Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 11:26   #121
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Da jeg jobbet på bryggeriet, hadde vi selvfølgelig ingen spesiell kleskode. Ikke annet enn at flagrende klær var strengt forbudt. Varme sommerdager ute i solen kunne bli ekstremt spennende. Da kastet vi klærne, slik at vi jobbet i shorts og bh, samt vernesko. Et riktig vakkert syn.

:lengter tilbake:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 11:40   #122
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Jobber på sykehus og har kledelige baggy bukser og t-skjorte med lommer, enten blå, grønne eller hvite alt etter dagsform og arbeidsoppgaver. Den siste gjør at alle ser like ut uansett form - gravidmagen min var usynlig til 7. mnd. Ja og så har jeg hvit frakk som inneholder alt av papirer og stetoskop og annet utstyr jeg bærer med meg. Den kunne vært bytta ut med en sekk, jeg henger den bare fra meg overalt. Hvem fant opp det håpløse plagget egentlig?

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 12:25   #123
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Jeg er jo først og fremst student, og der er det ikke så farlig

Men, har også en deltidsjobb i klesbutikk og der må vi være litt "fine". Ikke komme med slitne klær, men rent og representativt- gjerne fra hyllene i butikken.
Også må vi pynte oss med kjole/skjørt/dress og pensko på lørdager. Liker å pynte meg, så det er helt greit.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 13:05   #124
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags kleskode er det på jobben din, og hva jobber du med?

Helsevesen her, jobber delvis i nevropsykologisk poliklinikk og delvis i forskningsseksjonen. Ingen offisiell kleskode, bruker konsekvent jeans, cordbukser eller capribukser + t-skjorter eller gensere/cardigans.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no