Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-16, 11:37   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Noen som vet om det er mulig å få tak i en grei maskin til spilling, som ikke er så alt for dyr? Hvor og hvilken?

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 14:03   #2
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Tar imot alle tips med et stort takk!

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 19:39   #3
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 190
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Mens jeg skal svare deg, så kaster jeg et blikk på reklamebanneret. Det reklamerer med akkurat det jeg skulle foreslå - Komplett.no. Jeg kjøpte min der etter å ha surfet rundt og lett i ca et halvt år. Det er ferdigbygd tower fra dem, for gaming uten å være den dyreste varianten.
De har nokså god kjøpshjelp om du ringer og forteller hva duer ute etter.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 21:54   #4
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Ser det nå. Men jeg syns de så fryktelig dyre ut. Er det ingen steder man får en grei, komplett maskin til 4- 5000, eller er jeg litt vel optimistisk.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 08:45   #5
Snipp
Aktiv
 
Snipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2015
Innlegg: 142
Snipp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Det spørs hva du skal spille. Ikke noe problem å kjøpe en pc til 4-5000, men du kan da ikke regne med å spille mange av de nyeste spillene uten hakking.

Snipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 12:02   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Følger med her.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 12:12   #7
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Ser det nå. Men jeg syns de så fryktelig dyre ut. Er det ingen steder man får en grei, komplett maskin til 4- 5000, eller er jeg litt vel optimistisk.

Vi kjøpte en til rundt 7000 kr. Den var på tilbud og kostet vanligvis rundt 9-10 000. Til og med den hakker, i følge sønnen min på 9 år. Han er veldig dreven og spiller minecraft. Til andre enklere spill funker den nok supert. Så midt tips er å kline til når msn først skal kjøpe pc. Å høre ang lagging hver gang poden spiller er ikke å anbefale. Selv om jeg skjønner han irriterer seg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-16, 17:23   #8
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig og grei pc til gamingbruk?

Her kjøpte vi en Asus Laptop til rundt 10 000 kr. Egentlig til meg, men jeg har ikke sett snurten av den.
Poden elsker den og spiller både det ene og det andre på den uten problemer med lagging og what not.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no