Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebordkjoler 2010!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-10, 16:51   #41
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Kula, den var kul! ( )

Hvor er den kjøpt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 17:20   #42
Silver
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 193
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

*følger med* Mange fine kjoler!

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 21:09   #43
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Kula, den var kul! ( )

Hvor er den kjøpt?

Ja jeg er jo kul. (hehmmja)

Merket heter St-Martin, men jeg kjøpte den i fjor på den lokale butikken her jeg bor. Jeg er utrolig fornøyd med den. Enkel, men schtilig.

Jeg fant en link for online shopping: http://women.fashionbeans.com/tag/st-martins/

__________________
Storebror -93 og Jonas -02

Sist redigert av Kula : 15-11-10 kl 21:36.
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 21:17   #44
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Jeg har laget min julekjole selv i år, av en topp fra GT og litt velourstoff.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 21:22   #45
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Jeg trenger en julebordkjole som ikke trenger stæsjing og som ser ok nok ut til å kunne brukes offentlig. Bør ikke være for galla-ish. *kravstor*

Jeg må nemlig skifte til julebordantrekk på jobb og løpe ut døra for å rekke det. - det får være at jeg ikke blir stylet etter boka.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 21:25   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Ja jeg er jo kul. (hehmmja)

Merket heter St-Martin, men jeg kjøpte den i fjor på den lokale butikken her jeg bor. Jeg er utrolig fornøyd med den. Enkel, men schtilig.

Ah, St. Martin har jeg vært fornøyd med før. Men den er ikke gravidete, altså?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 21:45   #47
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Nei jeg synes ikke det. Den sitter etter ett stykke under puppene også, før den skrår ut. Og jeg synes ikke skjørtet skrår så veldig mye ut i grunn.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 23:09   #48
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!



Julebordskjole fra Noa Noa, den ble min i dag. Satt perfekt på!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 06:54   #49
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Spoon sin kjole er den samme som jeg har beskrevet lengre opp. Hvis det er den koksgrå?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 08:59   #50
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!



Denne blir en julebordkjole for meg. Jeg skal ikke i jobbbjulebord i år, kun i private julebord og den blir fin med sorte strømper og sorte sko.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 09:01   #51
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

@Kanina og Spoon: hvor lang er den? Går den til kneet? Jeg trenger en kjole tril bryllup om et par uker. Er litt usikker på hvordan den vil se ut oppe, siden jeg har stor byste, men må nok innom NN og prøve den.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 09:03   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Ah, denne hadde kledd meg. Men jeg kan jo ikke kjøpe uprøvd.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 09:17   #53
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

@Kanina og Spoon: hvor lang er den? Går den til kneet? Jeg trenger en kjole tril bryllup om et par uker. Er litt usikker på hvordan den vil se ut oppe, siden jeg har stor byste, men må nok innom NN og prøve den.

Den gikk vel nesten til kneet på meg, jeg er 166cm. Den er ganske utringet, men man kan fint ha en underkjole for å avhjelpe på det.
Kanina: Den er koksgrå/svart ja, det er nok samme

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 09:34   #54
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Jenna: på meg som er 160 var den difnitivt lang nok. Jeg var litt usikker pga bysten, men damene på Noa Noa mente den satt som et skudd på meg i str S. M dekket jo mer av brystet, men da var det en del løst stoff på sidene. Den må definitivt prøves.

(Og så har jeg bestilt stroppeløs "plunge"-BH til å ha under, jeg er spent på om den passer. )

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 11:31   #55
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jenna: på meg som er 160 var den difnitivt lang nok. Jeg var litt usikker pga bysten, men damene på Noa Noa mente den satt som et skudd på meg i str S. M dekket jo mer av brystet, men da var det en del løst stoff på sidene. Den må definitivt prøves.

(Og så har jeg bestilt stroppeløs "plunge"-BH til å ha under, jeg er spent på om den passer. )

Da er den lang nok til meg også. Jeg er 162. Den må gå ned til knærne for at jeg kan bruke den. Jeg må nok prøve den men regner med at denkan bli en utfordring oppe. Men en fin bolero/jakke kan løse det. Det er jo tross alt et desemberbryllup jeg skal i.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 11:39   #56
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Da er den lang nok til meg også. Jeg er 162. Den må gå ned til knærne for at jeg kan bruke den. Jeg må nok prøve den men regner med at denkan bli en utfordring oppe. Men en fin bolero/jakke kan løse det. Det er jo tross alt et desemberbryllup jeg skal i.

Damen på NN ville prakke på meg en tynn chiffong-bluse med 3/4-lange ermer og snøring i halsen. Den var veldig fin inni kjolen (og dekkende), men ble ikke min denne gangen.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 11:43   #57
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ah, denne hadde kledd meg. Men jeg kan jo ikke kjøpe uprøvd.

Den var lekker ja.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 14:09   #58
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Spoon og dere andre. Hva kostet den nydelige kjolen fra NN?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 17:59   #59
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Noa Noa-kjolen kostet 1499,-. Jeg fikk 20% på den fordi jeg deltok på en kundekveld i går kveld

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 18:42   #60
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julebordkjoler 2010!

Denne kjøpte jeg i dag. For en gangs skyld ikke svart..

Men den blir da vel pen nok, med litt bling-bling-smykker?

Men må man bruke pen-pen-sko til? :hilsen frk-tråkker-over-på-høye-hæler:
Har nemlig et par stretchstøvletter som er tøffe til kjoler, men vet ikke om det er "pent" nok på julebord med jobben...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no