Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å velge alvekjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 12:39   #21
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes denne er helt nydelig. Krystallklart her inne har også en flott alvekjole, den er grå, men jeg husker ikke detaljene. Må se om jeg finner bilde av den. Jeg har så lyst å kjøpe en kjole til femåringen.

Min er petrolblå med turkise detaljer.
Ja, det er bestillingsstopp, jeg døde litt inni meg da jeg såg det inne på TI. Skulle jo få en av mannen til jul.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:41   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Min er petrolblå med turkise detaljer.
Ja, det er bestillingsstopp, jeg døde litt inni meg da jeg såg det inne på TI. Skulle jo få en av mannen til jul.

Enn at jeg kunne overse det, da! Her er det bare å jakte på noe annet, skjønner jeg. Tar gjerne imot flere tips!

Jeg tror jeg så bilder av din kjole, krystallklart - veldig lekker!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 12:53   #23
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.



Takk for tips, Urt! Veldig mye fint der også, og mye i min størrelse.

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Bestillingsstopp? Shit!

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Min er petrolblå med turkise detaljer.
Ja, det er bestillingsstopp, jeg døde litt inni meg da jeg såg det inne på TI. Skulle jo få en av mannen til jul.

Det står jo at det er en liten mulighet til å bestille igjen 20. november til noen få. Så det kan jo være håp før jul allikevel.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 13:05   #24
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Denne er Elinblu:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 15:18   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Den var også fin, Skremmern, men litt for blå.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 15:19   #26
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Jammen, du er jo blå.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 15:32   #27
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det står jo at det er en liten mulighet til å bestille igjen 20. november til noen få. Så det kan jo være håp før jul allikevel.

Åh...merker av 20 november i kalenderen...

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 16:33   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

De er nydelige, men er det ikke ganske varme? Fleece eller ull liksom?
Jeg blir så uhorvelig varm!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 18:24   #29
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jammen, du er jo blå.



Elinblu er grønn. Det var ingen tvil da jeg så henne gå av t-banen da vi skulle på treff i fjor sommer.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 18:32   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jammen, du er jo blå.

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.



Elinblu er grønn. Det var ingen tvil da jeg så henne gå av t-banen da vi skulle på treff i fjor sommer.

I hodet mitt er elinblu sjøgrønn/blågrønn *bidrar*

- Men elinblu - kler du sort noe særlig? Jeg tenker i og med at det er en varm kjole (og dermed en vinterkjole), så kan det jo være at du føler den tar for mye farge om den er sort? - Det er jo dumt om du ikke føler deg vel i fargen og dermed ikke bruker fine kjolen så mye .... Trives du med sort, så har jeg helt klart valgt sort. Jeg er lys selv og bruker nesten bare sort altså...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 18:34   #31
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Likte og godt den Happykjolen!!!

Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 18:45   #32
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

I hodet mitt er elinblu sjøgrønn/blågrønn *bidrar*

Du har rett; hun er litt mere sjøgrønn. Ikke helt grønn-grønn, men blå er hun ikke i allefall.

Veldig fine kjoler, men ikke helt min stil. Hadde nok blitt for tykt for meg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 18:48   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

- Men elinblu - kler du sort noe særlig?

He-he, kler og kler - jeg bruker det i alle fall veldig mye.

Ellers har dere helt rett i at jeg er grønn. Sjøgrønt er nok favoritten, men alle mulige grønnyanser er å finne.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 18:51   #34
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Slenger inn et alternativ:

Disse her: www.mojodesign.no selger flotte fleecekjoler som du kan komponere selv.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 19:13   #35
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Jeg synes denne var fin:


Det er mange som er innmari fine, så jeg hadde hatt store problemer med å velge selv.

  Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 20:19   #36
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Det er flere som syr sånne kjoler. Kan godt hende du får noen her inne til å sy en like fin en.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 20:24   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det er flere som syr sånne kjoler. Kan godt hende du får noen her inne til å sy en like fin en.

Noen som melder seg?

Jeg kikket innom mojodesign også, men fant ingen som var 100 % "meg".

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 20:27   #38
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Jentene hjå Mojodesign syr kjoler slik som du vil ha dei Elinblu.

Kjenner ein av dei godt, så eg veit om forskjellige kjoler dei har sydd som ho ikkje har lagt ut bilder av. Er to som har bestilt brudekjole av dei for eksempel.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:00   #39
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Tusen takk for informasjon, Urt! Nå har jeg sendt dem en forespørsel. Lurer på om de kan sy noe liknende denne til meg, bare i andre farger - synes den var veldig fin:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 21:02   #40
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge alvekjole!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tusen takk for informasjon, Urt! Nå har jeg sendt dem en forespørsel. Lurer på om de kan sy noe liknende denne til meg, bare i andre farger - synes den var veldig fin:

Det synes jeg også var den fineste.

Tro om de lager i ullfilt?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no