Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

DHL "express": ligg unna!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-07, 21:56   #21
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Har du sjekket postkontoret? Jeg mener det seriøst altså...

Har vært på postkontoret idag for å levere en pakke, og spurgte damen om det kunne tenkes at det lå en pakke fra DHL til meg ? Niks, sa damen, og iallefall ikke uten sporingsnummer. Hun anbefalte at jeg sendte DHL et rekommandert brev med erstatningskrav. Så nå gir jeg net-a-porter inntil på lørdag, og så søker jeg erstatning fra DHL. Det dreier seg trods alt om 5000 kr !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 23:48   #22
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Har vært på postkontoret idag for å levere en pakke, og spurgte damen om det kunne tenkes at det lå en pakke fra DHL til meg ? Niks, sa damen, og iallefall ikke uten sporingsnummer. Hun anbefalte at jeg sendte DHL et rekommandert brev med erstatningskrav. Så nå gir jeg net-a-porter inntil på lørdag, og så søker jeg erstatning fra DHL. Det dreier seg trods alt om 5000 kr !

Lykke lykke til!! Håper det ordner seg .

  Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 14:10   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Wohoo ! Da fikk jeg langt om lenge min pakke. Net-a-porter hadde opplyst at DHL ville komme "om ettermiddagen" så naturligvis stod DHL-mannen her ved huset kl. 11:30. Henviste ham til naboen som heldigvis var hjemme (lammesesong ). Naboen hadde litt svært ved å gi pakken fra seg, han hadde ønsket seg slike sko lenge, sa han .

Har akkurat prøvet skoene og de passer heldigvis. Kvaliteten er bare helt fantastisk på begge par.

Tror allikevel jeg vil avstå fra å bruke DHL Norge igjen - får hellere sendt til NL en neste gang...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 14:29   #24
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Støvlettene, var de fine på?
Så utrolig lekre ut på bildet

Godt pakken kom tilslutt!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 14:51   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Støvlettene, var de fine på?

De er fantastisk fine på ! Kvaliteten er absolutt i topp, og det sees og kjennes. Veldig behagelige å gå med - ville ikke ha noen problem med å ha dem på en hel dag allerede nå, og balansen er også veldig bra. Det er god plass til å stappe buksene nedi ved anklene, og det blir sittende også når man setter seg ned. Hælerne er like høye som på de sorte Steven Madden skoletter som jeg kjøpte av deg.

Marc Jacobs-sandalerne er noe høyere enn jeg hadde regnet med, men enormt lekre de også, med semsket såle. Stroppene sitter akkurat der de skal, og igjen, sandalerne er så velbalanserte at det er forbavsende nem å gå med dem. Men, altså, jeg blir nok aldri helt sandalfetisjist som jeg er støvlettfetisjist (og det var nok veldig godt for økonomien).

Dette med bra balanse på dyrt fodtøy er noe jeg spesielt fant ut av etter at jeg begyndte å kjøpe hos Cara og deg (og jeg fikk det bekreftet igjen nå): komforten er noe totalt annet enn på "billigsko", selv om hælerne er nokså høye. Og så er det et-eller-annet ved proporsjonerne som gjør, at de bare gjør seg godt på føtterne uten at man direkte kan sette fingeren på, hva det nå er som er spesiel ved dem.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 15:00   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

De er fantastisk fine på ! Kvaliteten er absolutt i topp, og det sees og kjennes. Veldig behagelige å gå med - ville ikke ha noen problem med å ha dem på en hel dag allerede nå, og balansen er også veldig bra. Det er god plass til å stappe buksene nedi ved anklene, og det blir sittende også når man setter seg ned. Hælerne er like høye som på de sorte Steven Madden skoletter som jeg kjøpte av deg.

Marc Jacobs-sandalerne er noe høyere enn jeg hadde regnet med, men enormt lekre de også, med semsket såle. Stroppene sitter akkurat der de skal, og igjen, sandalerne er så velbalanserte at det er forbavsende nem å gå med dem. Men, altså, jeg blir nok aldri helt sandalfetisjist som jeg er støvlettfetisjist (og det var nok veldig godt for økonomien).

Dette med bra balanse på dyrt fodtøy er noe jeg spesielt fant ut av etter at jeg begyndte å kjøpe hos Cara og deg (og jeg fikk det bekreftet igjen nå): komforten er noe totalt annet enn på "billigsko", selv om hælerne er nokså høye. Og så er det et-eller-annet ved proporsjonerne som gjør, at de bare gjør seg godt på føtterne uten at man direkte kan sette fingeren på, hva det nå er som er spesiel ved dem.

Kvalitet henger oftest sammen med prisen man betaler ja, og det med balanse er ihvertfall sikkert som banken at er bedre på dyrt skotøy
Hadde aldri i verden klart å gå på endel av mine boots hadde de ikke vært i den gode kvaliteten de er

Absolutt helt enig med deg der

Sikler på de Steve Madden selv
De er virkelig rålekre

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 15:08   #27
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Sikler på de Steve Madden selv
De er virkelig rålekre

De er toppscorere på skryt-o-metret, sammen med de røde Lailaboots (cowboy-inspirerte boots kjøpt hos Cara). På trods av høyden har jeg uten problem både båret unger & handleposer og løbet etter skolens it-gutta med dem.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 16:22   #28
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: DHL "express": ligg unna!

Så flott at det ordnet seg til slutt.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no