Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Oppvaskpoll

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Når tar du vaskemiddel oppi oppvaskvannet?
Før vannet 3 3,23%
Mens vannet renner 53 56,99%
Etter vannet er ferdig med å renne 37 39,78%
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 23:06   #41
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Fortsatt så barnslig at jeg liker skum jeg da. Også innbiller jeg meg at ting blir renere da. Derfor taes Zaloen i med en gang vannet har begynt å renne.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 23:11   #42
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Litt sånn på slutten når vannet fremdeles renner, men like før det skrus av, altså. Da blir det passe mye skum!

Sokk har skjønt det.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 23:17   #43
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Du glemte det åpenbare alternativet; Jeg vasker aldri opp.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 23:47   #44
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Har Zalo i mens vannet renner.
Det faller mest naturlig fordi vi har integrert såpedispenser og oppløftsventil.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 09:29   #45
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Zaloen skal i vannet etter at man er ferdig med å fylle opp kummen!



Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.


Jeg fyller aldri oppvaskvann i vasken: Jeg vasker hver ting under rennende vann fra springen og tar oppvaskmiddel på kosten.

Samme her.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 10:24   #46
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Oppvaskpoll

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Dostepoll!

Jeg fyller aldri oppvaskvann i vasken: Jeg vasker hver ting under rennende vann fra springen og tar oppvaskmiddel på kosten.



Og det skjer kunn en gang hvert skuddår, maks.
Vi har ingenting som ikke kan taes i oppvaskmaskinen.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:33   #47
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Litt sånn på slutten når vannet fremdeles renner, men like før det skrus av, altså. Da blir det passe mye skum!

Samme her. Liker ikke masse skum, bare litt

  Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:37   #48
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppvaskpoll

De få gangene jeg fyller i oppvaskkummen, har jeg zalo i mens vannet renner.
Vanligvis tar jeg litt zalo på det som skal vaskes, og vasker det mens vannet renner.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 14:21   #49
Ditlovna
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
Innlegg: 53
Ditlovna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Jeg har i Zalo mens jeg fyller i vann i oppvaskkummen. Bruker å skylle av såperester under rennende vann etter at tingene er vasket. Liker ikke såperester på det som er vasket opp.

Ditlovna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 18:18   #50
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Litt sånn på slutten når vannet fremdeles renner, men like før det skrus av, altså. Da blir det passe mye skum!

Samme her

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 19:39   #51
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppvaskpoll

Har det i helt på slutten, mens det renner. Får litt skum og skrur av.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no