Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 13:46   #41
mami
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
Innlegg: 137
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Go for it!! Det er mange som bruker festdrakt, har aldri tenkt pa det egentlig at der en "fake" og der er det en "ekte" budad.

Selv har jeg veart saa heldig aa fatt" pakket paa meg" en gammel nordlandsbudad fra ei tante, mdn skulle gjerne hatt en festdrakt ogsaa jeg.

Noen liker ikke bunad mens adre gjor det, smaken er som baken

mami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 13:56   #42
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Den festdrakten som Honda la inn bilde av var jo råfin! Det er slike jeg forbinder med festdrakt, ikke slike som på SparKjøp.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 13:56   #43
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Festdrakt er ikke fake! Har en lyst på festdrakt bør en ikke la seg stoppe av at noen synes det ikke er bra nok som bunad. Har sett noen festdrakter, feks fra spar-kjøp, og den var helt nydelig!

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 14:07   #44
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg prøver å ikke bry meg om hva andre mener og stort sett er jeg flink til det. Jeg bare kjenner at det plager meg LITT at andre skal gå og skule på meg og synes jeg er harry kledd på 17. mai når jeg føler meg så fin.

Du skal ikke se bort i fra at andre skuler på deg på 17. mai og synes du er harry selv om du har en vaskeekte, svindyr bunad fra den dypeste fjorden i hele landet. Det vil alltid finnes noen som synes du er fin, og noen som ikke deler din smak, uansett hva du har på deg.
Men om du føler deg fin, så er du fin også - i egne øyne i hvert fall, om det er i festdrakt eller bunad.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 14:39   #45
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Hva andre synes er jo oppskrytt.

Glimrende utsagn!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 14:51   #46
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Jeg syns draktene på Sparkjøp så ut som billige kopier av bunad, mens MariHonda sin drakt var veldig fin.

Men det e no mi meining, og det e no den rette.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 15:22   #47
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Har du peil på hva disse koster ? Ofte så er jo festdrakter som er såpass forseggjorte som disse nesten like dyre som bunader.....

Skal vi se om jeg husker rett.
De var utstilt i byen på sentret,på en eller annen "hæppy kjøpehelg"
Mener de koster 5000 eller 6000 kr.
Alt etter hvilken model.
Koster mere om man skal eks ha kappe til,og no annet.

Når vi er ferdige med huset så skal jeg ha en sånn drakt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 15:36   #48
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sånn ser den fra Sparkjøp ut:

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/Sommer08Festdrakt(MainSummer08)/Default.aspx

Jeg husker de hadde finere festdrakter før, jeg likte den gule.

Ja, den gule var kjempefin!

Var liksom noe helt eget, og ikke litt kopi av andre bunader, som de der kanskje så litt ut som.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 16:43   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Da legger jeg heller de 2000,- kronene i bunadspotten min.
Jeg SKAL ha bunad om noen år!! Rogalandsbunad med beige vest og blått skjørt!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 16:46   #50
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg har, og kommer aldri til å ha (eller ta meg) råd til bunad, selv om jeg hele livet har ønsket meg en. De koster jo flesk!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg SKAL ha bunad om noen år!! Rogalandsbunad med beige vest og blått skjørt!


Det er bra man kan skifte mening

(Jeg synes forøvrig du gjør helt rett, heller den bunaden du virkelig vil ha om noen år.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 16:50   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Hehe, jeg mente bare at jeg ikke hadde råd til å plutselig skulle kjøpe en bunad, men å spare over flere år har jo alle råd til. Har alltid ønsket meg bunad, så det skal bli godt å endelig få seg en. *misunnelig på alle som har bunad*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 17:49   #52
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da legger jeg heller de 2000,- kronene i bunadspotten min.
Jeg SKAL ha bunad om noen år!! Rogalandsbunad med beige vest og blått skjørt!

Lurt, Iset. Mannen fikk ved flere anledninger (jul og bursdag) månedelige donasjoner til bunadsfondet sitt fra meg. Det tok ikke lang tid før bunadsfondet fylles opp. Andre som har lyst til å gi deg gave kan jo oppfordres til å gi en donasjon til bunadsfondet ditt også.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 20:34   #53
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Kan jo spare en god del på å kjøpe en brukt bunad med tilbehør også.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:17   #54
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Lykke til med bunadsprosjektet! Det er sikkert mange fine festdrakter, men klart bunad er spesielt fordi den ofte har en nær tilknytning til hjemsted, familiehistorie osv. Når det er sagt er det plenty av bunadsdamer som bommer så totalt på tilbehøret (hår, sminke osv) at de faktisk klarer kunststykket å få BUNAD til å se harry ut også.

Synes den drakten som det ble vist bilde av her inne så litt sånn bondageaktig ut (med det sorte livet med snøring)...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:56   #55
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Lurt, Iset. Mannen fikk ved flere anledninger (jul og bursdag) månedelige donasjoner til bunadsfondet sitt fra meg. Det tok ikke lang tid før bunadsfondet fylles opp. Andre som har lyst til å gi deg gave kan jo oppfordres til å gi en donasjon til bunadsfondet ditt også.

Herrebunad? Nå snakker vi!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 09:58   #56
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Nysjærrig jeg ja..


Funnet ut hva du skal gjøre?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:01   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Herrebunad? Nå snakker vi!

Jepp! Sexy. :sikle:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 17:52   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Herrebunad er kjempesexy, jeg er litt sur fordi min mann hater herrebunader og nekter å vise seg i en slik. Han skylder på sin italienske side, men hallo - mennesket er født og oppvokst i Norge.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:28   #59
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Mamman min sparte 20 kr hver dag helt til hun hadde råd til en flott festdrakt til ca 5000 kr. Den hadde lærbelte med kniv og stor spenne. Veldig fin festdrakt.

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 19:28   #60
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?

Iset, samme her! skulle så gale ønske at gubben ville ha bunad.. men nei

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no