Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjøre bil fra München til Kroatia, noen med erfaring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-17, 22:20   #21
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøre bil fra München til Kroatia, noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tenkte litt på det, men er det egentlig fint der? Pluss at det er så mye flott å se at det er vanskelig å bestemme seg...

Vi må ha en del bading. Tenkte Kroatia da. Istria eller litt lenger øst. Tips?

Jeg har bare vært der på vinterstid, men synes det lille jeg så av Trieste var så hyggelig at jeg tenkte at jeg hadde lyst til å komme tilbake på sommertid.
Tror de sier at det er Italias kaffehovedstad!

Kan ikke hjelpe så mye med Istria, har vært i Pula som ungdom, og det er vel skjedd litt på 30 år
Men det blir sikkert utrolig fint!

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 09:36   #22
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøre bil fra München til Kroatia, noen med erfaring?

Istra er uendelig vakkert!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 09:50   #23
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Kjøre bil fra München til Kroatia, noen med erfaring?

Vi kjørte til Istria i sommer. Jeg kan fortelle mer når jeg kommer meg på pc og bort fra tlf. Det var virkelig en fantastisk tur. Istria er nydelig! Kan anbefales.

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 10:24   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.865
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøre bil fra München til Kroatia, noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Vi kjørte til Istria i sommer. Jeg kan fortelle mer når jeg kommer meg på pc og bort fra tlf. Det var virkelig en fantastisk tur. Istria er nydelig! Kan anbefales.

Takk! Vil gjerne høre. Og tar gjerne imot tips til bolig.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 16:00   #25
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Kjøre bil fra München til Kroatia, noen med erfaring?

Vi var i Opatija sist sommer, innerst i Kvarnerbukta. En nydelig by, med nydelige små byer rundt seg. Rijeka var ikke noe å bruke tid på, sånn vi så det.

Vi kjørte Budapest - Opatija - Budapest, og erfaringa på den kroatisk/ungarske grensa var at det var utrolig lite effektivt. Jeg vet ikke hvordan det er på den italiensk/kroatiske grensa, men jeg ville beregnet god tid, og hatt vann og mat i bilen. Mange biler kokte i køa, fordi det tok så lang tid. Det var i juli, og slett ikke så varmt som det kunne vært (+28).

Jeg vil svært gjerne tilbake til Kroatia, og da gjerne kombinert med Italia. Vi gjorde ikke det denne gangen, siden vi var i Ungarn både før og etter vårt Kroatia-opphold.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 16:39   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.865
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøre bil fra München til Kroatia, noen med erfaring?

Vi tenkte oss ikke via Italia, men det kan godt være at andre grenseoverganger er like ineffektive.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 16:40   #27
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøre bil fra München til Kroatia, noen med erfaring?

Vi hadde bare kjappe grenseoverganger. To ulike grenser Kroatia-Slovenia.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no