Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farger du håret (poll for alder)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Farger du håret?
Under 40, helfarger for gøy 9 4,97%
Under 40, helfarger for å dekke grått 6 3,31%
Under 40, farger sporadisk/med minicolor for gøy 6 3,31%
Under 40, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått 4 2,21%
I 40-årene, helfarger for gøy 19 10,50%
I 40-årene, helfarger for å dekke grått 31 17,13%
I 40-årene, farger sporadisk/med minicolor for gøy 9 4,97%
I 40-årene, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått 13 7,18%
I 50-årene, helfarger for gøy 1 0,55%
I 50-årene, helfarger for å dekke grått 3 1,66%
I 50-årene, farger sporadisk/med minicolor for gøy 2 1,10%
I 50-årene, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått 0 0%
Over 60, helfarger for gøy 0 0%
Over 60, helfarger for å dekke grått 0 0%
Over 60, farger sporadisk/med minicolor for gøy 0 0%
Over 60, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått 0 0%
Under 40, farger ikke 17 9,39%
I 40-årene, farger ikke 56 30,94%
I 50-årene, farger ikke 4 2,21%
Over 60, farger ikke 1 0,55%
Deltakere: 181. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-18, 12:30   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farger du håret (poll for alder)

Prøver å lage en poll.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:35   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Nei og nei! Denne er mye videre enn min, later det til.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:38   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Beklager at det ble lite spenn i alder under 40, det var litt navlebeskuende.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:40   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg svarte feil! Jeg svarte "40-årene, helfarger for gøy", skulle ha svart "Under 40, farger sporadisk/med minicolor for gøy". Hvordan kunne jeg ta så gjennomgående feil!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:40   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:43   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg svarte "i 40-årene, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått".


Det er mer for å friske opp en farge som har blitt matt med årene, men noe grått er det jo. Fargen dekker ikke like mange uker som det går mellom frisørtimene, så jeg har litt eksponeringsterapi for grått hår noen uker før neste time.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:44   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg har ikke hatt min naturlige farge siden en gang på tidlig 90-tall tror jeg.
Jeg kunne gjerne testet natulrlig farge dersom jeg slapp en lang periode med ettervekst, men det blir for tungvint.
Jeg har planer om å bli grå etterhvert, men foreløpig er det ikke så mye grått.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:45   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg sluttet å farge for kanskje halvannet år siden. Har skulderlangt hår, og nå har alt det som var farget vokst ut og blitt klippet bort. Deilig å slippe å tenke på ettervekst lenger, og det verste er at jeg synes ikke det ser ille ut heller. Er helt fornøyd med fargen, og liker det bedre enn jeg hadde trodd.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:46   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg svarte feil! Jeg svarte "40-årene, helfarger for gøy", skulle ha svart "Under 40, farger sporadisk/med minicolor for gøy". Hvordan kunne jeg ta så gjennomgående feil!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:46   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg farger bare for gøy når jeg gjør det, men jeg har da heller ikke begynt å bli grå. Tror ikke jeg kommer til å farge for å skjule gråfargen når den kommer, men vi får se. Jeg er i slutten av 40-årene.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:46   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Stemte at jeg bruker glansvask, men frisøren kaller det altså minocolorasjon eller noe. Den vaskes ut etter noen uker. Han mener helfarge vil gi for hardt inntrykk, og nekter å gjøre det før det blir mye mer grått. Glansvasken sitter dårligst på de grå hårene, noen av dem er helt glassaktige, så de kommer "frem igjen" først.

Kopierer svaret fra den ikke-slaskete pollen:

Det er mer for å friske opp en farge som har blitt matt med årene, men noe grått er det jo. Fargen dekker ikke like mange uker som det går mellom frisørtimene, så jeg har litt eksponeringsterapi for grått hår noen uker før neste time.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:48   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg synes grått hår er veldig pent, og så har jeg så kort hår at overgangen kommer til å bli enklere enn den er for folk med mye og langt hår.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:49   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Under førti, og tilbrakte noen måneder som blondine for gøy, og med lilla hår for gøy. Jeg farger ikke for å dekke grått, og har plenty av grå hår.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:49   #14
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Tja. Striper håret to ganger i året. Har til nå tatt striper med organisk farge, det blir naturlig og gir usynlig ettervekst, men sitter heller ikke mer enn 6 uker. Fikk organiske lyse striper sist, jeg ser de ikke selv, og alt det grå håret i tinningen skinner fortsatt.

Barna mine tror at det er kun bestemødre i 70 årene som har grått hår. Det er heldigvis et par andre damer på min alder som også lar det grå håret i tinningen og luggen vises.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:51   #15
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

I 40-årene og farger håret. Først og fremst fordi det gjør de tynne, tynne hårstråene litt mer samarbeidsvillige. Hvis jeg ikke farger håret er det helt flatt og klistret til hodebunnen, de fleste stylingprodukter gir ingen effekt i håret mitt eller gjør at det ser fett ut. Vet ikke om jeg har grått hår.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:52   #16
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

I 40-årene, helfarger for å dekke grått. Har gjort det i mange år, men passer på at det ikke blir for mørkt, for da blir det hardt. Farger hos frisøren nå, har gjort det i noen år. Farget selv før.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 12:55   #17
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg er over 50. Før, en gang i riktig gamle, gamle dager, farget jeg håret sporadisk for gøy. Plutselig begynte det å bli godt synlig ettervekst og siden jeg er for lat til å gidde å gjøre slikt jevnlig, sluttet jeg sporenstreks å farge håret. Nå er jeg ganske heldig siden det mørke håret med lett rødskjær bestemte seg for å miste rødskjæret og det hele ser ganske stilig ut. Syns jeg da.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:02   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Farger håret for å skjule grått. Farger hjemme. Har aldri farget hos frisør.
Blodalvor for meg altså. Er ikke klar for å flashe mine grå hår men er ærlig på at jeg farger. Er i 40-årene, riktignok helt på tampen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:12   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Helt i starten av 40 åra. Har grånet mye siste året.
Har aldri farget det og kommer ikke til å starte nå.

Finner det egentlig ganske fascinerende og fint at håret endrer seg.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:27   #20
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg er midt i 40 årene. Sluttet helt å farge håret for 8-10 år siden (så lenge siden at jeg må lete i bilder for å angi rett tid). Jeg har vært kort-kort på håret i mange år og sluttet da jeg syns etterveksten kom for fort - den utgjør fort 50% av hårlengden når håret er veldig kort. Jeg kom fort til at jeg likte å være gråspettet. For noen år siden passerte jeg punktet der jeg ikke lenger kan farge håret til min "grunnfarge", så jeg kommer nok aldri til å farge mer.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no