Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-18, 15:00   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Nommin, den VAR jo supersøt da!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 15:01   #82
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nommin, den VAR jo supersøt da!

Ikke sant?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 15:51   #83
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har kjøpt et koreansk kosmetikkprodukt uten å vite det!

Kjøpte en håndkrem til snart 13-åringen i "bygave" da jeg var i Købenahvn i påska, fordi hun er plaget med skrekkelig tørre hender, og denne kom i en så supersøt innpakning. Jeg googlet merket, for å se hva mer de har (fordi jentungen likte kremen så godt, både lukta, effekten og innpakningen), og hva ser jeg? Ikke nok med at det er koreansk, de har også sheetmasker, og MED snegleslim!

Der ser man, hvem skulle trodd.

Jeg har fått et en del prøver av denne i ansiktskrem. Den har sånn whitening-effekt som gjør at jeg som er nokså blek fra før ser ut som et spøkelse. Men er fin for å jevne ut rødtonen under foundation.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 15:58   #84
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har fått et en del prøver av denne i ansiktskrem. Den har sånn whitening-effekt som gjør at jeg som er nokså blek fra før ser ut som et spøkelse. Men er fin for å jevne ut rødtonen under foundation.

Ja, jeg så det etterpå, at det skulle ha en slik effekt (kjøpte bare i siste liten, i tax-free-butikken på Kastrup, bare for å ha en liten gave, og mest på grunn av boksen, som sagt). Så lenge det ikke inneholder veldig skumle blekemidler satser jeg på at det går greit. Hun har ikke bare tørre, men også ganske røde hender, så om det hjelper mot det også blir hun sikkert fornøyd.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 16:00   #85
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg leste litt om dette whitening-greiene, for den ene greia jeg har står det whitening på. Selger påsto at den ikke var blekende (selv om noen koreanske kremer er det, de har et litt annet skjønnhetsideal), men skulle virke dempende på rød hud. Jeg har gått igjennom hele ingredienslista, og alt er bare ting som finnes i nesten alle hudkremer. Så endel er nok like humbug som andre hudpleiepåstander.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 16:02   #86
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Humbug er helg greit i denne sammenhengen. Har lite behov for blekemidler i kosmetikken til (den blonde) 12-13-åringen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 16:03   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Ikke sant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 16:05   #88
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Søte pandakrukker holder i massevis. Særlig hvis innholdet i tillegg har en viss fuktighetsgivende effekt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 16:06   #89
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg leste litt om dette whitening-greiene, for den ene greia jeg har står det whitening på. Selger påsto at den ikke var blekende (selv om noen koreanske kremer er det, de har et litt annet skjønnhetsideal), men skulle virke dempende på rød hud. Jeg har gått igjennom hele ingredienslista, og alt er bare ting som finnes i nesten alle hudkremer. Så endel er nok like humbug som andre hudpleiepåstander.

En del av dem er vel whitening akkurat når man har dem på. Jeg regner med at det er sånn med koreanske produkter som det er med vestlige, at mange påstander er i beste fall overdrevne.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 16:11   #90
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Søte pandakrukker holder i massevis. Særlig hvis innholdet i tillegg har en viss fuktighetsgivende effekt.

Min snart fjortis elsker koreansk kosmetikk og det tror jeg har mye med søt innpakning å gjøre. Her er litt av det hun har

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 17:56   #91
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Kanskje den inneholder solfaktor? Det er jo i teorien "anti-brunende", i hver fall.

(Mange "anti-rynke"-kremer har vel bare solfaktor som aktiv ingrediens, og klart, det forebygger jo rynker, det)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 18:00   #92
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Haha, det kunne det vært, men fant det ikke på lista. Men det er jo sant at endel solfaktorer gjør deg hvit i ansiktet med en gang også, fordi ingrediensen de har som beskytter mot sola er sink. Så både hvit med en gang, og man blir ikke brun!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 19:28   #93
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har fått et en del prøver av denne i ansiktskrem. Den har sånn whitening-effekt som gjør at jeg som er nokså blek fra før ser ut som et spøkelse. Men er fin for å jevne ut rødtonen under foundation.

Er det den som heter White Magic du har prøvd? Den inneholder niacinamid som virker/skal virke blekende/lysnende over tid (altså ikke det som gjør en hvit ved påføring).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 19:39   #94
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Er det den som heter White Magic du har prøvd? Den inneholder niacinamid som virker/skal virke blekende/lysnende over tid (altså ikke det som gjør en hvit ved påføring).

Det visste jeg faktisk ikke, søkte bare litt når jeg prøvde den. Men har bare brukt den et par ganger og har ikke hatt planer om å kjøpe den i full størrelse. Har ikke noe behov for å bli noe lysere eller mørkere egentlig, som oftest vil jeg bare jevne ut hudfargen i fjeset litt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-18, 20:32   #95
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det visste jeg faktisk ikke, søkte bare litt når jeg prøvde den. Men har bare brukt den et par ganger og har ikke hatt planer om å kjøpe den i full størrelse. Har ikke noe behov for å bli noe lysere eller mørkere egentlig, som oftest vil jeg bare jevne ut hudfargen i fjeset litt.

Jeg bruker produkter med niacinamid for å jevne ut hudfarge og om mulig lysne hyperpigmentering, det er ikke noen skummel ingrediens altså.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-18, 18:30   #96
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Blekende er mer jevnende, ja. Disse kremene sammen med bruk av syre har nesten gjort en pigmentflekk jeg hadde usynlig. Kjempefornøyd med det, jeg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no