Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Starbucksen i Kiel

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-11, 10:00   #1
Nannanas
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
Nannanas har et hav av muligheter foran seg
Standard

Starbucksen i Kiel

Jeg reiser til Kiel med Color Magic om to uker, og har fått med meg at det er Starbucks der, den vil jeg gjerne innom.

Noen som vet hvor den ligger? Er det i handlegaten og er den vanskelig og finne?

Noen som kan nevne noen butikker i nærheten? (eks: h&m, sophienhof senter, 1 euro shop, new yorker)?

Og ellers, noe på starbucks og annbefale, og ca. hva koster det for en?

Tusent akk for svar

Nannanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 10:58   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

Du går vel bare rett opp i byen og følger gågata, så ser du Starbucks.
Butikker og hva det koster og sånn aner jeg ikke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:00   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

White Mocca Latte er godt. Det koster vel ca 35 kroner i England tror jeg, vet ikke hva det koster i Tyskland.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:03   #4
Nannanas
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
Nannanas har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Du går vel bare rett opp i byen og følger gågata, så ser du Starbucks.
Butikker og hva det koster og sånn aner jeg ikke.

I Holstenstraße?

Nannanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:04   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

Aner ikke hva gata heter jeg.
Det er bare å følge menneskestrømmen fra båten.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:07   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

Du finner den på Google-maps.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:31   #7
Nannanas
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
Nannanas har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du finner den på Google-maps.

Vet. Men er ikke kjent, så hjelper ikke mye.- så jeg finner den hvis jeg går opp handlegaten? Den er vel enkel og finne da :-)

Nannanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 11:40   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

Opprinnelig lagt inn av Nannanas, her.

Vet. Men er ikke kjent, så hjelper ikke mye.- så jeg finner den hvis jeg går opp handlegaten? Den er vel enkel og finne da :-)

Hvis du hadde vært kjent, hadde du vel ikke trengt et kart.

Hvis du klikker på det lille kartet øverst til høyre på den siden jeg linket til, får du opp et stort og oversiktlig kart som viser området rundt. Det kan du også forstørre noen ganger, og da får du se alle butikkene som ligger i området.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 10:33   #9
Nannanas
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
Nannanas har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

Opprinnelig lagt inn av Millionæren, her.

Hvis du hadde vært kjent, hadde du vel ikke trengt et kart.

Hvis du klikker på det lille kartet øverst til høyre på den siden jeg linket til, får du opp et stort og oversiktlig kart som viser området rundt. Det kan du også forstørre noen ganger, og da får du se alle butikkene som ligger i området.

Okei. Har sett litt på bilder og funnet ut at den ligger i nærheten av karstadt og rett over Stena Lina:-)

Men er det sånn og forstå at jeg lett dumper over den, og slipper å leite i sidegater osv? Den ligger i hovedgaten?

Takk for hjelp, satser på å finne den

Nannanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 10:48   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Starbucksen i Kiel

Den ligger midt i Holstenstrasse og du kan ikke unngå å se den. Det er en stor firkantet kloss midt i gata. Jeg har aldri giddet å gå inn, så priser kan jeg ikke hjelpe med.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no