Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Frys av medlemskap

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 17:18   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frys av medlemskap

Jeg har fryst medlemskapet mitt på treningssenteret pga svangerskapskvalmen jeg er plaget med, samt at jeg ikke regner med eller ønsker å trene aerobic senere i graviditeten heller.

Fikk denne mailen fra de:

"Vi har registrert din frys med siste innbetaling 20 mars 2007. Første trekk
etter frys er 20 april 2008.
Treningsavtalen er sperret i perioden 1/3/07 - 29/2/08

God bedring og lykke til."




Synes det virker så rart at betalingen skjer etterskuddsvis? Altså betalingen som kommer nå i mars, er for februar. Er dette vanlig?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:14   #2
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frys av medlemskap

"Mitt" treningssenter har forskuddstrekk iværtfall. Også der jeg jobbet hadde de forskuddstrekk.

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg har fryst medlemskapet mitt på treningssenteret pga svangerskapskvalmen jeg er plaget med, samt at jeg ikke regner med eller ønsker å trene aerobic senere i graviditeten heller.

Fikk denne mailen fra de:

"Vi har registrert din frys med siste innbetaling 20 mars 2007. Første trekk
etter frys er 20 april 2008.
Treningsavtalen er sperret i perioden 1/3/07 - 29/2/08

God bedring og lykke til."



Synes det virker så rart at betalingen skjer etterskuddsvis? Altså betalingen som kommer nå i mars, er for februar. Er dette vanlig?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 00:00   #3
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frys av medlemskap

Det har ikke noe med at de har en mnd oppsigelse eller noe slikt?

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 00:13   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frys av medlemskap

Jeg skal trekkes hver mnd, men har oppdaget dobbelttrekk noen ganger. Ved sjekk av kontoutskrifter ser jeg da at de har glemt å trekke meg måneden før.
Du får spørre dem hvorfor, hvis du ikke finner ut av det selv.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no