Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken type bil har du/dere?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken/hvilke typ(e) bil(er) har du/dere?
1 bensindrevet 60 33,90%
2 eller flere bensin 6 3,39%
1 diesel 90 50,85%
2 eller flere diesel 24 13,56%
1 elektrisk 38 21,47%
2 eller flere elektriske 3 1,69%
1 hybrid 11 6,21%
2 eller flere hybrid 0 0%
Annen type 0 0%
Har ikke bil 7 3,95%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-18, 14:20   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Eller unnlate å ta en jobb 2,5 mil unna.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 15:18   #82
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Vi har 1 bil, diesel, bevisst at vi forsøker klare oss med 1 bil. Akkurat nå er det ikke optimalt siden kjerra stoppet i forigårs, ble hentet av NAF og etter det har vi ikke sett den .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 16:16   #83
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Har 3 dieselbiler, den ene er firmabil. Kunne tenkt meg hybrid med det ble ikke anbefalt av bilselger da jeg har for lang kjørevei (min. 75km en vei) daglig. El-bil med 4x4 og lang nok rekkevidde har jeg ikke råd til

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 17:26   #84
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

En bensin og en diesel. Mannen har firmabil, og firmaet har policy om at det må være diesel.
Min bensinbil blir forhåpentligvis byttet ut med elektrisk, men jeg må få lademulighet på plass først.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 18:49   #85
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Er 12 tusen i året lite? Vi har kjørt 5 tusen de siste årene, måtte anstrenge oss for å få leasingbilen opp til 20 000 km på tre år. Det er også grunnen til at vi ikke ønsker å bruke penger på bil. Jeg mener vi hadde klart oss med 4 seter mini elbil for innkjøp og barnas treninger.

For meg er 12 000 lite , vi kjører mye mer enn det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 18:51   #86
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Vi har 2 dieselbiler.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 20:36   #87
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Vi trengte syvseter med tilhengerkrok så da ble en dieselbil. Og det er jo ikke bra.

Men, vi kjører nesten aldri i hverdagen, bruker den kun på lange turer og hadde kjøpt en prius pluss dersom den hadde tilhengerkrok. Men ren elbil har vi ikke bruk for slik det er nå, det er alt for kort rekkevidde for vårt bruk

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-18, 22:58   #88
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

En diesel stasjonsvogn 2015 med Adblue og en eletrisk 2017.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 02-03-18 kl 23:03.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 00:30   #89
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Jeg kjørte nesten 20000 i året med e-upen. Nå har jeg bil med lengre rekkevidde, den går nok noe over. Den blir brukt på halvlange turer i helgene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 00:22   #90
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

Vi har én bensin, én diesel og én elektrisk. Bensinbilen brukes kun på sommeren.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-18, 08:47   #91
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken type bil har du/dere?

En bensinbil (Saab. 99 modell) som vi har hatt i 12 år. Beholder den til den blir for dyr å fikse. Kjøres mest til småkjøring, mathandel og fritidsaktiviteter når ikke 3 åringe er med (ikke barnesete) og øvelseskjøring og når jeg har kveld/nattevakt. Tenker litt på å bytte den ut med noe el eller hybrid av samme størrelse når den takker for seg.
Så har vi en diesel 7 seter (2010 modell) som frakter alle på hytta eller andre steder minsten er med. Også den vi bruker til jobb når vi begge jobber dagen og minsten skal i barnehagen.
Siden jeg jobber turnus og kollektiv trafikk bare "nesten" passer må vi ha to biler en stund.
(Glemte at eldste har tilgang på farens bil, men den bruker jo aldri jeg eller samboer)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no