Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Om å gå på butikken i slomsebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-06, 13:38   #21
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Uten problemer. Jeg er ofte på butikken i treningstøy. Treningssenteret ligger bare noen meter unna, og jeg håper at de som ser meg synes jeg er sprek.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:43   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Det er sjeldent jeg går i "slomsebukser" men jeg har gått på butikken i malerklær og i treningsklær. De gangene jeg går med sminke på butikken regner jeg med at det blir lagt merke til

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:47   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Har ikke slomsebukser, og hadde jeg hatt det så hadde jeg byttet før jeg dro på butikken. Jeg kan ha på treningstøy i butikken hvis jeg befinner meg der før, under eller etter trening.

Jeg vil gjerne vite hvordan du trener siden du trener I butikken også! Det er nok noe for meg!

Ellers kan jeg godt vise meg offentlig i treningsbukse, men prøver da å matche resten for å gi en illusjon av å være sporty.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:49   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Helst ikke.

Men det er fordi jeg er overvektig.

En slank person i slomsebukse/treningsbuke blir sett på som avslappet og sporty, mens et overvektig menneske i samme habitten blir sett på som nettopp slomsete og "sikkert nettopp børstet potetgullsmulene fra fanget og karret seg opp fra sofaen".

Og dette er ikke bare "noe jeg tror". Jeg fikk (dessverre) bekreftet denne oppfatningen ganske så ettertrykkelig på NM for et par år siden. Men søren og … jeg finner ikke tråden.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:52   #25
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg vil gjerne vite hvordan du trener siden du trener I butikken også! Det er nok noe for meg!

Det hender rett som det er at jeg jogger eller sykler forbi butikken med mann og barn på slep (barn i joggevogn/sykkelvogn). Da tar vi ofte en strafferunde i fruktavdelingen fordi vi ikke gidder å dra tilbake etter vi har kommet hjem og dusjet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:53   #26
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Kan godt dra på butikken i det jeg har på meg. Men så har jeg også innsett at kosebukser "dør" de også... Når de ikke er brukbar til å ta imot besøk, eller møte folk utenfor hjemmets fire vegger, KAN de kastes. Jeg er ikke flink til å kaste ting, så det har tatt meg noen år å innse det. (Er ikke SÅ lenge siden jeg kasta joggebuksa fra ungdomsskolen... )

Når det gjelder sminke, så sminker jeg meg aldri for å være hjemme. Om jeg skal ut, kommer litt an på.

Opprinnelig lagt inn av Canisa

(...)
Sminker meg ikke noe særlig til vanlig, men mascara må jeg ha. Vil jo gjerne se ok ut for mannen selv om jeg bare er hjemme, så som regel er slomsebuksa bare i bruk når jeg er syk/halvsyk.

Min (merkelige) mann liker meg best uten sminke, og sikkert best i joggebukse.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:56   #27
Sita
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: På et jorde
Innlegg: 44
Sita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Min (merkelige) mann liker meg best uten sminke, og sikkert best i joggebukse.


Min liker meg best uten noe klær han.

Sita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 13:59   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Opprinnelig lagt inn av Sita, her.

Sminker dere dere om dere er hjemme om dagen også? Jeg har bare på meg sminke om jeg skal ut på noe jeg, og går ofte ut uten sminke også, med bare gredd hår og kanskje en hestehale. Pleier å sørge for at jeg er litt anstendig kledd, men tåler ikke folk se meg uten sminke så får de se en annen vei...

Yes, jeg sminker meg selv om jeg er hjemme! Man vet aldri hvem som kan banke på døren Jeg sminker meg for mitt eget velværes skyld akkurat som jeg kler meg pent og bruker dilldall ellers. Det er sjelden for å imponere andre, men fordi jeg synes det er fint å føle meg fin uansett hvor jeg er, eller med hvem jeg er sammen med.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 14:03   #29
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Opprinnelig lagt inn av Sita, her.

Min liker meg best uten noe klær han.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 15:27   #30
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Opprinnelig lagt inn av Sita, her.

Min liker meg best uten noe klær han.

Ja min kjæreste liker meg nok best uten klær. Fremdeles: Merkelige mannen... Men siden vi har barn, går vi ikke rundt naken til vanlig.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 15:31   #31
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Selvsagt. Jeg tar heldigvis ikke meg selv så høytidelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 15:32   #32
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Ikke noe problem å dra og hanlde i "slomse-bukse"
jeg gjør det rett som det er , usminket også

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 16:30   #33
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Ja min kjæreste liker meg nok best uten klær. Fremdeles: Merkelige mannen... Men siden vi har barn, går vi ikke rundt naken til vanlig.

Klimaet her nord tillater vel strengt tatt ikke at vi går nakne heller ... Selv ikke inne for med de strømprisene vi har nå er det bare å kle seg godt.
Kan vel like godt innrømme at jeg mest av alt jåler meg for meg selv.

Jill: Ja, kosebukser har begrenset levetid, og de går i vaskemaskinen så snart jeg kan ane knær i dem.

Fikk forresten ny slomsebukse av min kjære i dag. En petrolfarget velurbukse som jeg og snørret mitt skal kose oss med i helga ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 17:10   #34
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Uten sminke og med slomsebuksen i butikken, ikke noe problem det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 17:18   #35
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Jeg går glatt på butikk usminket og med skrekkelig ufjonge klær.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 17:32   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Nja.. nå har jeg ikke sånn "kosemose" bukse jeg da

Men kan dra usminka og levere Hannah i barnehagen, men som regel MÅ jeg ha på meg mascara... eller ser jeg helt forferdelig trett ut...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:11   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Slomsebukse er forøvrig et uttrykk/ord jeg ikke har hørt før

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:14   #38
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Jeg kunne aldri gått på butikken i en slumsebukse.
Å stikke innom butikken, på vei fra trening i treningsklær, blir noe annet.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:36   #39
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Jeg kan vel bli sett på butikken i omtrent hva som helst, vimsete som jeg er.

Har til og med gått på butikken med tøfler på.

Skal jeg ut, så bruker jeg litt tid på å stelle meg før jeg går, men skal jeg bare på butikken for å kjøpe brød så er jeg ikke så nøye på hvordan jeg ser ut.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 19:41   #40
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om å gå på butikken i slomsebukse

Av sminke bruker jeg bare mascara til daglig, og denne tar jeg alltid på før jeg går utenfor døra.
Ikke har jeg noe særlig med "slomsebukser" så treffer du meg i en slik på butikken så må det være en sjelden gang på vei til eller fra trening.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no