Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Beitostølen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-17, 14:41   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Beitostølen

Har aldri vært på høyfjellshotel med barna. Hvordan er det på Beitostølen? Fordeler og ulemper?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 14:44   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beitostølen

Hvis dere skal stå alpint, så er ikke løypene på solsiden av dalen så veldig krevende. Og så kan man selv vurdere om det er en fordel eller ulempe.

Jeg synes det er veldig fint på Beitostølen. Alle arbeidsgiverne mine har hatt bedriftshytte der, og vi har benyttet oss av tilbudet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 15:30   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beitostølen

"Høyfjellshotell" er det Radisson-hotellet? Et pluss er at det ligger veldig sentralt i forhold til butikker og cafeer og utesteder og skianlegget. Et stort minus er at det ligger veldig tett på alt overnevnte. () Skal jeg på "høyfjellesferie" så ønsker jeg meg fred og ro og langt til naboen og at butikken er en passe lang kjøretur unna. Beitostølen er som et lite bysentrum, der hotellet ligger litt i utkanten.


Sist redigert av Timar : 30-01-17 kl 16:49.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-17, 17:24   #4
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Beitostølen

Jeg trives godt på Beitostølen. Fine langrennsløyper, og som nevnt er alpinbakkene ikke blant de mest krevende (supert for en nybegynner som meg). Vi har bodd i hytte litt unna sentrum når vi har vært der, og hatt langrennsløypene rett utenfor hyttedøra.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 12:11   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beitostølen

Tror ikke at noe hotell på Beitostølen er omtalt som høyfjellshotell?
Men uansett er det fint sted. Vi var der mange ganger på vinteren da barna var mindre for det er flott slalomanlegg for nybegynnere og små barn.

Vi har aldri bodd på hotell men har leid leilighet i Coopbygget.Alt er veldig sentralt siden det kun er en gate.
Men har brukt svømmebassenget på Sashotellet og det er gøy for barna.

Om du heller vil på et sted fri for shopping, har du sett på Storefjell? Har også slalomanlegg og bademuligheter. Kjent for å ha bra buffet.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 12:15   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beitostølen

Radisson er vel gamle høyfjellshotellet, ja. Og det ble satt opp da det fortsatt var et sjarmerende, rolig sted.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 14:50   #7
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beitostølen

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Tror ikke at noe hotell på Beitostølen er omtalt som høyfjellshotell?
Men uansett er det fint sted. Vi var der mange ganger på vinteren da barna var mindre for det er flott slalomanlegg for nybegynnere og små barn.

Vi har aldri bodd på hotell men har leid leilighet i Coopbygget.Alt er veldig sentralt siden det kun er en gate.
Men har brukt svømmebassenget på Sashotellet og det er gøy for barna.

Om du heller vil på et sted fri for shopping, har du sett på Storefjell? Har også slalomanlegg og bademuligheter. Kjent for å ha bra buffet.


Er det bassenget bare dypt?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 15:01   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beitostølen

Gaustablikk på Rjukan er flott for barn, synes jeg. Ikke så store forhold, basseng, bakken på andre siden av veien og ok barnebakke ved siden av den store. Oversiktlig og fint.

Rjukan sentrum er verdt et besøk. Vestfjorddalen konditori er veldig koselig, og på Folkets Hus har de (hatt?) tre sorter karbonader, elg, rein og vanlig Fin kino,(kraftkommune ) Flott badeland på Rjukan hvis man vil ha avveksling fra hotellets. Solspeilet på torvet og Krossobanen/gondolbane. Veldig fint bibliotek. Har du Norgeskortet lånekort kan du låne bøker der og levere på biblioteket hjemme.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no