Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Zara

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 08:33   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det gjør vi, Angelique! Jeg gleder meg allerede!! Kafetur med deg er alltid så koselig!

Det blir kjempekoselig!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 08:50   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det blir kjempekoselig!!!

Kan jeg også henge meg på dere dersom det passer eller?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 08:59   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Kan jeg også henge meg på dere dersom det passer eller?

Det kan du helt sikkert vet du .
Den omslagskjolen du har kjøpt den var skikkelig fin.
Gikk inn på Bandolera siden og kikket litt.
Var veldig mye fint der.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 10:49   #24
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det kan du helt sikkert vet du .
Den omslagskjolen du har kjøpt den var skikkelig fin.
Gikk inn på Bandolera siden og kikket litt.
Var veldig mye fint der.

Supert! Send meg SMS når dere vet mer om tidspunktet så skal jeg prøve å rydde plass til det.

Jeg kjøpte Bandolera-kjolen og gjorde en del andre kupp på prøvekolleksjonssalg i slutten av august. Utrolig moro å kjøpe sesongens varer på salg før de kommer i butikken. Ble med en nabo som fikk invitasjon og skrev meg på så jeg blir invitert igjen, så kanskje du vil være med neste gang???

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 12:04   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Supert! Send meg SMS når dere vet mer om tidspunktet så skal jeg prøve å rydde plass til det.

Jeg kjøpte Bandolera-kjolen og gjorde en del andre kupp på prøvekolleksjonssalg i slutten av august. Utrolig moro å kjøpe sesongens varer på salg før de kommer i butikken. Ble med en nabo som fikk invitasjon og skrev meg på så jeg blir invitert igjen, så kanskje du vil være med neste gang???

Åjaaa kjempegjerne
Sender deg sms jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 21:22   #26
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

LaBanga: Da har jeg og Angelique sms'et litt til, fredag 13. oktober blir det shopping og skravlings! Jeg gleder meg allerede!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 12:32   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det plass til en Miss også? Synes det høres superkoselig ut - modne mødre skravleshoppings!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 12:34   #28
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Jeg har aldri vært på Zara, hverken i innland eller utland. Jeg har dog hørt om fenomenet, og har lyst til å ta en tur. Finnes det ingen litt større størrelser der (44+)?

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 12:39   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er det plass til en Miss også? Synes det høres superkoselig ut - modne mødre skravleshoppings!

Kjempekoselig!! Sendt deg en pm jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 15:16   #30
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Jeg har aldri vært på Zara, hverken i innland eller utland. Jeg har dog hørt om fenomenet, og har lyst til å ta en tur. Finnes det ingen litt større størrelser der (44+)?

Jeg var en tur innom Zara på fredag, og kom inn i XL – jeg bruker 44/46. Noe større enn XL kunne jeg ikke se. Det var mye fint!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 16:35   #31
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Er det plass til en Miss også? Synes det høres superkoselig ut - modne mødre skravleshoppings!

Selvsagt! Lenge siden sist nå. Det blir koselig!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 16:54   #32
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Tror jeg må ta meg en tur dit en dag. Hadde helt glemt at butikken skulle åpnes, kan bli spennende å se om det er noe fint der. Prisene er de som H&M ca?

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 18:05   #33
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Såååå skuffa over den butikken jeg. Jeg som er litt shopaholic bare KLARTE ikke svi av en eneste liten krone der. Rett og slett dritkjedelig var det....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:47   #34
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte heller ikke noe til meg selv... bare litt til barna. Jeg synes de hadde mye fint... men ikke klær som jeg har bruk for når jeg er i fødselspermisjon.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 19:58   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på Zara i Spania, og syns ikke jeg fant så mye akkurat. Det var et par fine barneplagg, det er alt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:01   #36
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er utrolig glad i Zara og fant utrolig mye da jeg var der i Barcelona i fjor. Har også vært i butikken i Århus og fant både klær til meg og sønnen.

Har ikke vært i den i Oslo, men skal nok få tatt meg en tur etterhvert.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:15   #37
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på Zara i Bogstadveien i går. Mye fint, men jeg må si det var dyrt. Jeg så den samme jakka jeg kjøpte i Spania for 55 euro til 1000 kr. Sko og støvletter var ganske overpriset synes jeg. Prisen gjenspeilet ikke helt kvaliteten.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:16   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal til Madrid i høstferien, får ta et raid der istedenfor da!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:14   #39
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg var på Zara i Bogstadveien i går. Mye fint, men jeg må si det var dyrt. Jeg så den samme jakka jeg kjøpte i Spania for 55 euro til 1000 kr. Sko og støvletter var ganske overpriset synes jeg. Prisen gjenspeilet ikke helt kvaliteten.

Dette har jeg opplevd på Island også.
Men jeg er jo så nysgjerrig at jeg må komme meg på Zara i Bogstadveien og myse litt

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:30   #40
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Zara

Jeg skulle gjerne ha vært med på Zara treff, men nettopp den dagen er dagen etter at jeg skal operer så det passer dårlig.

Jeg har vært på Zara i Oslo, og jeg stod i kø inn til prøverommet i hvert fall i over 45 min... Vel inne i prøverommet opppfattet jeg strl som litt små, dvs jeg som nå er en 40/38 var en42/40 der. I skjorter måtte jeg ha L istedet for M, men dette kan jo sikkert variere fra klesplagg til klesplagg, siden andre har andre erfaringer

Det var vel heller ikke H&M priser, men litt mer oasis priser?? Jeg var på Zara i London også, og der var det også ganske dyrt. Zara er nok definitivt billigst i Spania. Men uansett så liker jeg Zara stilen godt jeg og har nå flere skjorter og skjørt, jeg må si at jeg føler meg skikkelig feminin og sexy i de klærne

Zara home ligger vegg i vegg med Habitat i London, og hadde det ikke vært for begrenset bagasjeplass hadde jeg nok tatt med noe derfra. Definitivt en stil jeg liker.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no