer godteri enn den du har sendt avgårde Nenne Hva med et par tjukke saftige mellarver delt i biter?

Vi fikk forøvrig ikke noe utkledt besøk i går. Og det er egentlig like greit, for her hadde det bare vært tørkede aprikoser å hente. Ja - om de ikke ville tatt til takke med de røde mygglarvene vi har i fryseren?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:11   #33
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Her har tulla også gått på tokt. Jeg har i grunnen vært i mot hele styret og syntes det var å kopiere etter Usa for mye. Nå har jeg svelget noen kameler og funnet ut at både juletre, julenisse og mye mer er også kopiert en gang i tiden!
Tulla her gikk med to venninner og de var noen søte hekser alle tre. De sang en sang og fikk mye applaus for det! Neste år skal jeg heller lage et Halloween-party her, så blir det ikke så mye renning ute!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:44   #34
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Og hver gang jeg ser den tenker jeg på de gangene jeg virkelig har sendt avgårde en flaggermus. Søte små pelsdotter som har forvillet seg inn til et sted der de ikke skulle være. Flaggermusbabyer som måtte fores litt opp før de kunne sendes avgårde. Og tro meg - de flaggermusene jeg snakker om foretrekker helt andre typer godteri enn den du har sendt avgårde Nenne Hva med et par tjukke saftige mellarver delt i biter?

Urk og grøss! Mellarvene kan du ha for både meg og gjestene mine.

Driver du flaggermusoppdrett eller hva?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:45   #35
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da har jeg sendt avgårde en flaggermus.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Driver du flaggermusoppdrett eller hva?

Hadde problemer med mellarvene selv. Jeg driver ikke oppdrett, men før ztjerna ble født tok vi gjerne i mot sånne som trengte noen dagers stell. Fosterfamilie så å si. Når ztjerna blir litt større tror jeg vi skal begynne med det igjen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no